Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: voorstelleing

Threaded View

  1. #1
    fujimi
    Gast

    Cool voorstelleing

    Hallo,
    Mijn naam is Cremers Freddy woon in Hasselt(Limburg-Belgïe)ben 53j en mijn hobby's zijn alles wat te maken heft met sneleid,zoals auto's en moto's en modelbouw(vroeger in plastiek 1/25-1/24,nu in metal 1/18 meestal ford mustangs)in papier en ook pictuning waar ik al een paar jaar ben geïntereseert maar heb geen tijd om het zelf te doen wegens mijn werk.Ook ken ik niet zoveel van pc om te posten,heb ik nog nooit gedaan.Het is hier dan ook mij eerste keer maar ben wel al op zéér vele site's van pictuners gaan kijken,ook op forums maar kan soms geen foto's zien van het resultaat mdat er dan een viekantje staat met een kruis erin en als ik dan klik met de rechtermuisknop afbeelding weergeven lukt ook niet.Wil het wel leren maar gaat heel lang duren omdat ik weining of geen vrije tijd heb maar heb al een eenvoudig program(Ulead Photo Express 3.0 SE)maar daar ken ik ook nog niet alles.Ik heb de kans om een Ford Mustang m81 McLaren te kopen en wil hem tunen zoals een auto uit the fast and furious,heb een paar foto's gevonden en nu is mijn vraag wie mij kan helpen om dat te doen,mag naar eigen fantasie.Zal proberen er een paar mee te sturen.Hier heb je een voorbeeld,ik heb er nog die heb opgeslagen maar weet niet hoe ik die kan mee sturen.Je kan er zelf ook vinden op google afbeeldingen,hopelijk kan er iemand mij helpen,dank bij voorbaat.
    Groetjes
    FREDDY-CREMERS[IMG]www.mustanglab.com[/IMG]
    Laatst gewijzigd door fujimi; 10 March 2017 om 16:59

  2. De volgende gebruiker bedankt fujimi voor deze nuttige post:

    Phil O'Sophe (10 March 2017)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •