Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Gevorderd   ward's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    oostrozebeke
    Berichten
    109
    Bedankjes
    119
    Bedankt
    21 keer in 11 posts

    Media player classic home geen geluid meer

    Hello,
    Speel al jaren mijn films enz. af met Media player classic home 1.7.11( 64 bit) , plots laat hij het vandaag afweten ,geen geluid meer.
    Heb VLC player gebruikt en direkt geluid ook bij windows media player.
    Heb dan de nieuwe codecs afgehaald de K - lite mega codec 13.1.0, ik dacht misschien een codec te kort maar nog steeds geen geluid , dan maar de versie MPC verwijderd en een nieuwe terug opgezet is geen verschil speelt de film af maar geen geluid.
    Raar dat al de mediaplayers geluid geven en plots deze niet meer.
    Weet iemand mij nog raad te geven ,ben altijd tevreden geweest van die player vandaar zou het graag terug goed krijgen.

    Wat mij nog te binnenschiet was eergisteren, bij de film zie je het embleem erbij van de player en plots stond als embleem HLN ,ik ben gaan zien als MPC nog aangeduid stond als standaard en heb voor de zekerheid hem uitgeschakelt als standaard en direkt terug vast gezet als standaard en het embleem van MPC stond er weer ,heb toen niet direkt een film bekeken ,nu achteraf denk ik zou dat er misschien iets mee te maken hebben , ismisschien ver gezocht maar ik vermeld het maar .
    Dan zou er iets zich hebben geplaatst als mediaplayer , het embleem was juist zoals het embleem van het laatste nieuws ,en ik volg wel HLN online misschien bij het bekijken van een filmpje op HLN.?, heeft die player zich daar genesteld in plaats van MPC.
    Vriendelijke groeten
    Ward

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik ken daar niet veel van, ik heb zulke problemen nooit. Het internet staat er wel vol van. Men heeft het dan altijd over de laatste updates, over de codex, .....
    Ik dacht gezien te hebben dat er in maart een nieuwe versie van die player is uitgebracht.
    Nu, als je drie programma's hebt om filmen af te spelen en twee werken goed, dan zou ik goed slapen. Behalve als die ene nu echt wel heel veel voordelen heeft. Bij mij werkt VLC altijd.
    Indien er rare dingen (zoals MPC en HLN-gedoe) gebeuren op een computer zoals bij u kan ik u dus enkel aanraden om alles na te kijken mbt tot virussen en ander gespuis, eventueel eens te rade gaan bij Rosty.
    En hopen dat er een slimmere langs komt.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Powerpoint met geluid omzetten naar video MET GELUID
    Door Margriet in forum Audiovisueel
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 21 March 2017, 07:59

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •