Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Hybrid View

  1. #1
    Up-to-date   Daeco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 December 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    38
    Bedankjes
    13
    Bedankt
    9 keer in 6 posts

    geluidjes op de achtergrond.

    Ik weet eigenlijk niet goed wat mijn probleem is, daardoor weet ik ook niet goed in welke rubriek ik dit moet plaatsen.
    Mijn laptop met Win10 maakt constant achtergrond geluidjes. De geluidjes omschrijven is niet eenvoudig, het lijkt op de geluidjes die adblocker maakt maar die heb ik al verwijdert. waar kunnen deze geluidjes vandaan komen en hoe kan ik ze uitschakelen?

  2. #2
    carfran
    Gast
    Welk e-mail programma gebruik je , want dit kan ook de geluidjes veroorzaken als er nieuwe berichten binnenkomen bijvoorbeeld .

  3. #3
    carfran
    Gast
    Dit bedoel ik in mijn vorig bericht .
    https://support.office.com/nl-nl/art...d-c4a7c2e4df59

  4. #4
    Up-to-date   Daeco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 December 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    38
    Bedankjes
    13
    Bedankt
    9 keer in 6 posts
    Er staat geen e-mailprogramma op deze laptop, ik gebruik hier enkel Gmail

  5. #5
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Een zingende laptop? Maar nee, serieus, kan je zeggen met wàt je juist bezig bent als die geluiden te horen zijn? Al eens gekeken in Taakbeheer wat er allemaal draait?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  6. #6
    Up-to-date   Daeco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 December 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    38
    Bedankjes
    13
    Bedankt
    9 keer in 6 posts
    ook als alle programma's zijn afgesloten is het geluid er nog
    Ik heb de laptop al enkele keren opgestart en de geluidjes zijn er onmiddellijk terug.
    Ondertussen heb ik windowsgeluid uitgeschakeld en ben ik van de vervelende geluidjes verlost

  7. #7
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Als het effe mag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daeco Bekijk bericht
    ook als alle programma's zijn afgesloten is het geluid er nog
    Ik heb de laptop al enkele keren opgestart en de geluidjes zijn er onmiddellijk terug.
    Ondertussen heb ik windowsgeluid uitgeschakeld en ben ik van de vervelende geluidjes verlost

    Beste Daeco, eindelijk iemand die mij begrijpt ! Veel (meestal jonge) mensen kunnen echter niet meer leven zonder geluid. Ik wordt daar razend van als "men" ongevraagd akoestische pollutie opdringt waar niemand om vraagt of zelfs naar luistert op alle plaatsen waar het niets anders teweegbrengt dan onbewuste stress (voor mij echter mateloze irritatie)

    Hoe arrogant kan men zijn tegenover anderen !?

    Akoestische pollutie wordt trouwens aangeklaagd door medische wereld als zijnde een oorzaak van stress en vermoeidheid. Gelukkig kan men nog bij een wel gekende Duitse winkelketens nog genieten van zalige rustige omgeving.

    Het ergste zijn nog de VRT en de VTM journaals waar tussen elk berichtje men het nodig vindt om er een serenade absurde geluiden te produceren wat echter de ondermaatse berichtgeving en stijl nog meer bevestigd wordt.

    Er moest een wet op komen, dat elke winkel verplicht een grote rode drukknop STOP moet hebben die door de klant kan worden gebruikt om een half uur alle "lawaai" van alle luidsprekers af te snijden. Het personeel zou er zich ook veel beter bij voelen.

    En de Brico's en de Hubo's dan ! De meest debiele radiozenders. Niets zeggend lawaai waar geen kat naar luistert. Kan U zich concentreren op wat U moet uitkiezen en uitrekenen, om het werk voor te bereiden ? Ik niet. Als ik wat gekocht heb vlucht ik meteen naar de uitgang in plaats van nog wat te blijven neuzen.



    Dit gezegde zijnde kan je vertellen of die geluiden allemaal op dezelfde toonhoogte zijn of niet. Zit er een recurerend geluidspatroon in zit ? Heb je al geprobeerd om usb aangesloten toestellen een voor een te ontkoppelen ?
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  8. #8
    carfran
    Gast
    Rechtsklik in de taakbalk op het geluidsicoontje en kies voor geluiden .
    klik op tabbladje geluiden en daar kun je de windows geluiden in en uitschakelen . Je zal zelfs je eigen geluidjes toewijzen . Wil je de brabancon te horen krijgen als je jou aanmeld , selecteer dan brabancon afspelen bij aanmelden windows .
    Nu even off topic
    Weet je wat mij ergert
    Je belt naar eender wat met je telefoon of je gsm en je krijgt onmiddelijk te horen
    Voor Nederlands toets 1 enz .....
    Voor een medewerker van onze technische dienst , druk 2 , voor administratie druk 3 enz.......
    Ik druk 3 , momenteel zijn al onze lijnen bezet , even geduld aub.
    Intussen zijn er 3 minuten voorbij , krijg je te horen , onze lijnen zijn nog altijd bezet , vind je het wachten te lang u vind ons op internet onder blablablabla.be
    En het strafste van zeggen ze nog eens bij sommige diensten zoals de lijn , vanaf de moment dat je belt krijg je te horen . deze oproep kost je minstens 80 eurocent en dan krijg je hun stemcomputer te horen. voor Nederlands druk 1 enz..... Voor onze diensten druk 2 enz . bellen is tegenwoordig een dure grap geworden .
    Terug on topic .

  9. #9
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Juist, iedereen zijn hartje gelucht.
    Misschien hebben jullie dan ook gelezen dat hij de Windows geluiden al heeft uitgezet. Daar had ikzelf ook op kunnen komen natuurlijk

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  10. #10
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik vond de titel van dit topic echt prachtig!

  11. De volgende gebruiker bedankt berger voor deze nuttige post:

    compuchrisje (21 February 2017)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •