Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    carfran
    Gast

    De sukkeltjes van Microsoft

    Microsoft, de grootste na-apers die er zijn .
    Eerst hebben ze altijd Apple na-geaapt die hen altijd voor was. Nu gaan ze Ubuntu na-apen . Allee proberen na te apen want ze krijgen er bij Microsoft kop nog staart aan .

    http://www.zdnet.com/article/ubuntu-...on-windows-10/

    http://blog.dustinkirkland.com/2016/...n-windows.html

  2. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe ( 7 April 2016)

  3. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik vind dat ze bij Microsoft wel echt goed bezig zijn. Ik start mijn Win 7 nu soms nog eens op, en gisteren kreeg ik de boodschap dat er 13 updates waren. Ik ben dan maar beginnen te updaten en na twee uur (de ganse voetbalmatch lang) was er nog maar 0% opgehaald. Dan maar gestopt. Vandaag opnieuw geprobeerd en er waren nog maar 10 updates, al drie minder zonder dat er iets is gebeurd. Na nog een tweetal uren vandaag nog altijd 0% opgehaald. Dus gewoon nog een paar dagen starten en als er telkens 3 minder updates zijn ben ik er binnen een viertal dagen van af.
    Ondertussen heb ik gezien dat KB3035583 toch weer binnen gewaaid is, maar aan win 10 ga ik niet meer beginnen.

  4. #3
    carfran
    Gast
    Ondertussen heb ik gezien dat KB3035583 toch weer binnen gewaaid is, maar aan win 10 ga ik niet meer beginnen.
    Eens gaan lezen .

  5. #4
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Bedankt, maar zo iets heb ik al een tijdje.

  6. #5
    carfran
    Gast
    Vanaf januari 2016 word de update naar windows 10 aangeboden als belangrijke update en niet meer als optionele . Wat betekent , je mag die verbergen zoveel je wil , een belangrijke update word altijd opnieuw aangeboden . Het is daarom dat die tool werd uitgevonden !

  7. #6
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.839
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.027 keer in 15.348 posts
    Hij staat er inderdaad telkens bij, maar ik heb hier een lijstje bewaard van degene die je best niet accepteert. Behoud dus de instelling om wel te zoeken naar updates, maar de optie om zelf te beslissen welke je wil installeren.
    Dus, als herhaling, dit zijn de updates die je naar W10 sturen:
    303 55 83
    295 26 64
    197 77 59
    306 87 08
    302 23 45
    307 52 49
    308 01 49
    308 33 24

    telkens met KB ervoor natuurlijk.

    Wat de topicstart betreft, het is de bedoeling dat ontwikkelaars zich hiermee gaan bezighouden, dus niet bestemd voor 'simpele' zielen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  8. #7
    Teamlid   vdhee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 January 2008
    Berichten
    485
    Bedankjes
    485
    Bedankt
    348 keer in 219 posts
    Beste Carfran,

    Uw commentaar lijkt mij overdreven en zelfs ongepast.

    Mods worden dan ook gevraagd deze thread "Sukkeltjes van Microsoft" te verwijderen teneinde geen verdere polemieken hierover uit te lokken.

    Citaat :

    Microsoft, de grootste na-apers die er zijn .
    Eerst hebben ze altijd Apple na-geaapt die hen altijd voor was. Nu gaan ze Ubuntu na-apen . Allee proberen na te apen want ze krijgen er bij Microsoft kop nog staart aan .

  9. De volgende gebruiker bedankt vdhee voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe ( 8 April 2016)

  10. #8
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.839
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.027 keer in 15.348 posts
    Het gaat hier over meningen en die komen altijd naar voor in discussies. Er zijn ook mensen die heel content zijn met Windows 10, net als er nog veel tevreden zijn over Windows 7 en XP, veruit de beste systemen die er al geweest zijn na 3.1.
    Maar wie eens goed naleest wat er onder de linken van carfran zit, weet meteen dat het om een testfase gaat.
    This beta version of Windows 10 is the forerunner of the next major Windows 10 update: Windows 10 Redstone 1 (a k a Anniversary Update). This release, AKA Windows 10 SP1, will be out this summer.

    In the meantime, Ubuntu and the Bash shell, are optional. The only thing "Linux" that's installed by default is the Windows Subsystem for Linux (WSL).

    To give WSL a try, the first thing you have to do is become a Windows Insider. Then, you need to switch your Windows 10 system to the Fast Ring. You do this by going "System Settings > Advanced Windows Update options" and selecting your Insider Preview update setting to the far right. This sets your Windows 10 update to the the Fast Ring.
    Wie het wil uittesten, moet dat zelf bepalen. Het zal dus tussen de optionele updates zitten. En het is pas voor deze zomer.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  11. #9
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.630 keer in 1.038 posts
    Ik ben content over win 10 . Toen ik win 7 had was ik ook content er over , ik wou eerst indertijd naar win 8 gaan , maar ik zag dat mijn dochter (die dus win 8 had ) meer vloeken en morren dan iets anders . Ik heb haar dikwijls uit de shit moeten helpen met win 8 , nu ze ook win 10 heeft hoor ik haar niet meer vloeken en morren . Indd in het begin hadden we ook klein probleemtjes met win 10 , maar die waren rap opgelost . Mijn HD crash wat ik had was ook met win 10 erop , maar dat kon ook gebeuren toen ik nog win 7 had . Dus iedereen kiest voor zijn eigen systeem waar hij/zij goed bij voelt .
    Ik heb wel zo het gevoel dat de meeste hier een beetje schrik hebben om het uit te proberen , en bij het minste bug gevalletje rap terug schakelen naar win 7 of 8.
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  12. De volgende gebruiker bedankt ghost voor deze nuttige post:

    vdhee ( 9 April 2016)

  13. #10
    carfran
    Gast
    Het gaat er hem niet om of het beter of slechter is , het gaat erom dat Microsoft zelf eens niet iets nieuws kan op de markt brengen en altijd anderen gaat na-apen .
    Microsoft gaat nu Bash introduceren in Windows 10 en heeft daarvoor een akkoord gesloten met Cannoncical , de maker van Ubuntu . Bash word gebruikt in Ubuntu Server .
    Jaren heeft Microsoft de vinger gewezen naar Linux dat ze bedreigingen waren voor Windows .
    Linux is de wereldleider als het aankomt op Servers omdat ze minder vatbaar zijn voor malware
    http://baudrez.be/bedrijven-en-appar...linux-draaien/

    Nog wat lectuur
    http://archief.kaliber.net/microsoft-aapt-apple-na/

    http://www.nrc.nl/next/2008/10/31/mi...ratis-11632515

    http://www.dailynintendo.nl/2008/03/...t-nintendo-na/

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •