Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 46 van 46

Discussie: windows 7 update

  1. #41
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    Awel, 'k heb het nu ook zitten ! Dev kat kwam weer ... na een paar maanden !
    Ik was al zo tevreden dat Windows 7 geen updates maakte en ook geen pogingen meer om de upgrade naar W10 op te dringen. Maar M$ kan het blijkbaar niet laten !
    Heb nu toch moeten een aparte topic beginnen om hulp te vragen en zal nu best al uw verhalen hier moeten doorworstelen...

    Enfin, om te beginnen is GWX Control Panel reeds geconfigureerd.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  2. #42
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    Ik heb een paar dagen geleden eindelijk mijn oude Acer met Windows 7 gered die niet meer wilde updaten sinds eind juli.

    Ik had nog geen tijd gekregen om het verhaal van WSUS toe te passen maar ik kreeg ook een andere link

    http://www.sevenforums.com/windows-u...ml#post3283532

    En voor mij hielp het om alleen de roll up van KB3172605 te installeren ( ik heb dat off line geïnstalleerd )
    daarna herstart en
    daarna heb ik ongeveer een uurtje gewacht en waren de updates binnengelopen.





    Laatst gewijzigd door Typetje; 1 November 2016 om 11:56
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  3. De volgende gebruiker bedankt Typetje voor deze nuttige post:

    Merel ( 1 November 2016)

  4. #43
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Typetje Bekijk bericht
    .../...
    http://www.sevenforums.com/windows-u...ml#post3283532

    En voor mij hielp het om alleen de roll up van KB3172605 te installeren ( ik heb dat off line geïnstalleerd )
    daarna herstart en daarna heb ik ongeveer een uurtje gewacht en waren de updates binnengelopen.
    Is een procedure die blijkbaar goed werkt. De eerste download KB 3020369 gaf bij installatie aan dat die reeds was geïnstalleerd. Heb dus tevens genoeg gehad aan rollup KB 3172605 en verdere instructies gevolgd.

    Heel merkwaardig is (en dat is zeker geen nieuwe vaststelling) dat Firefox of een andere browser niet bij machte is om Microsoft downnload-pagina's te bereiken. Dat gebeurde sytematisch met alle versies Windows en alle andere browsers, alsof M$ precies stokken in de wielen steekt van andere browsers. Ik moest willen of niet (nu nog altijd) update pagina's inladen via een Microsoft-made browser.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  5. #44
    carfran
    Gast
    Heel merkwaardig is (en dat is zeker geen nieuwe vaststelling) dat Firefox of een andere browser niet bij machte is om Microsoft downnload-pagina's te bereiken. Dat gebeurde sytematisch met alle versies Windows en alle andere browsers, alsof M$ precies stokken in de wielen steekt van andere browsers. Ik moest willen of niet (nu nog altijd) update pagina's inladen via een Microsoft-made browser.
    Dat is inderdaad zeer merkwaardig want ik kan de Microsoft download pagina met Firefox wel bereiken .
    https://www.microsoft.com/nl-be/download/windows.aspx

  6. #45
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    Het is mij ook gelukt met chrome, voor die ene roll up, maar een andere site kon ik eerst wel en later weer niet bereiken en soms kan je de site wel bereiken en weer niet downloaden, dus advies maar beter om dan via Internet Explorer te doen of als het niet lukt dan via Internet Explorer te downloaden, het is maar een weet
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  7. #46
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Bij mij gaat IE niet eens meer open, omwille van... ik gebruik hem eigenlijk niet. Wel Firefox, ook de updates. Misschien iets aan de instellingen van Firefox doen?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •