Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Speciaal voor Merel

  1. #1
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts

    Speciaal voor Merel

    Speciaal en alleen voor Merel, die begrijpt mij tenminste.


    Zobegon het.


    http://www.minatica.be/threads/83249...anDonald-Trump


    Na nieuwjaar gebeurde er eigenlijk niet veel meer vanuit het Witte Huis en Trump had weinig te doen. Het contact met de Mexicaanse president Nieto werd afgezegd, met die man valt toch niet te klappen. Ik geef hem een kant en klare muur die hij alleen maar moet betalen, en die wil dat niet. Sukkelaar. Het telefoontje met de Australische premierTurnbull werd sterk ingekort, ook die wilde niet echt naar Trump luisteren. Die moordenaars van op dat eiland ga ik toch niet binnenlaten zeg. Decreten tekenen dat gaat rap, daar heeft hij niet veel mee om handen. Vijf minuten TV-show, meer moet dat niet zijn.Ondertussen heeft Trump ook Betsy De Vos laten benoemen, zo ziet de hele wereld dat ik iedereen en zelfs nederlanders waardeer en dat ik belang hecht aan onderwijs. Nederland is dat Holland, dat is toch in Europa? Naar Engeland wil ik wel graag eens een paar dagen gaan, dat is toch niet meer in Europa. Maar Theresa May ziet er ook niet echt hip uit, en dan moet ik nog gaan overnachten bij de Queen, zo’n oude doos! Kan Kate haar eens efkens vervangen? En Melania zal willen meegaan, dat meisje heeft nu helemaal niets meer te doen.


    Daar er toch bijna geen nieuws meer valt te rapen in Amerika zal ik het maar zeggen hoe het eigenlijk allemaal is gelopen. Mijn Marokkaanse kapster is daar op mijn aanraden naar toe geweest om het haar van Trump te fatsoeneren. Eigenlijk kwam dat rapper in orde dan ik had gehoopt. Ik had zelf al een paar keer geprobeerd maar geraakte nooit verder dan de telefooncentrale van het Witte Huis. Maar mijn kapster belde hem gewoon eens op op een zaterdagmorgen en zei dat ze wel wat voor hem kon doen. Wacht, zei hij blijkbaar geïnteresseerd, blijf aan de lijn, niet opleggen, ik vraag het aan Jared, die weet van alles. Maar dat viel tegen, zijn schoonzoon Jared Kusher bleek een echte jood te zijn, en die werkte ‘s zaterdags niet. Die luiaard heeft weer verlof, en aan die zot van een Steve Bannon vraag ik liever niet te veel raad, die staat altijd uiterste rechts op de foto na een belangrijke vergadering. Wie kiest zo’n gast eigenlijk?Van waar zijt ge eigenlijk maske, vroeg hij toen aan de telefoon. Van Deurne, zei mijn Marokkaanse kapster. Great antwoordde Trump; ik was ooit nog in America in de Deurnsche Peel, en dat was dik OK. Mijn grootvader bouwde daar nog de kerk samen met bouwpastoor Jeuken. Kom maar af, zei hij, Melania is er toch niet, ze past op de kleine en kan daar efkens niet weg. We zien wel wat het wordt. Een goede babbel kan ik wel gebruiken na al dat gezaag hier. Maar het jeukte blijkbaar wel wat. Ik zal al een heerlijke Franse champagne koud zetten, zeiTrump. Ja maar, bekende mijn kapster, eigenlijk ben ik moslim en drink geen alcohol. Oei moslim zei Trump, dan mag je eigenlijk hier niet meer binnen. Ik zal eens aan de een of andere onnozele rechter vragen om mijn decreet efkens terug te draaien, dan komt dat wel goed. Bestel alvast uw ticket, maar vlieg best met American Airlines hé, bij die andere Europese maatschappijen vallen de vliegtuigen zoals vliegen. En doet best iets aan van Ivanka, dat is te krijgen bij Nordstrom, het is echt een fantastisch merk. Allen daar naartoe.Op de Meir vond ik dat niet.
    Laatst gewijzigd door berger; 4 April 2017 om 23:33

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •