Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Gevorderd   ward's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    oostrozebeke
    Berichten
    109
    Bedankjes
    119
    Bedankt
    21 keer in 11 posts

    tablet start niet meer op

    Hello,
    ik heb een asus tablet type KOOF (ME102A) gisteren vertikte hij om op te starten ,( op het scherm verscheen het asus embleem en bleef hij rondjes draaien (15 min);
    Heb dan een zachte reset geprobeerd maar geen resultaat; dan maar een harde reset ( indrukken van de aan knop + volumeknop dan bij het oplichten snel de volumeknop van max naar minimum bewegen tot je in de instellingen komt en met de knoppen een data recovery laten uitvoeren, dan verscheen reboot en heb dat gedaan maar na halfuur blijft hij nog rondjes draaien en start niet op.
    kan iemand mij op de goede weg zetten op hem als nog aan de praat te krijgen volgens mijn aankoopbewijs is hij nog in garantie tot 20 april dus veel tijd om hem eventueel binnen te doen heb ik niet meer;

    groeten Ward

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Rap er mee naar de winkel en een nieuwe vragen.

    Is er daar ergens geen gaatje van ongeveer een mm diameter, door daar op te drukken met een naald of zo iets kun je hem denk ik naar de fabrieksinstellingen plaatsen. Maar bij mij is dat een Samsung en dat gaat zo. Je bent wel al uw gegevens kwijt en ook de software die je hebt geinstalleerd. Maar als hij niet meer start ben je ook je gegevens kwijt.

    Ik zou het moeten nakijken maar ik denk dat je wettelijk twee jaar waarborg hebt op elektronische apparatuur.

  3. De volgende gebruiker bedankt berger voor deze nuttige post:

    ward ( 8 April 2016)

  4. #3
    Gevorderd   ward's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    oostrozebeke
    Berichten
    109
    Bedankjes
    119
    Bedankt
    21 keer in 11 posts
    berger ,

    heb dat deze namiddag gedaan ,ze hebben in de winkel ook nog eens een harde reset uitgevoerd maar noppes dus hij is opgestuurd voor herstelling had hem gekocht bij Vandenborre (hersteldienst is in Brussel, zal 14 tal dagen duren tot ik hem terug heb,indien ze me zeggen wat de oorzaak was laat ik het hier weten.

    groeten ward

  5. De volgende 2 gebruikers bedanken ward voor deze nuttige post:

    berger ( 8 April 2016), compuchrisje ( 8 April 2016)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. pc start niet meer
    Door benn in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 28 November 2005, 21:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •