Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    10 november 2016
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Software Adobe After Effects CC ed.2017

    Bij het maken van een filmpje met softwere Adobe After-Effects is het beeld op mijn PC (Acer Aspire E1-771G)

    niet meer scherp.Kan er iemand mij voort helpen?

  2. #2
    PC-Freak   Fakke_Berto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 juni 2005
    Berichten
    1.285
    Bedankjes
    858
    Bedankt
    898 keer in 609 posts
    Probeer eens een andere resolutie.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 3
    Laatste bericht: 2 mei 2009, 13:17
  2. After Effects animatie
    Door Emile.H in forum Grafisch algemeen
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 28 februari 2009, 01:16
  3. After effects 7.0 Pro crashed bij het opstarten
    Door dyllpan in forum Audiovisueel
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 16 maart 2008, 22:40
  4. Gun Shot [ Adobe After Effects ]
    Door Fck_ in forum Grafisch algemeen
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 26 juni 2007, 21:10

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •