Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 54
  1. #41
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carfran Bekijk bericht
    Als ADBlock ingeschakeld staat in uw browser krijg je inderdaad een maagdelijk wit scherm te zien !
    Hier zeker niet,geen verschil met of zonder adblock.
    Men wist van problemen met kaltura in fitefox 50,maar vond het niet nodig iets te doen.
    Pas na mijn klacht en doorgave van de link van dit topioc en van die andere site is men aan de slag gegaan en de player één versie teruggedraaid.
    Ik kreeg nog een link toegestuurd die ik moest testen,die ging ook perfect en zou volgens de man waarmee ik contact had identiek dezelfde versie van kaltura zijn die tot 1 dag geleden actief was.
    Ze zullen dus verder moeten zoeken wat de oorzaak is.
    @cc,laat Ccleaner eens lopen of verwijder zelf manueel coockies etc,dat scheelt ook .

  2. De volgende gebruiker bedankt Silverwing voor deze nuttige post:

    compuchrisje (14 December 2016)

  3. #42
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Er moet iets anders zijn dat de boel tegenhoudt, maar ik denk niet dat ik ervan zal sterven. Eigenlijk heb ik er nooit een punt van gemaakt, niet gezien is niet gemist.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Silverwing (14 December 2016)

  5. #43
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Er moet idd nog iets zijn, want daags na de euforie werkt het bij mij ook niet meer en mijn contact bij de persgroep beantwoord mijn vragen / opmerkingen niet meer hoewel er zelf om gevraagd.
    Het enige dat ik nog te weten ben gekomen is dat op gva een vorige versie van kaltura draait en op nb de recentste.
    er werd gevraagd of ik verschil merkte en na mijn bevindingen mede te delen blijft het stil....
    Via Google word je ook niet veel wijzer over kaltura en eventuele problemen.
    Toch hoop ik vroeg of laat er achter komen wat de oorzaak is.

  6. #44
    carfran
    Gast
    Hier werkt het ook niet meer . Bij de standaard doet zich nu idem probleem ook voor , maar daar is nog een bijkomend probleem . Daar kan ik gewoonweg de melding met informatie over cookies niet meer wegklikken .

  7. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    Silverwing (15 December 2016)

  8. #45
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Update 3,er zijn aanpassingen gedaan aan kaltura waardoor de problemen weer (even?)van de baan zijn.De wil om een definitieve oplossing te zoeken is er,maar er komt te weinig info van verschillende kanten om de zaak goed te kunnen onderzoeken en op te lossen.
    Graag van ieder die met het fenomeen kampte feedback hoe de situatie bij hun is op het moment.

  9. #46
    carfran
    Gast
    Hier ook terug (tijdelijk?) normaal .

  10. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    Silverwing (22 December 2016)

  11. #47
    Beginner  
    Geregistreerd
    5 February 2017
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Heeft er al iemand een oplossing ? De filmpjes werken nog steeds niet onder Windows 10 (Chrome, FireFox, IE)... Op Mac Os X geen enkel probleem. In Chrome kan je wel de foutmeldingen lezen ...

  12. #48
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Ik heb na de derde dag dat het niet meer werkte contact genomen met de man die zich bezighoud met het gedoe en die ging het onderzoeken.
    Ondertussen is dat 5 dagen geleden en het werkt nog steeds niet,terwijl de oplossing zeer simpel is.
    Ze moeten hun rommel kaltura gewoon een versie terugdraaien en pas terug bijwerken als ze zeker zijn dat alles werkt zoals het moet,maar dat begrijpen ze daar niet!
    Ze werden de dag dat ik belde net niet overspoeld met klachten zo vernam ik van iemand van de on line redactie van gva.

    Om hopelijk snel toch iets te kunnen doen kan iedereen bellen naar
    03/210 05 90 (online redactie gva) of mailen naar
    geert.kempen@mediahuis.be
    Dat ieder die dit leest dit verder verspreidt via sociale netwerken (ik heb geen facebook ,twitter etc)
    Het word maar eens tijd dat ze wakker schieten,het duurt nu al meer dan een week.Dat zoiets de dag van vandaag nog mogelijk is?!

  13. De volgende gebruiker bedankt Silverwing voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe ( 5 February 2017)

  14. #49
    carfran
    Gast
    Tot heden heb ik geen probleem ondervonden , maar ik gebruik wel nog Windows 7 . Ook nog geen probleem ondervonden in Linux .

    Ondertussen is dat 5 dagen geleden en het werkt nog steeds niet,terwijl de oplossing zeer simpel is.
    5 dagen geleden is er een update verschenen .
    https://github.com/kaltura/platform-...ckages-project


    Ze moeten hun rommel kaltura gewoon een versie terugdraaien en pas terug bijwerken als ze zeker zijn dat alles werkt zoals het moet,maar dat begrijpen ze daar niet!
    En jij denkt dat dit eenvoudig is op een media server .
    Laatst gewijzigd door carfran; 5 February 2017 om 23:48

  15. #50
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    En jij denkt dat dit eenvoudig is op een media server .
    Mocht het niet zijn dat het al eens gedaan is dan zou ik het niet zo zeggen,van de ene op de andere moment werd toen ook een update teruggerdaaid en waren allle problemen van de baan.
    Kijk eens wat je schrijft in antwoord 17...
    Raar maar waar .
    Ik krijg de filmpjes van GVA zelf in de firefox browser niet open . Niet in Windows 7 , noch in linux met firefox
    en nu is het
    Tot heden heb ik geen probleem ondervonden , maar ik gebruik wel nog Windows 7 . Ook nog geen probleem ondervonden in Linux .
    Jij draait ook als de wind!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. boxen werken niet
    Door INE VERHAEGHE in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 9 November 2005, 23:49

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •