Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 62
  1. #11
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    @Berger: Op deze manier transfereer ik inderdaad bestanden naar mijn smartphone, maar wel naar het interne geheugen en niet naar de sd-kaart dat is nu juist het probleem.

    @carfan: Het coderen van de telefoon heeft geen oplossing gebracht. E.e.a is waarschijnlijk toestel afhankelijk zoals Theo2602 al aangeeft. Ik krijg nergens de mogelijkheid om de sd-kaart te coderen en/of een wachtwoord aan de sd-kaart toe te kennen. De windows verkenner vraagt ook niet om een wachtwoord of geeft niet aan dat de sd-kaart wachtwoord beschermt is.

    @spoorzoeker: Dit lijkt inderdaad de oplossing te zijn. Alleen moet ik mijn telefoon hiervoor rooten. Ik ben me nu hierover aan het inlezen. Zo op het eerste gezicht ben ik er een beetje huiverig voor, maar dat zal wel watervrees zijn denk ik.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  2. #12
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torro124 Bekijk bericht
    @Berger: Op deze manier transfereer ik inderdaad bestanden naar mijn smartphone, maar wel naar het interne geheugen en niet naar de sd-kaart dat is nu juist het
    Dat klopt, maar als dat rooten van uw telefoon niet lukt (daar ben ik nooit aan begonnen) dan kun je nog altijd met ES File Explorer uw bestanden verplaatsen. Op mijn telefoon kan ik het niet testen, maar op een android tablet lukt dat perfect. Het is natuurlijk een stapje meer.

  3. #13
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn, ware het niet dat ik ES niet zo'n duidelijk programma vind. Ik zie nauwelijks of ik nu op het interne geheugen zit of op de sd-kaart. Vooral ook omdat Osmand alle mappen dubbel heeft. Zowel op het interne geheugen als op de sd-kaart dezelfde namen en dezelfde struktuur.
    Een verkenner waarbij ik alles in beeld heb op een groot scherm en kan slepen met bestanden geniet mijn absolute voorkeur.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  4. #14
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Persoonlijk vind ik ES file explorer wel de beste verkenner die ik al tegen gekomen ben in android. Maar het is zoals met een vrouw hé. Het klikt of het klikt niet. Ik ben wel nog niet zo heel veel verkenners en vrouwen tegen gekomen. Maar groot scherm en smartphone dat klikt ook niet echt.

  5. #15
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.537
    Bedankjes
    118
    Bedankt
    786 keer in 613 posts
    FX explorer is een fijne verkenner. Inclusief add-on voor root toegang (als je die hebt!)

    Rooten is niet eng. Als je mazzel ehbt is het zelfs heel eenvoudig.
    Zoek eens op Kingoroot. Wel opletten dat je de goede hebt, want er is echt heel veel troep te verkrijgen.
    Telefoon aan de pc hangen en Kingoroot z'n werk laten doen. 5 minuten later is je telefoon geroot.
    Uiterlijk is er niks aan je telefoon te zien, je hebt alleen wat meer toegangsrechten gekregen.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  6. De volgende gebruiker bedankt Spoorzoeker voor deze nuttige post:

    Torro124 (12 August 2016)

  7. #16
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Dus gewoon van de website van Kingoroot zelf? (kingoapp.com)
    Zo eenvoudig is het?

    Op de website van androidplannet kwam ik namelijk deze passage tegen:

    Het rooten van je toestel is namelijk per fabrikant en vaak ook per toestel verschillend. Inmiddels zijn er al wel enkele tools beschikbaar die grotendeels universeel werken, maar deze zijn niet aan te raden omdat het altijd beter is om een tutorial op het technologieforum XDA Developers te volgen. Hier verzamelen zich degenen die meer uit technologie willen halen, en er zijn met name veel Android-gebruikers. Zo heeft elk toestel wel zijn eigen forum, waar je veelal bij Development, General of Q&A een tutorial vindt. Lees deze goed door, snap elke stap en probeer het liever eerst op een toestel dat je niet dagelijks nodig hebt.

    Hierdoor is bij mij de watervrees ontstaan.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  8. #17
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik denk dat de watervrees terecht is. Om te beginnen moet je al weten hoe het op uw toestel correct moet gebeuren. Het schept ook een mogelijkheid om uw smartphone om zeep te helpen. En bij sommige leveranciers vervalt de waarborg.

  9. #18
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Torro, ik ben zel een fameuze klungel, maar ES file explorer geeft toch goed aan welk het interne geheugen en welke de external SD is.

  10. #19
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.537
    Bedankjes
    118
    Bedankt
    786 keer in 613 posts
    @Berger:Allemaal bangmakerij. Ik heb al m'n telefoons geroot en m'n tablets en geen enkel probleem.
    Uiteindelijk ben ik aan het experimenteren gegaan en nog steeds geen probleem.
    Je moet echt iets vreselijks doms doen wil je je telefoon om zeep helpen.

    Even de eerste stap: ga in Instellingen helemaal onderaan naar info over je telefoon.
    Daar zie je instellingen, OS versie enz.
    Begin bij de onderste en klik daar enkele keren op (10x of zo). Gebeurt er niks, pak dan de volgende.
    Op een gegeven moment komt er een melding, dat je nu developer bent.

    Als je nu weer bij je instellingen kijkt, zie je dat er een extra regel bijgekomen is: developer options.
    Kijk daar in en zet (usb-debug) aan.

    Installeer Kingoroot, koppel je telefoon aan de pc, en laat Kingoroot z'n werk doen.
    Het kan zijn dat de melding komt dat het mislukt is, maar dan gewoon nog een paar keer proberen.
    Op een gegeven moment zegt hij dan dat het gelukt is.

    Zelfs m'n meest exotische tablet heb ik met Kingoroot geroot: It Works TM785


    Hmmm, ik lees net dat je eerst je bootloader moet unlocken. Mocht bovenstaande allemaal niet lukken, dan gaan we verder met je bootloader unlocken. (maar volgens mij is dat puur voor root niet nodig)
    Laatst gewijzigd door Spoorzoeker; 13 August 2016 om 10:03
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  11. #20
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.537
    Bedankjes
    118
    Bedankt
    786 keer in 613 posts
    Hier garanderen ze nog een simpele manier: https://www.search4roots.com/easily-...hmallow-6-0-1/

    Let wel op: sommige sites bieden van alles aan, maar dan moet je eerst betalen. Helaas geeft dat geen garantie dat het dan ook inderdaad werkt, dus NOOIT betalen om je telefoon te rooten !!!!.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Problemen met verkenner in Vista
    Door scorpio_charly in forum Windows
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 26 February 2008, 15:37
  2. Hoe begin je hier aan met paint shop of elements 2.0
    Door JD. in forum Grafisch algemeen
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 18 October 2006, 16:04
  3. hoe open je 2 frames met 1 link?
    Door zodiac in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 31 March 2006, 18:27
  4. hoe geraak ik on line met pda en gsm als modem
    Door karma in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 24 July 2005, 15:25

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •