Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24
  1. #11
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    8 November 2005
    Berichten
    129
    Bedankjes
    26
    Bedankt
    15 keer in 13 posts
    chrome is standaard ingesteld
    ik heb nu chrome naar standaard instellingen terug gezet maar het lukt nog altijd niet, steeds dezelfde foutmelding
    zoals ik hierboven al had gemeld kan ik de bijlage niet opslaan wanneer ik rechts klik op de bijlage en "opslaan als" kies,
    maar als ik rechts boven op downloaden klik kan ik het wel opslaan en openen
    ook kan ik in het midden van het scherm boven kiezen voor openen met 1 online video converter of 2 cloud converter, of 3 vGet Cast, of 4 meer apps koppelen
    ik had graag een printscreen hier geplaatst maar ik lukt niet op dit hier te plakken

  2. #12
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    En heb je alles uitgevoerd volgens de link hierboven in #9 ? Daar staat toch een duidelijke proceduren om het probleem dat jij al een tijd beschrijft op te lossen.

  3. #13
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    8 November 2005
    Berichten
    129
    Bedankjes
    26
    Bedankt
    15 keer in 13 posts
    nog even dit, wanneer de bijlage een pps is, opent deze zonder problemen of foutmeldingen, enkel bij film zijn er foutmeldingen

  4. #14
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    8 November 2005
    Berichten
    129
    Bedankjes
    26
    Bedankt
    15 keer in 13 posts
    jaja, chrome staat staat als standaard
    als de bijlage een pps is opent hij zonder problemen, enkel bij film is er een probleem
    ik heb ondertussen chrome terug naar standaardinstellingen geplaatst, maar zonder resultaat
    ik denk dat het probleem zich situeerd ergens bij extenties, ik heb dat allemaal al gegoogeld en van alles gevonden en geprobeerd maar niks helpt
    ergens heb ik gelezen dat chrome een heleboel extenties aan boord heeft om de meeste bijlagen te ondersteunen, maar blijkbaar zijn er bij mij toch enkele tekort

  5. #15
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik denk dat we wat naast mekaar praten.
    Het probleem is blijkbaar nu veranderd : sommige bijlagen zoals een pps kunnen wel geopend worden.
    Je zegt dat chrome terug ingesteld is als standaardbrowser, dat werd terecht aangeraden in #10 door carfran, ik had het wel over de link in #9. Heb je daar de link geopend, gelezen en uitgevoerd? Daar legt google uit wat je moet doen als je in gmail een bijlage niet kunt opslaan of uitvoeren. En ik had het gevoel dat dit uw probleem was. Maar nu dus niet meer.
    Ik heb gezien de verandering van probleem de indruk dat uw Windows niet weet wat te doen met een bestand dat de extentie van een film heeft. Dat moet je dan eens instellen. Hoe dat in windows 10 gaat weet ik niet, iemand zal u seffens dat wel uitleggen. Vroeger in win 7 of xp was dat rechts klikken op de naam van dat bestand, zeggen dat dit bestand moet uitgevoerd worden met ... (bvb vlc of windows media player) en aangeven dat je dat altijd voor die extentie moet doen.
    Om geen misverstand te hebben : voor mij heeft elk bestand een extentie, dat is het laatste stuk van de naam van een bestand bvb ruimte.doc , doc is de extentie, het soort bestand zeg maar. Nu is het wel zo dat chrome een aantal extenties heeft, maar dan bedoelen ze wel wat anders, dan bedoelen ze allerhande bijkomende programma's bvb dropbox, of e-bay, ....., . Al die extenties staan in hun chrome web store en kunnen van daaruit geïnstalleerd worden. Ik denk niet dat dat iets met uw probleem te maken heeft.

  6. #16
    carfran
    Gast
    Als het alleen om videofragmenten gaat , installeer dan eens deze en laat eens weten of hiermee het probleem opgelost is of niet .
    https://chrome.google.com/webstore/d...enkahhlhccpdbc

  7. #17
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    8 November 2005
    Berichten
    129
    Bedankjes
    26
    Bedankt
    15 keer in 13 posts
    net geïnstalleerd, maar zonder resultaat
    vandaag heb ik op mijn werk eens ingelogd op mijn gmailaccount en daar geprobeerd om een mp4 bijlage te openen, maar ook zonder resultaat, maar als ik de mail doorstuur naar mijn email van mijn werk, kan ik de bijlage zonder problemen openen
    maar daar staat er geen chrome op wel internet explorer

  8. #18
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Als ik het goed versta : op uw computer (windows 10) en google mail met chrome lukt het niet. Op het werk (met windows ?????) en gmail met internet explorer lukt het wel.

    Ik zou op uw computer eens "vlc media player installeren" , dat marcheert op alle windows versies en speelt bijna alle formaten.

  9. #19
    carfran
    Gast

  10. #20
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    8 November 2005
    Berichten
    129
    Bedankjes
    26
    Bedankt
    15 keer in 13 posts
    stap 4 had ik gisteren al uitgevoerd, maar dit bracht geen oplossing
    mozilla zal ik niet gebruiken, ik blijf bij chrome, dit heeft altijd prima gewerkt tot een week geleden, er moet ergens iets aan de hand zijn, ik blijf zoeken, ik heb nu via de help functie van chrome een melding gedaan, benieuwd of er daar iets uit de bus zal komen
    alleszins hartelijk dank aan iedereen die me probeerde te helpen
    moest er een oplossing komen via de help functie, zal ik dit hier melden

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. kan geen filmpjes meer afspelen
    Door lem in forum HijackThis
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 23 May 2009, 00:06
  2. kan geen videobestanden afspelen
    Door Ramluque in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 31 October 2006, 23:24
  3. kan geen mp3 of films spelen met Ubuntu 6.06
    Door rommeke in forum Mac OS, Linux en andere
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 21 September 2006, 03:24
  4. Kan geen mp3 meer afspelen??
    Door clioke in forum Audiovisueel
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 12 May 2006, 19:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •