Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17

Threaded View

  1. #11
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qbek Bekijk bericht
    Even een update,het is me gelukt om weer windows te kunnen gebruiken.
    Bij de install heb ik steeds bepaalde partities,waar ik windows zou installeren,geformatteerd.Zonder resultaat.

    Nu heb ik partities,in de set-up van windows,verwijdert en terug geïnstalleerd.
    Er stonden 3 partities op, 2x 450GiG en 1 recovery van 1GIG.
    Nu heb ik 1 van 900GIG en 1 recovery.
    Op de 900GIG staat er windows 7,die echter de originele code niet aanvaard
    En,raar maar waar, staan er bij opstarten nog 2 andere windowd 7 installs op,vreemd omdat ik voor de install de 900GIG heb geformatteerd...De 2 andere windows 7 werken niet,wel had ik graag bij het opstarten niet de keuze gehad van welke van de 3 windows 7 ik zou nemen,er werkt er toch maar 1!
    Ik hoop dat je mij niet kwalijk neemt , maar je hebt er een zootje van gemaakt waar ik zelf niets van begrijp .

    Ik ga er vanuit dat een oem installatie gelinkt is aan de HDD,of niet?
    Een OEM versie is gekoppeld aan uw moederbord !!!

    Het probleem zit hem zo,ik heb hier een oude desktop gekregen met windows vista.
    Omdat vista geen updates meer krijgt in de toekomst had ik gedacht om er windows 7 op te plaatsen van een kapotte pc.
    Ofwel koop je een duurdere versie van windows (geen oem) om een nieuwe installatie uit te voeren, ofwel koop je een Upgrade van Vista naar Windows 7.
    Koop je een Upgrade koop dan de juiste . Als die Vista een 32-bits is koop je een upgrade van vista 32-bits naar windows 7 32-bits en is de vista een 64-bits koop je een windows 7 64-bits upgrade . Het grote probleem zal wel zijn dat je die bijna niet meer zal vinden .
    Als dat een oude computer is , dan zou ik daar een Linux distro op installeren . Is Linux moeilijk om leren met te werken ?
    Nee Linux is niet moeilijk , het is een aanpassing . Vergelijk het als ik heb altijd met een bromfiets in het verkeer gebruikt , kan ik ook leren een auto in het verkeer gebruiken .
    Laatst gewijzigd door carfran; 27 February 2017 om 01:22

  2. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    Qbek ( 1 March 2017)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. XP nog steeds niet dood.
    Door compuchrisje in forum Fun
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 23 February 2017, 02:58

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •