Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Office

  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts

    Office

    Ik heb office nodig voor school maar ik wil ook kunnen gebruiken voor mailing van onze muziekband welke versie koop ik dan best van office. Wat kan ik best kopen Office Thuisgebruik & Zelfstandigen of Office Professional Plus?

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik ken kinderen van 14 jaar die door de school verplicht "aangeraden" worden om een laptop te kopen met Microsoft Office er op. Zogezegd omdat de bestanden moeten uitwisselbaar zijn. Ik kan mij daar blauw aan ergeren. Zouden die scholen daar soms een procentje op krijgen? Koop gewoon wat het goedkoopste is. En Libre Office in combinatie met bvb Thunderbird kan aan al uw wensen voldoen. En dat kost niets.

  3. #3
    carfran
    Gast
    Vreemd dat ze hiervan op school niets weten .
    https://products.office.com/nl-be/st...e-in-education

  4. #4
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Of liever niet weten?

  5. #5
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Ik ken kinderen van 14 jaar die door de school verplicht "aangeraden" worden om een laptop te kopen met Microsoft Office er op. Zogezegd omdat de bestanden moeten uitwisselbaar zijn. Ik kan mij daar blauw aan ergeren. Zouden die scholen daar soms een procentje op krijgen? Koop gewoon wat het goedkoopste is. En Libre Office in combinatie met bvb Thunderbird kan aan al uw wensen voldoen. En dat kost niets.
    Dat "onderling uitwisselbaar" kan misschien nog wel voldoen in het lager onderwijs.
    Maar eenmaal hogerop, zeker in wiskundige formules, VB en Macro's is er van dat "onderling uitwisselbaar" niet veel meer te merken.
    J.W.
    Google is uw vriend

  6. #6
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carfran Bekijk bericht
    Vreemd dat ze hiervan op school niets weten .
    https://products.office.com/nl-be/st...e-in-education
    in de school zelf en in de bibliotheek kunnen we office gebruiken daarvoor heeft de school een licentie.
    Maar ze hebben niks verteld over dit systeem.

  7. #7
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucas7 Bekijk bericht
    in de school zelf en in de bibliotheek kunnen we office gebruiken daarvoor heeft de school een licentie.
    Maar ze hebben niks verteld over dit systeem.
    Zou de minister van onderwijs het zelf weten ? Ik denk van niet als je die op TV bezig hoort .

  8. #8
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Kwaad Eigen software eerst ; ze zijn toch zo lief

    Geeft Microsoft ondersteuning aan scholen en leerlingen waarvan alle computers geregeld volledig blokkeren ?
    Een uitstekend technicus vertelde mij vandaag dat de laatse week er meerdere klanten hun laptop/desktop hadden binnnengebracht omdat die niet meer kon worden afgezet noch opgestart. Hij vermoedt dat een "update" de vermoedelijke schuldige is. Ik was zelf ook bij de overgelukkige Windows gebruikers die hun computer eindelijk eens konden vergeten.

    Waar zijn nu de ECHTE "kwaadwilligen" die computers kunnen beschadigen ?

    Laatst gewijzigd door Merel; 13 December 2016 om 22:28
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  9. #9
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Als je als leerling bent ingeschreven in een school kan je via je school normaal gezien een studentenlicentie aankopen. Meestal is dat de meest recente, maar niet àlle onderdelen van het totale Office-pakket zijn niet beschikbaar. Die extra dingen heb je trouwens niet echt nodig of je moet al een expert zijn of willen worden. De prijs is ietsje lager dan wat je in een softwareshop vindt en je krijgt alle nodige updates van Microsoft na installatie.
    Als je een account hebt bij msn, hotmail of outlook kan je ook een stukje office terugvinden achter het rastertje met blokjes linksboven. Documenten die je aanmaakt, al of niet met je eigen software, kan je bewaren in One Drive. Daarin kan je bepalen wie wel of niet aan je documenten mag komen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Voor Office 2003 gebruikers
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 22:15

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •