Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    960
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Vraag Outlook.com nu anders dan .... Outlook.com

    Wellicht is het U ontgaan zoals het mij is ontgaan. M$ brengt verandering in Outlook.com
    Vermits niet alle verandering een verbetering is in "real life" ... is het af te wachten.

    DIT toch alvast ter informatie.


    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  2. De volgende gebruiker bedankt Merel voor deze nuttige post:

    vdhee (28 August 2016)

  3. #2
    Teamlid   vdhee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 January 2008
    Berichten
    485
    Bedankjes
    485
    Bedankt
    348 keer in 219 posts
    Heb dit ook moeten ondergaan.

    Een nieuwe email-account aangemaakt (dezelfde naam) met extensie @gmail.com.

    Dan, via http, alle emails voor mijn outlook.com laten forwarden naar de nieuwe gmail account; worden dan ook vanaf dit email adres beantwoord (via Windows Live Mail, werkt perfect met gmail-accounts). En helaas voor M$: van het oude outlook.com worden dan ook geen nieuwe mails meer verstuurd.
    Laatst gewijzigd door vdhee; 28 August 2016 om 15:10

  4. De volgende gebruiker bedankt vdhee voor deze nuttige post:

    Merel (30 August 2016)

  5. #3
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdhee Bekijk bericht
    Heb dit ook moeten ondergaan.

    Een nieuwe email-account aangemaakt (dezelfde naam) met extensie @gmail.com.

    Dan, via http, alle emails voor mijn outlook.com laten forwarden naar de nieuwe gmail account; worden dan ook vanaf dit email adres beantwoord (via Windows Live Mail, werkt perfect met gmail-accounts). En helaas voor M$: van het oude outlook.com worden dan ook geen nieuwe mails meer verstuurd.
    Wat voor een werkwijze is dat ?
    Bij het aanmaken van een gmail account kun je daar outlook.com , hotmail en Live accounts integreren om berichten op te halen(synchroniseren) zonder te moeten forwarden .
    https://tools.google.com/dlpage/gappssync

  6. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    Merel (30 August 2016)

  7. #4
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    960
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Slecht Microsoft, de maat is vol. De druppel die U zal verdrinken komt alsmaar dichterbij !

    De eerste ervaring met de "nieuwe" Outlook.com is al een prachtig schot naast de roos.

    Ik kan zelfs geen bijlage meer zien en dus niet eens klikken op iets dat er op zou lijken. Na een kwartier zoeken vindt men al gauw dat men daar niet alleen mee staat en dat het gewoon een bug is !

    Het zou nog niet zo erg zijn, mocht M$ enige moeite doen om er wat aan te doen. Hieronder leest U een forumpost die de situatie samenvat (dat geldt trouwens eveneens voor de meeste bugs bij M$) :
    I'm guessing you had an account longer than a couple months and are one of us who everything worked fine until your account was upgraded to the new Outlook Mail with the new interface online? To me it looks like this problem is specific to existing users accounts that were upgraded. I created a new account and the exact same emails work fine there.

    Not that Microsoft cares or maybe they just don't have any programmers working on fixing the bugs. I've tried every route I can to get them to listen and I have a 30+ bug list that I'm willing to help them resolve if they can get a top level programmer to work with me on it. Their base support sucks to say the least and I probably spent 10 to 20 hours with them just to get the reply problem resolved. I could have gotten into their code and probably fixed it in 30 minutes not even knowing what language they write in.
    U merkt dat M$ eigenlijk niet eens de moeite neemt om "de oudere" gebruikers te laten overstappen zonder probleem. Deze gebruiker heeft een nieuwe account aangemaakt bij outlook.com en nu werkt alles normaal. Of hij zijn berichten kon recupereren... weet ik niet. Nog aan toevoegen dat gewoon maar om in te loggen in de "nieuwe" outlook.com ik momenteel nog steeds zoek hoe het te doen zonder poespas via een hoop tussenschakels te ondergaan.

    Alleszins denk ik dat vdhee hoe dan ook er tevens zijn buik van vol heeft en dat het een efficiënte beslissing is om over te stappen naar gmail (ondanks de werkmethode sommigen niet aanstaat).

    Spijtig dat mijn "oude" accounts door mijn contacten goed gekend en gebruikt worden voor specifieke zaken


    Microsoft heeft over de jaren vermoedelijk meer kwaad bloed gezet als goed gebracht.
    Wij zullen "het laatste oordeel" toch eens zelf moeten maken.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  8. De volgende gebruiker bedankt Merel voor deze nuttige post:

    vdhee (29 August 2016)

  9. #5
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    960
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Tussendeurtje , pardon tussendoor...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carfran Bekijk bericht
    Wat voor een werkwijze is dat ?
    Bij het aanmaken van een gmail account kun je daar outlook.com , hotmail en Live accounts integreren om berichten op te halen(synchroniseren) zonder te moeten forwarden .
    https://tools.google.com/dlpage/gappssync
    Die link verwijst naar de versies van Microsoft Outlook, waaronder verstaan de Outlook welke bij MS Office suites horen.

    In het blauwe vak staat Outlook.com (de online e-mail server) echter niet vermeld. Het zou verbazen indien dit hulpprogramma het dan wel zou aankunnen.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  10. #6
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    960
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Toemaatje : Bijlagen openen in de nieuwe Outlook.com

    HIER leest U waar het probleem "Bijlagen"over gaat.
    Waar is dan de vooruitgang ??


    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  11. #7
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merel Bekijk bericht
    Die link verwijst naar de versies van Microsoft Outlook, waaronder verstaan de Outlook welke bij MS Office suites horen.

    In het blauwe vak staat Outlook.com (de online e-mail server) echter niet vermeld. Het zou verbazen indien dit hulpprogramma het dan wel zou aankunnen.
    Videobijlage zeker vergeten te bekijken ? Bekijk die dan maar eens dan zul je zien dat het wel degelijk om outlook.com gaat !

    Ik snap het niet hoor mensen .
    Iedereen heeft problemen met WLM2012 dat niet meer werkt , iedereen heeft problemen met hotmail of live accounts . Iedereen heeft problemen met outlook.com en ik heb die niet.
    Laatst gewijzigd door carfran; 29 August 2016 om 19:08

  12. #8
    carfran
    Gast
    Om eventuele vergissingen te voorkomen, het gaat toch over dit ?


  13. #9
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts
    In die video komt toch steeds "Microsoft Outlook" op het beeld te staan...
    J.W.
    Google is uw vriend

  14. De volgende gebruiker bedankt J.W. voor deze nuttige post:

    Merel (30 August 2016)

  15. #10
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.W. Bekijk bericht
    In die video komt toch steeds "Microsoft Outlook" op het beeld te staan...
    Het is me nu pas opgevallen . Het logootje van MS Outlook en Outlook.com is identiek, terwijl deze voorheen verschillend waren .

  16. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    Merel (30 August 2016)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 3
    Laatste bericht: 14 August 2013, 22:29
  2. Mooi. Eens iets anders dan vuurwerk.
    Door Fakke_Berto in forum Fun
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 9 December 2009, 23:12
  3. Domeinnaam laten verwijzen naar iets anders dan een IP? (1-eurohost.com)
    Door milenec in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 16 September 2009, 15:10
  4. copieren binnen outlook 2007 naar andere pc
    Door Klemmeke in forum Office
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 10 June 2009, 17:40
  5. Iets anders dan messerger live
    Door Elias in forum Internet
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 17 October 2007, 19:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •