Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25
  1. #1
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.177
    Bedankjes
    16.841
    Bedankt
    17.654 keer in 7.877 posts

    Inzendingen van Typetje

    Hey Typetje,

    In dit topic kunt u uw fotografische kwaliteiten met ons delen
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  2. De volgende gebruiker bedankt Obsessed voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (13 September 2016)

  3. #2
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    Bedankt Obsessed, ik zal hier proberen mijn foto's te delen, voornamelijk van mijn geliefde hometown Den Haag. Niet de geijkte plekjes, maar wat ik zelf mooi vind voor een foto. "Den Haag door mijn ogen" zeg maar. Ik fotografeer meestal naar mijn eigen thema's en heb bepaalde favorieten.

    Zelf staat mijn flat heel gunstig en geniet ik altijd van de opkomende zon en ondergaande zon die ik in verschillende standen van het jaar ook kan bewonderen dat is ook een geliefd thema aan mijn eigen "horizon"

    Verder zijn luchten, water altijd favo maar ook vogels en de als het te pakken is de regenboog, de opkomende volle maan, bomen en groen in de stad vind ik de mooiste contrasten om te spotten en vast te leggen.

    De natuur en de polder heeft zijn charme, maar ook de stad heeft dat op zijn hele eigen manier.

    Ik open deze met mijn laatste zonsondergang die ik vastgelegd heb. Deze heb ik vastgelegd met de camera van mijn Windows Phone die zeker niet te onderschatten is. Genomen vanaf mijn galerijzijde van de flat. Daar gaat de zon onder. Ik kwam in de keuken en ik zag het de kleur van de lucht was amazing. ik had geen tijd om mijn camera meer uit te halen want de zon valt nu echt snel in en dan is dat moment en kleur echt weg.

    Mijn telefoon lag op de keukentafel en die maakt ook foto's met een echt hoge resolutie. Ik baalde dat ik geen tijd had om een verdieping hoger te gaan, ik zit op de derde.

    ik ben in de deuropening gaan staan op een krukje, heel riskant in mijn situatie, ik was alleen. Maar goed de buren waren thuis, en ik had mijn telefoon in mijn handen dus....ik waagde het erop.

    Ik zoomde iets in voorbij de huizen beneden me prachtig. Zonder kleerscheuren van het krukje gekomen.


    Ergens in Den Haag gaat de zon onder ( foto van 8 september 2016 )


    Dit is mijn voorproefje, ik ga mijn foto's even verkleinen en hosten dan ga ik een mooi geheel laten zien, van de avonturen van mij en mijn camera..
    Laatst gewijzigd door Obsessed; 28 February 2017 om 20:44 Reden: Op vraag van Typetje
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  4. De volgende 7 gebruikers bedanken Typetje voor deze nuttige post:

    Adnilleke (16 November 2016), eplerra (17 September 2016), falco (13 November 2016), Obsessed (13 September 2016), Phil O'Sophe (13 September 2016), salmax (13 September 2016), Vincent (15 September 2016)

  5. #3
    Entertainer   Phil O'Sophe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 December 2005
    Locatie
    Temse
    Berichten
    5.348
    Bedankjes
    28.147
    Bedankt
    21.632 keer in 9.254 posts
    Prachtig begin!
    Het waarom van de dingen zijn de dingen zelf

  6. De volgende gebruiker bedankt Phil O'Sophe voor deze nuttige post:

    Typetje (13 September 2016)

  7. #4
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.177
    Bedankjes
    16.841
    Bedankt
    17.654 keer in 7.877 posts
    Inderdaad een schitterende zonsondergang Typetje
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  8. De volgende gebruiker bedankt Obsessed voor deze nuttige post:

    Typetje (13 September 2016)

  9. #5
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Da's een startende camera-vrouw met pit! Zelfs een heel eigen topic, ik ben benieuwd wat nog gaat volgen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  10. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Typetje (13 September 2016)

  11. #6
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts

    Herfst Zuiderpark Den Haag

    Vandaag mijn topic maar eens uit het stof gehaald. Door allerlei omstandigheden nog steeds niet begonnen. Hoewel ik al wel wat foto's al was begonnen met verkleinen en had gehost. Onder andere deze herfstfoto van vorig jaar.


    Zuiderpark Den Haag Nov 2015

    Ik begin hiermee, want deze foto is een heel geliefde foto van mij. Ik maakte deze foto vorig jaar, begin november ook weer met mijn Windows phone. Onderweg naar huis nam ik deze van het Zuiderpark aan de Loevesteinlaanzijde.
    Ik heb deze ook als startscherm op mijn desktop in plaats van de welbekende grot van Windows 10

    Gister kwam ik er ook langs en kon ik het ook niet laten mijn camera tevoorschijn te halen, die had ik bij me. Ik stond wel op een ander punt en ik stond aan de overkant, nu met mijn camera dat wel en toch een andere hoek. Maar je herkent toch wel de bomen van de andere foto er nog in. En de verkleuring van die ene struik kan je ook nog van die foto van vorig jaar terug zien in die van dit jaar. Foto's maken is zo leuk.


    Zuiderpark Den Haag Nov 2016


    Ik heb de afgelopen maand nog een paar mooie foto's uit de buurt genomen, ik zal mijn topic er ook mee vullen

    Natuurlijk in mijn hometown Den Haag

    Word vervolgd!
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  12. De volgende 4 gebruikers bedanken Typetje voor deze nuttige post:

    Adnilleke (16 November 2016), Obsessed (12 November 2016), Phil O'Sophe (12 November 2016), salmax (13 November 2016)

  13. #7
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.537
    Bedankjes
    118
    Bedankt
    786 keer in 613 posts
    Mooie foto's.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  14. De volgende 2 gebruikers bedanken Spoorzoeker voor deze nuttige post:

    salmax (13 November 2016), Typetje (13 November 2016)

  15. #8
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Toch nog veel groen te zien, helaas zal het nu zijn langste leven gehad hebben. Mooi plekje heb je ginder, Typetje.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  16. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Typetje (15 November 2016)

  17. #9
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    Ik heb hier zeker een mooi plekje. Hier dan ook nog de ander foto's vorige maand, genomen op een zonnige zondagmiddag ergens eind oktober, op een rondje door de omliggende wijken.


    Veenedaalkade Den Haag okt 2016


    Hoek Steijnlaan Den Haag okt 2016

    Waarom heb ik deze foto gemaakt, ja eigenlijk alleen, omdat ik dat muurkunstwerk een beetje gek uit wilde laten komen door
    de foto als ik op een bepaald punt de foto maak met de boom er net voor dat het zou lijken of dat uit de boom zou steken ipv aan de muur zoiets had ik eens in mijn hoofd toen ik daar een paar keer had gereden.



    De la Reyweg Den Haag okt 2016


    Schaarsbergenstraat/ Torenspits Juliankerk Kempstraat Den Haag okt 2016

    Volgebouwde straatjes, waar de schaduw overlapt maar wat zo leuk waarom ik hier mijn fototoestel pakte was dat ik
    nu toch maar eens die dominante torenspits eens wilde vastleggen, die is waar je ook in de omtrek rijdt te zien. Het is de
    kerktoren van de Julianakerk van de Kempstraat in de wijk Transvaal in Den Haag. ik rijd hier in een aangrenzende wijk er op toe dus nog niet in de wijk Transvaal zelf, hij ligt ook nog zeker een heel stuk van waar ik de foto heb genomen. Ik had die dag nog een keer de torenspits op een foto gespot een heel stuk verder op een heel ander kruispunt :


    Kruispunt Soestdijksekade Den Haag okt 2016.



    Deze boomtoppen zijn van de bomen van ook weer het Zuiderpark maar aan de zijde van de Vreeswijkstraat
    Ik zie ze als ik mijn wijk uit rijd en ik kan ze ook vanuit flat zien. Maar deze foto heb ik genomen vanaf de straat
    Het Zuiderpark is een vrij groot park, ik noem het wel eens "mijn achtertuin" omdat het achter mijn flat licht qua ligging gezien vanuit mijn wijk en het heeft ook veel groen. Het was ooit de thuisbasis waar Ado Den Haag speelde maar och dat zijn lang vervlogen tijden, nu jaarlijks een popfestival, die arme bomen.

    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  18. De volgende 3 gebruikers bedanken Typetje voor deze nuttige post:

    Adnilleke (16 November 2016), Obsessed (17 November 2016), Phil O'Sophe (15 November 2016)

  19. #10
    Entertainer   Phil O'Sophe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 December 2005
    Locatie
    Temse
    Berichten
    5.348
    Bedankjes
    28.147
    Bedankt
    21.632 keer in 9.254 posts
    Mooie prentjes! En die rondleiding in Den Haag is graag meegenomen!
    Het waarom van de dingen zijn de dingen zelf

  20. De volgende gebruiker bedankt Phil O'Sophe voor deze nuttige post:

    Typetje (15 November 2016)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Het versturen van grote bestanden
    Door daan in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 10 May 2005, 23:24
  2. Opstarten van FF versnellen
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 22:25
  3. Snel typen van Speciale Tekens
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 18:44

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •