Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.630 keer in 1.038 posts
    Het is zo dat als je kinderen hebt, hebben de meeste ook een xbox en playstation en dergelijke.....dat vraagt ook internet verbruik.
    Ze skypen ook veel , dus die webcam staat daar zo meer dan 8 uur aan (per dag he), dus dat telt ook al mee .
    Dan heb je natuurlijk het downloaden van verschillende app's en films en muziek , dus daar gaat de internet verbruik ook de hoogte in . Toch hier in mijn huis is dat zo , vorige maand was het 226 gig wel met 4 mensen .
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  2. #12
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.837
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.024 keer in 15.346 posts
    Ferme rekening blijkbaar. 8 uur skype? Leven ze ook nog buiten de virtuele wereld, vraag ik me dan af. Maar ja, de tijdsgeest is niet meer voor oudjes zoals ik...

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #13
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik ga me moeten herscholen met mijn maandelijks verbruik van 10 Gbytes op een abonnement van 500 Gbytes. Maar ik begrijp wel dat de jeugd nu anders leeft. Alhoewel, playstation, xbox, skype, films, .... dat doen ze bij ons toch ook niet. Het is turnen, fitness, basket, tennis, en vooral smssen, facebooken, wat internetten, .....

  4. #14
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.630 keer in 1.038 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Ferme rekening blijkbaar. 8 uur skype? Leven ze ook nog buiten de virtuele wereld, vraag ik me dan af. Maar ja, de tijdsgeest is niet meer voor oudjes zoals ik...
    Rekening blijft elke maand het zelfde , ik heb altijd tegen de jongste gezegd als ze een smartphone uitvinden wat ze in de arm kunnen opereren , 99 procent zeker ervan dat ze het doet , niet normaal en zij is niet de enigste . Ik zie dat ook bij haar lief, en haar vrienden , maar het zijn niet de kinderen alleen , waar ik werk (meestal de vrouwen) bij pauze het eerste wat ze doen is smartphone uithalen , ondertussen hun broodje halen aan de balie , ze zijn dan zo gefixeerd dat ze zelfs de helft van het broodje weggooien omdat ze niet genoeg tijd hebben zeggen ze dan. Wat betreft sport dat hebben ze hier ook gedaan , de oudste 6 jaar competitie zwemmen , daarna geen zin meer in de jongste 2 jaar zwemmen , 2 jaar atletiek , maar met ouder worden geen ambitie meer . Die 8 uur skype is meestal door de week omdat haar vriend niet door de week mag komen van zijn ouders , en die gast is 19 jaar .
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  5. De volgende gebruiker bedankt ghost voor deze nuttige post:

    compuchrisje (15 June 2016)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. hoe kan j het zien
    Door KanePeace in forum Internet
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 3 September 2007, 00:47
  2. Hoe kan men zien wie je heeft bedankt?
    Door peterus in forum Feedback
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 20 July 2006, 20:54
  3. hoe kan ik het best foto's bewaren?
    Door Netje in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 29 May 2006, 20:22
  4. hoe kan men 2 films op 1 dvd zetten?
    Door sniffer in forum Audiovisueel
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 6 August 2005, 20:06

Tags voor deze discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •