Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 39
  1. #11
    carfran
    Gast
    wij hebben 3 mailaccounts bij telenet en ik zou graag hebben dat elke mail in de daarvoor gemaakte account binnenkomt en niet in al de 3 accounts tegelijk
    Ik denk dat de TS bedoelt wij hebben een telenet account met 3 e-mail adressen(1 standaard en 2 aliassen) en niet 3 aparte accounts .
    janneke at telenet.be krijgt een e-mail , maar die e-mail komt dan ook nog eens terecht in de inbox van mieke at telenet.be en ook nog eens in de inbox van jefke at telenet.be . Daarom:
    Berichten naar een alias-e-mailadres in een aparte map opslaan
    Laatst gewijzigd door carfran; 3 April 2016 om 01:06

  2. #12
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik zie maar wat er staat : we hebben 3 mailaccounts.
    Als het 1 account is met 3 alliassen dan moet hij het zeggen.
    En met een berichtenregel krijg je een mail toch geen 400 keren binnen.

  3. #13
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    4 December 2013
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    66
    Bedankjes
    265
    Bedankt
    497 keer in 216 posts
    ik denk dat ik een beetje meer uitleg moet geven over mijn probleem
    wij hebben één account bij telenet en daar hebben we 3 mail adressen of mailboxen
    Vb.:
    rik@telenet.be
    bertha@telenet.be
    marcel@telenet.be
    wij zouden graag hebben dat de mails bestemt voor rik@telenet.be in het postvak -in gaan van rik@telenet.be(ik bedoel als de mails binnenkomen op mijn pc)
    en de mails bestemt voor bertha@telenet.be in het postvak-in van bertha@telenet.be en zo verder voor de andere mailbox

    dit had ik zo gedaan in windows mail onder windows 7 en het werkte perfect
    nu hebben we windows 10 geïnstalleerd en in win 10 kan je windowsmail niet integreren
    dan heb ik het mailprogramma dat bij windows 10 is gebruikt,maar daar lukte het ook niet dit in te stellen
    dan heb ik maar thunderbird geinstalleerd(met de gevolgen die jullie kennen)
    ondertussen heb ik thunderbird verwijdert van de pc en heb ik windows live mail van essentials geinstalleerd en daar doet zich hetzelfde probleem voor

    wat gebeurt er nu,
    3 mails voor rik
    6 mails voor bertha
    4mails voor marcel
    dan staat er in elk van de drie postvakken -in 13 mails plus dan nog eens dezelfde 13 mails in de map ongelezen mails

    ik ben bereid eender welk mail programma te gebruiken als het maar werk zoals windowsmail vroeger
    wat mij ook opvalt bij thunderbird en windows live mail dat je direct in je webmail bij telenet zit en dat je berichten niet geladen worden op je pc,zoals bij windowsmail onder windows 7

    bedankt iedereen voor de hulp
    ik ga thunderbird terug installeren en eens proberen wat carfran zegt
    ik laat jullie wel weten of het gelukt is

  4. #14
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    4 December 2013
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    66
    Bedankjes
    265
    Bedankt
    497 keer in 216 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Ik zie maar wat er staat : we hebben 3 mailaccounts.
    Als het 1 account is met 3 alliassen dan moet hij het zeggen.
    En met een berichtenregel krijg je een mail toch geen 400 keren binnen.
    beste berger,
    ik heb tot tweemaal toe een berichtenregel gemaakt in thunderbird en tweemaal kwam de mail 400 maal binnen
    en kon ik ze zien in mijn webmail bij telenet,daarom heb ik gebeld met telenet en hebben ze me mijn wachtwoord laten veran deren,wat ook geen oplossing was

  5. #15
    carfran
    Gast
    wij hebben één account bij telenet en daar hebben we 3 mail adressen of mailboxen
    Nee , je hebt bij telenet één account, 3 email adressen en die komen allemaal terecht in dezelfde mailbox op de server van telenet .

    dan staat er in elk van de drie postvakken -in 13 mails plus dan nog eens dezelfde 13 mails in de map ongelezen mails
    ik heb tot tweemaal toe een berichtenregel gemaakt in thunderbird en tweemaal kwam de mail 400 maal binnen

    Controleer ook eens of er een kopie van berichten op de server moeten bewaard blijven . De bedoeling hiervan is als men e-mails leest op meerdere apparaten of computers , een kopie bewaard word op de server van telenet men deze overal kan ophalen .
    Windows 10 is een zeer ingewikkeld besturingssysteem en als alles niet goed ingesteld staat , is het zelfs mogelijk dat anderen je internet verbinding kunnen gebruiken. Iets wat velen nog niet weten . Standaard staat ingesteld dat je internet verbinding gedeelt mag worden met derden . Voor mij nooit Windows 10 !!!!

  6. #16
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Windows 10 heb ik efkens gehad, en dan terug gekeerd naar win 7. Maar ooit zag ik een methode om de instellingen van windows 10 te zetten zodat Microsoft minder kan meekijken zodat jij weer de baas wordt van jouw PC. Ik ben wel kwijt hoe dat programma noemt.

    Staan de instellingen van het account in thunderbird wel zoals Telenet het aanraadt.

  7. #17
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Ik probeer even mee te denken met Telenet. Je hebt een account (één) en daaronder heb je drie aliassen aangemaakt, één voor jezelf en je medebewoners. Ik denk dus dat Telenet het hoofdaccount gebruikt om de mail te ontvangen en dan pas kijkt naar de aliassen, dus is er altijd ééntje extra en bij meerdere apparaten worden deze ook nog eens gesynchroniseerd.
    Ik gebruik ook Thunderbird, maar dan wel voor Telenet zelf, een Gmail- en een Hotmail-account en de mails worden netjes bij de juiste 'Ik' afgeleverd. Hier gaat het wel om pop3-accounts.
    Ik hoop dat elk account ook zijn eigen wachtwoord heeft?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  8. #18
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    4 December 2013
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    66
    Bedankjes
    265
    Bedankt
    497 keer in 216 posts
    bedankt iedereen voor de hulp

    het is eindelijk gelukt

    alleen nog een klein vraagje,als ik een mail opstel en klik op" aan" en dan moet je een letter intypen

    voorbeeld letter "f",dan verschijnen al de adressen van mijn contacten met een "f"in hun mail adres

    bevoorbeeld:

    bij de "o" verschijnt octaaf@telenet.be,maar ook al de adressen met .com

    nu is mijn vraag :kan ik dit zo instellen dat de namen van de contacten verschijnt die begint met de letter die ik intyp



    nogmaals dank voor de hulp


  9. #19
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Hoe is het nu plotseling dan toch gelukt?

  10. #20
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    4 December 2013
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    66
    Bedankjes
    265
    Bedankt
    497 keer in 216 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Hoe is het nu plotseling dan toch gelukt?

    ik heb terug thunderbird verwijdert(ook alles verwijdert in het register)
    en opnieuw thunderbird geïnstalleerd maar mijn account gemaakt voor pop3 en nu werkt het perfect

    nogmaals dank

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Mijn adres invoegen in Mozilla Thunderbirth
    Door traffic in forum Internet
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 18 November 2007, 06:16
  2. Berichten ontvangen via outlook
    Door nurse84 in forum Internet
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 26 March 2007, 13:14
  3. Nóg sneller werken met Mozilla (deel2)
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 22:24
  4. Nóg sneller werken met Mozilla
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 22:23
  5. Identiteiten gebruiken in Mozilla Thunderbird
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 22:15

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •