Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: wifi in buitenland.

  1. #1
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts

    wifi in buitenland.

    Nu zaterdag gaan we naar keulen , en ze hebben ook gratis wifi hotspot dus http://www.steden.net/duitsland/keulen/gratis-wi-fi/
    Maar ze vragen ook naar uw gsm nummer en naam, is dat dan te vertrouwen? Niet dat we er na een rekening krijgen van gewelste
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Je krijgt iets gratis maar ze willen er wel iets voor terug. Wie tegenwoordig namen, adressen en nog andere dingen heeft kan schatrijk worden.

    In sommige steden in België is dat ook zo, ik erger me daar blauw aan. Bij De Lijn hebben ze ook die onaangename manier van werken. Ook bij mijn haarkapper : er staat in grote letters gratis WiFi op hun deur, dat is ook zo maar je moet je wel aanmelden en allerlei sporen achter laten hé.

    In belgië maak ik indien nodig zelf mijn hotspot met een smartphone. Dat werkt en is eigenlijk in mijn gsm-abonnement inbegrepen.

  3. De volgende 3 gebruikers bedanken berger voor deze nuttige post:

    ghost ( 9 December 2016), Merel ( 9 December 2016), vdhee ( 9 December 2016)

  4. #3
    carfran
    Gast
    Wie is uw Internet provider ? Je moet je daar bij informeren . Providers zoals telenet en proximus hebben ook wi-fi hotspots in het het buitenland . > Lees hier.
    Of het kan ook op deze manier .
    Laatst gewijzigd door carfran; 9 December 2016 om 00:14

  5. De volgende 3 gebruikers bedanken carfran voor deze nuttige post:

    falco ( 9 December 2016), ghost ( 9 December 2016), Merel ( 9 December 2016)

  6. #4
    carfran
    Gast
    In belgië maak ik indien nodig zelf mijn hotspot met een smartphone. Dat werkt en is eigenlijk in mijn gsm-abonnement inbegrepen.
    Als ik het goed begrijp heb jij een internet abonnement en een GSM abonnement waarmee je ook mobiel kan surfen ? Ik veronderstel dan ook dat dit bij twee verschillende operators is ? Een kostelijk zaakje voor mij . Weet je wat je bespaart als je jouw internet en GSM abonnement + mobiel surfen neemt in één pakket bij dezelfde operator .

  7. #5
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik heb gewoon een smartphone met een abonnement waarin ook 2 GBytes data zitten. En je kunt via de instellingen "gedeeld internet" aanzetten.

    En veel chance met de hotspots van proximus en telenet in het buitenland he!

    Ik heb inderdaad een pakket met internet, tv met all sports, vaste lijn en gsm.
    Laatst gewijzigd door berger; 9 December 2016 om 11:13

  8. #6
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Grijns Very Hot spotten


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Ook bij mijn haarkapper : er staat in grote letters gratis WiFi op hun deur, dat is ook zo maar je moet je wel aanmelden en allerlei sporen achter laten hé.
    Dat is toch die toffe Marokaanse kapster ? Man, man, man, ze blijft je achtervolgen in gedachten. Allez, je laat haar geen sporen na, buiten een paar lokken... maar dat is wel je DNA !
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  9. #7
    carfran
    Gast
    Ook bij mijn haarkapper : er staat in grote letters gratis WiFi op hun deur, dat is ook zo maar je moet je wel aanmelden en allerlei sporen achter laten hé.
    Als ik naar de polykliniek ga in UZ Brussel bijvoorbeeld kan ik ook gratis op het draadloos netwerk van UZ Brussel surfen als ik mijn laptop meeneem . Ik krijg dan een tijdelijke gebruikersnaam+ wachtwoord om me aan te melden .
    Telenet is mijn operator . Als ik geen zin heb om op het draadloos netwerk van UZ Brussel te surfen en er zijn telenet hotspots in de buurt meld ik me aan met mijn telenet account en ga ik van mijn telenet volume gebruiken . Hierbij dient dan wel rekening gehouden te worden dat jij het ook toelaat dat anderen ook op je draadloze modem kunnen surfen , en niet op de ingebouwde router zoals velen denken .

  10. #8
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    Ik vermoed dat ze in Keulen een beleid voeren met controle van wie met smartphones aan de slag is. (men kan een smartphone als dodelijk wapen gebruiken). Eigenlijk niet zo verwonderlijk in de context van de gebeurtenissen die wij daar hebben gezien en helaas wellicht nog zullen zien.
    Ik erger mij eerder blauw aan de Duitse steden die het autoverkeer van toeristen binnen de stadskern beschouwen als een goudmijn aan inkomsten, nog afgezien van de parkings. Bereid je voor op wat wel en niet mag ! Let maar goed op, of je krijgt thuis binnenkort ook zo'n liefdesbrief in je bus van een of andere Duitse administratie !
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  11. #9
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merel Bekijk bericht

    Dat is toch die toffe Marokaanse kapster ? Man, man, man, ze blijft je achtervolgen in gedachten. Allez, je laat haar geen sporen na, buiten een paar lokken... maar dat is wel je DNA !
    Soms vertel ik maar wat hé. Eigenlijk ben ik schrijver, ik wil dus niet uit de kast komen maar in de kast geraken. Ik heb blijkbaar toch al één lezer. Nu nog een uitgever!

    Over de sporen die ik achterlaat kan ik niet veel zeggen, wie weet lezen er wel kinderen mee.
    Laatst gewijzigd door berger; 9 December 2016 om 23:51

  12. #10
    carfran
    Gast
    Soms vertel ik maar wat hé. Eigenlijk ben ik schrijver, ik wil dus niet uit de kast komen maar in de kast geraken. Ik heb blijkbaar toch al één lezer. Nu nog een uitgever!

    Over de sporen die ik achterlaat kan ik niet veel zeggen, wie weet lezen er wel kinderen mee.
    Dat word van mij ook gezegd dat ik heel wat fantasie heb en ik het soms heel ver ga zoeken en soms dingen vertel die echt onmogelijk zijn . Men heeft dat ook ooit van Jules Vernes gezegd dat het onmogelijk was dat mensen ooit in de ruimte zouden reizen .

    Ik vermoed dat ze in Keulen een beleid voeren met controle van wie met smartphones aan de slag is. (men kan een smartphone als dodelijk wapen gebruiken).
    Met een gewone GSM kan men een bommengordel van op afstand laten ontploffen , of zoals in de films een bomauto vanop afstand laten ontploffen .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Tom Tom 5 naar buitenland
    Door Sofiekebieke in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 15 January 2006, 18:43
  2. Poort openen in Philips Wifi
    Door helga in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 9 January 2006, 21:30

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •