Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 34
  1. #11
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    8 April 2007
    Berichten
    65
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Er zit geen ledje in mijn muis blijkbaar, wat ik op zich ook al vreemd vond, maar het lichtje van keyboard gaat uit dus de stroom is weg dus taakbeheer openen is onmogelijk, slechts eenmalig is bij het uitvallen van beiden een kadertje verschenen dat het usb device niet goed werkt, enkel op dat moment was het mogelijk ze terug in orde te brengen door even uit en terug in te pluggen, andere keren, geen kadertje, enkel heropstart fix, de laatste 3 dagen heb ik geen uitvallen meer gehad, maar ze komen echt random en soms meerdere malen per dag, andere keren weer paar dagen normaal, zoals ik al zei, er zit geen duidelijk patroon in

  2. #12
    carfran
    Gast
    Ga eens naar apparaatbeheer > Universal Serial Bus-Controllers
    Klik op het neerliggend driehoekje om open te vouwen
    Worden daar driehoekje(s) of rondje(s) getoond met uitroeptekentje ?

  3. #13
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    8 April 2007
    Berichten
    65
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carfran Bekijk bericht
    Ga eens naar apparaatbeheer > Universal Serial Bus-Controllers
    Klik op het neerliggend driehoekje om open te vouwen
    Worden daar driehoekje(s) of rondje(s) getoond met uitroeptekentje ?
    Nee
    maar ik kan je wel zeggen dat er 2 dingen staan bij 'overige apparaten' genaamd 'USB-controller' met precies een Geel deurslot bij, zou dat eventueel hier iets mee te maken hebben?

    Btw, kheb ternet het weer voor gehad, heb voor zekerheid alle andere usb slots nog eens geprobeerd maar noch muis noch keyboard krijgen stroom

  4. #14
    carfran
    Gast
    Bedoel je met precies een geel deurslot zoals onderstaande afbeelding , want met rondje(s) met uitroepteken bedoelde ik dat dan ook



    Dan is het apparaat aan het begeven , de USB poorten zelf waarop de muis en het toetsenbord zijn aangesloten . Zit het toetsenbord en muis op het voorpaneel of zijpaneel aangesloten of achteraan de computer .
    Het probleem kan dan ook veroorzaakt worden door overhitting . In dat geval zou ik zelf de computerkast eens openen en binnenin goed ontstoffen en reinigen .

    Zou je daarvan eens een schermafbeelding (knipsel) kunnen maken en uploaden naar www.imgdumper.nl
    Kopieer en plak dan hiervan de link in je volgend antwoord.
    Laatst gewijzigd door carfran; 17 May 2016 om 16:26

  5. #15
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    8 April 2007
    Berichten
    65
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Ja, zo ziet het eruit, maar met mijn hoge resolutie, ziet het er net uit als een slot hehe
    Muis en keyboard zitten achteraan in usb slot en oververhitting is het alvast niet want ik heb een gaming case die goed koelt en pc is nog heel recent uitgestoft


  6. #16
    carfran
    Gast
    Ik ga een gok doen omdat je een gaming case hebt , wat mij laat vermoeden dat je een gamer bent .
    Gebruik je toevallig een multifunctioneel toetsenbord . Geen gewoon standaard toetsenbord maar zo eentje met meerdere speciale toetsen en een muis met trackbal ?
    Is het probleem ontstaan na het recent ontstoffen?

  7. #17
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    Je kunt proberen eerst de algemene oplossingen of je scrolt meer naar onder en je zoekt de foutcode , uitleg staat erbij.
    https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/310123 Als je dan op die code klikt ziet je wat uw probleem is.
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  8. #18
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    8 April 2007
    Berichten
    65
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carfran Bekijk bericht
    Ik ga een gok doen omdat je een gaming case hebt , wat mij laat vermoeden dat je een gamer bent .
    Gebruik je toevallig een multifunctioneel toetsenbord . Geen gewoon standaard toetsenbord maar zo eentje met meerdere speciale toetsen en een muis met trackbal ?
    Is het probleem ontstaan na het recent ontstoffen?
    De problemen waren er al voor het ontstoffen, vandaar dat het ontstoffen ook is gebeurd
    En ik ben een gamer, maar een oldschool gamer, ik heb het zo niet voor al die speciale dingen, ik heb een simpele muis en simpel keyboard

  9. #19
    carfran
    Gast
    Normaal moet hiervan iets terug te vinden zijn in de windows logboeken .
    Hoe de Windows logboeken openenen

    http://windows.microsoft.com/nl-be/w...#1TC=windows-7

    Controleer daar eens bij Toepassings /programmagebeurtenissen of er fouten en waarschuwingen getoond worden die altijd terug komen .

    Controleer ook bij systeemgebeurtenissen net hetzelfde .

    http://windows.microsoft.com/nl-be/w...#1TC=windows-7

    Hangen er nog andere USB apparaten aan de computer , bijv. externe harde schijf , USB webcam enz.....

  10. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    Merel (18 May 2016)

  11. #20
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Keep it simple ! USB normen zijn op zich al mank genoeg.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eurynomus Bekijk bericht
    ... ik heb het zo niet voor al die speciale dingen, ik heb een simpele muis en simpel keyboard
    Bravo, goede houding. Ik vermoed dat een "simpele muis en keyboard" echter niet altijd zo simpel zijn als men zou vermoeden. Er komen alle soorten muizen en keyboards op de markt en die krijgen dan hun "eigen" drivers mee op een mini-CD en dat allemaal made en assembled in China.

    Mocht dit het geval zijn dat er veel te omvangrijke usb-drivers geïnstalleerd (zoals bv. die van Logitech), dan zou ik het toch trachten om uitsluitend met de standaard Windows drivers te werken. De niets vermoedende gebruiker denkt misschien een simpele muis in gebruik te hebben, terwijl de fabrikant er een 3+1gratis software tegenaan gooit. Normen zijn immers niet gemaakt om te worden gevolgd, maar om te achterhalen in hoeverre men er van afwijkt.

    Het at random karakter van dit probleem is typerend voor usb (maar dat is slechts mijn persoonlijke ervaring)

    - Probeer ook op te starten met een minimum aantal usb aansluitingen (alleen toestsenbord en muis).
    Staan die gele icoontjes daar al ?
    - En bij opstarten in de veilige modus ook, of niet ?

    Je deelt helaas dit probleem met veel lotgenoten, zoals Google bevestigt !
    Mogelijk vindt je daar ook wat inspiratie.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Muis & keyboard start PC op
    Door ultddave in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 30 June 2009, 15:30
  2. Reacties: 20
    Laatste bericht: 5 October 2007, 21:38
  3. Dringend!!! processen vallen steeds uit zonder iets te doen
    Door robbedoeske_007 in forum HijackThis
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 7 May 2007, 12:17
  4. e-mail en internet vallen uit
    Door Sarana in forum HijackThis
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 22 April 2007, 19:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •