Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 62
  1. #41
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.541
    Bedankjes
    120
    Bedankt
    788 keer in 615 posts
    Total commander ziet bij mij geen enkele telefoon of tablet. Geen idee waarom, maar zo is het nu eenmaal.
    Ik gebruik daarom gewoon Verkenner of nog beter, Q-dir.

    Even zo'n appje schrijven, daar ben ik nog niet aan toe. Afgezien nog van het feit dat ik dan wel het probleem hier moet hebben, anders kan ik niet testen of het werkt.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  2. #42
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Kwaad Simpel is anders !

    De protocols worden op deze engelstalige webpagina wat uitgebreider uitgelegd.

    Mijn bedenking hierbij is dat er geen goede besturingssystemen bestaan, omdat op den duur de gewone gebruiker zich tegenwoordig over méér zaken moet bekommeren dan een boordcomandant over het besturen van een Boeing 777. Het grote mirakel is dat je hardware bij wijlen toch nog goed kan klappen met de software en dan nog in een taal die zeer weinigen kunnen begrijpen.


    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  3. #43
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.541
    Bedankjes
    120
    Bedankt
    788 keer in 615 posts
    Als je programmeert is het nog erger. Een commando wat al jaren goed functioneert moet ineens compleet anders worden.
    Waarom ? Geen idee.

    Wil je in Visual Basic 6 een mapnaam weten, dan schreef je: getdir
    In VB 10 en later, moet je een 2 regelig commando schrijven om hetzelfde effect te krijgen.

    In Android exact hetzelfde. Wat vandaag werkt, moet morgen ineens anders.

    Waarom ?, geen flauw idee.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  4. #44
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Nog eens een poging gedaan om het probleem van de vraagsteller op een simpele manier op te lossen. De vraag is : hoe kan ik data van mijn windows 7 PC overbrengen naar de externe geheugenkaart van mijn android smartphone.

    Eerst moet ik er direct bij zeggen dat ik het probleem niet kan testen op mijn android smartphone, die heeft namelijk slechts één geheugen.De test is dus gebeurd op een android tablet met een intern en extern geheugen. Schiet niet op de pianist als het op een smartphone niet lukt.

    1. sluit de smartphone via een USB kabel aan uw uw win 7 PC. Waarschijnlijk zal uw PC een driver installeren (indien dit nog niet is gebeurd).

    2. Open de win 7 verkenner door bvb te klikken op "Computer". Minimaliseer dit scherm tot ongeveer de helft en zet dit links op uw scherm.

    3. Open nogmaals uw win 7 verkenner, minimaliseer en zet dit gedeelte rechts.

    4. op de linker helft verken je uw computer totdat je het te transfereren bestand ziet.

    5. Op de rechter helft verken je uw computer totdat je de twee geheugens van uw phone ziet staan. Bij mij zie ik "Card" voor het extern geheugen en "Tablet" voor het intern geheugen. Bij u zullen er wel andere namen staan.

    6. Klik met links op het te transfereren bestand, houd het vast en sleep het naar het gewenste geheugen op de rechter helft. Verken eens dit geheugen, uw bestand zal er staan.

    Voilà, hopelijk gaat dat zo bij u ook.
    Laatst gewijzigd door berger; 21 August 2016 om 16:38

  5. De volgende gebruiker bedankt berger voor deze nuttige post:

    Torro124 (21 August 2016)

  6. #45
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Bedankt voor het simpel uiteenzetten van het probleem en de oplossingsmanier.
    De windowsverkenner ziet mijn smartphone die hij aanduidt als XT1072 (de type aanduiding van Motorola)
    Binnen die XT1072 onderscheidt hij 2 geheugens. Het interne geheugen wat benaderbaar is en de SD-kaart die niet benaderbaar is.
    Daarom verplaats ik als tussenstap het bestand naar het interne geheugen om het van daaruit op mijn smartphone zelf met File Commander naar het SD-kaartje te verplaatsen in het mapje waar het thuis hoort.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  7. #46
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Het interne geheugen van de XT1072 is met de windows verkenner te verkennen.
    Het SD-kaart geheugen is niets maar dan ook niets mee aan te vangen. Het is zichtbaar maar dat is dan ook werkelijk alles.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  8. #47
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ja dan is het voor mij ook over en out.
    Als je met uw Win 7 verkenner klikt op XT1072 zie je dan de twee geheugens of niet.

    Ook niet met de Folder Size Explorer van Merel?
    Laatst gewijzigd door berger; 21 August 2016 om 17:20

  9. #48
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Met de folder size explorer van Merel zie ik net als met Total Commander zelfs de xt1072 niet.

    Als ik met de verkenner op xt1072 klik zie ik inderdaad 2 geheugens:
    - intern geheugen
    - SD-kaart

    Op intern geheugen kan ik klikken en dan zie ik de mappenstruktuur en alles is benaderbaar.
    Op SD-kaart kan ik klikken tot ik een ons weeg. Er gebeurt niets, maar dan ook helemaal niets.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  10. #49
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Vermits je die SD-kaart "ziet" met uw win 7 verkenner: sleep dan eens met de windows verkenner een bestand naar die SD-kaart. En dan eens zien met uw android verkenner of hij het gedaan heeft of niet.

    Een ons dat is niet veel hé!

  11. #50
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Ja dat lukt.
    En dan zie ik hem staan ook. Zowel met de windows verkenner als met ES op de Android.
    Echter hij staat dan gewoon rechtstreeks op de SD-kaart en niet in een map, laat staan in de map waar hij thuishoort.
    Dus moet ik hem altijd nog met ES of File Commander gaan verplaatsen op de Smartphone, maar ik hoef op deze manier niet bang te zijn dat ik mijn intern geheugen ga overbelasten.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Problemen met verkenner in Vista
    Door scorpio_charly in forum Windows
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 26 February 2008, 15:37
  2. Hoe begin je hier aan met paint shop of elements 2.0
    Door JD. in forum Grafisch algemeen
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 18 October 2006, 16:04
  3. hoe open je 2 frames met 1 link?
    Door zodiac in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 31 March 2006, 18:27
  4. hoe geraak ik on line met pda en gsm als modem
    Door karma in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 24 July 2005, 15:25

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •