Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: batterij besparing

  1. #1
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts

    batterij besparing

    Mijn vrouw had de oude smartphone gekregen van mijn dochter , ik zelf heb er ook geen .
    Dus ik ken er niet zoveel van . De smartphone is nog geen 2 jaar oud denk ik weet niet zeker. Maar als we hem helemaal opladen is hij 100 procent , de wifi staat uit dus normaal kan ze geen meldingen krijgen , ze heeft dat ook gevraagd aan de dochter om die meldingen allemaal uit te zetten . Nu gisteren avond was hij vol , ik trek de stekker uit , was rond 23uur . Nu zonder aan hem te komen, ik zet die smartphone aan rond 14 uur en hij staat al op 50 procent . Nu mijn vraag hoe kan ik er voor zorgen en weten wat er nog op de achtergrond afspeeld zonder aan hem te komen ? Het is een Huawei p7 ,bestaat er een app die er voor zorgt dat er niks overbodig mee opstart of nog op de achtergrond afspeelt?
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Dat is een android toestel vermoed ik. Bij mij (maar het is wel een Acer) staat er zo onderaan op een soort taakbalk een driehoek, cirkel en vierkant. Druk eens op dat vierkant, dat is eigenlijk een taakbeheerder, dan zie je alle openstaande toepassingen en dat kunnen er wel heel veel worden. Je kan ze dan allemaal individueel stoppen.

  3. De volgende 2 gebruikers bedanken berger voor deze nuttige post:

    falco ( 2 June 2016), ghost ( 1 June 2016)

  4. #3
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Licht Apploos leven kan niet meer ?

    Beste Ghost,
    Een smartphone is (voor mij toch) eerder een calamiteit meer, en een goed middel om je centen te verspillen.

    Ik zou ten rade gaan HIER. Naast de gebruikershandleidingen voor alles en nog wat, is er tevens een forum per toestel. Men moet wel inschrijven voor elk indivueel "forum" ; voor U dus de Huawei Ascend P7 (de P7 tout court, bestaat die wel ?).

    Mocht je daar geen voldoende antwoorden krijgen, bedenk dan dat Androïd altijd wordt "aangepast" door elke fabrikant volgens hun eigen geniale ingevingen om het anders te doen dan de anderen. Dus mochten die Chinezen zich toch iets aantrekken van hun klanten, waag je kans om bij de fabrikant of de verkoper informeren (good luck !).

    Tot slot : Google software als Androïd brengt mee dat ze U als doelwit nemen voor al je mailberichten van je Google account en hun bollewinkel van alle apps. Uw gmail zal je alleszins NIET kunnen beletten te ontvangen, tenzij je uw ganse Google account zou verwijderen (en dan blijft er bijna uitsluitend een telefoon als toepassing, nadat als je al die apps er tevens uit haalt).

    Belangrijk is ook om die slimme telefoon toch te trachten te gebruiken om handsvrij te ellen in de wagen via Bluetooth, mocht de wagen daarvoor zijn uitgerust. Anders zijn er nog wel "gewone" telefoontjes te vinden (minder slim maar wel voor slimmere mensen die hun tijd minder verprutsen)
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  5. De volgende gebruiker bedankt Merel voor deze nuttige post:

    ghost ( 1 June 2016)

  6. #4
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts
    Zet dat toestel eens in "vliegtuigstand".
    J.W.
    Google is uw vriend

  7. #5
    Beginner  
    Geregistreerd
    21 June 2016
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Inderdaad tips, maar. Ik koop een Iphone met alle mogelijkheden om ze juist te gebruiken en niet om allss uit te zetten.

  8. #6
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Je kunt ze toch niet allemaal tegelijkertijd gebruiken hé. Android heeft de rare gewoonte om zelf niets vanzelf uit te zetten, daarom doe ik dat soms zelf handmatig. Een Iphone ken ik niet, dat is voor mij te duur.

    Smartphone (of tablet) en batterij : dat zijn nog geen goede vrienden hé.

  9. #7
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    Ik ben echt blij met mijn Windows phone die kan soms echt wel 2 dagen zonder te laden blijven en in extreem gebruik dan gaat hij wel elke dag op de lader. Heb ik onderweg wel bijvoorbeeld heel veel internet nodig dan trekt dat wel batterij dan denk ik soms dat gaat ie niet halen, dan heb ik wel een powerbank mee, maar toch in 9 van de 10 gevallen heb ik m dan toch niet nodig en trekt ie t toch netjes tot de avond.

    Wel is het zo dat je de batterijen in het begin wel vaak als mogelijk moet opladen en ze nooit helemaal dood leeg moet laten gaan, maar net voor ze bijna leeg zijn weer moet opladen.

    Ik heb een Samsung tablet al 3 en half jaar op dezelfde 1e batterij nog steeds niet hoeven vervangen.
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  10. #8
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    In tijden dat we zuinig moeten omspringen met energie, worden de grootste slokoppen gefabriceerd. Zijn dat nu dingen die echt noodzakelijk zijn in het leven? Doet me denken aan die blondjes bij de kapper met koptelefoon op.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  11. #9
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    Raar dacht dat ik onlangs nog hier op had gereageerd . Soit alles is terug inorde ik heb alle app's op beperken gezet al de meldingen van facebook en messenger uit gezet , de wifi staat alleen op als ze online wilt gaan , nu komt ze verschillende dagen mee toe .
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  12. #10
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door john21wall Bekijk bericht
    Inderdaad tips, maar. Ik koop een Iphone met alle mogelijkheden om ze juist te gebruiken en niet om allss uit te zetten.
    Terwijl u slaapt gebruikt u dus ook alle mogelijkheden van uw toestel...
    Want de vraag ging toch over een toestel dat 's avonds volledig is opgeladen, afgezet en 's morgens op 50% staat.
    J.W.
    Google is uw vriend

  13. De volgende gebruiker bedankt J.W. voor deze nuttige post:

    ghost (24 June 2016)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Batterij Compaq Evo N610c
    Door FraiD in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 16 August 2006, 19:06
  2. batterij
    Door beginner in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 20 December 2005, 16:40
  3. Batterij laptop
    Door NickB in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 20 October 2005, 21:31
  4. Pda-batterij leeg en alle gegevens gewist
    Door florisken in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 1 October 2005, 23:07
  5. batterij op moederbord
    Door Nickkenny in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 28 September 2005, 23:10

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •