Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Outlook 2010 start niet meer

    Outlook 10 wordt (zoals alles) door Windows 10 gecontroleerd.

    Alleen wie Windows 10 heeft kan mij helpen

    Zie DIT beeldje.
    Kan iemand in die procedure de keuzeoptie "E-mail" vinden als men de instructies van de getoonde popup volgt ?

    Ik kan er niets aan doen dat M$ zo kleine lettertjes toont.
    Mocht je de popup niet kunnen lezen, het komt er ongeveer hierop neer ....

    Configuratiescherm > Uw Accountprofiel > E-mail.
    Mocht je dat vinden, graag een screenshot.
    Bedankt.

    Ik heb Thunderbird in een wip geïnstalleerd en alle mailberichten terug vanuit de telenet servers.
    Ik heb uren vergeefs zitten knoeien met instellingen om in Outlook10 te geraken , de account instellingen te doorworstelen, gewoon om het standaard gegevensbestand.pst map te laten vinden !!! En met Win10 wordt het plezier nog completer. Herinstalleren zal hier wel de uitkomst moeten zijn.
    Bedankt
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts
    In het configuratiescherm zijn "gebruikersaccount" en "e-mail" 2 afzonderlijke instellingen. Vanuit gebruikersaccount kunt u niet in "e-mail" komen. Ga in uw configuratiescherm - Alle Configuratieschermonderdelen naar "E-mail".
    U krijgt dan een venster voor E-mailconfiguratie Outlook.
    J.W.
    Google is uw vriend

  3. De volgende gebruiker bedankt J.W. voor deze nuttige post:

    Merel (14 May 2017)

  4. #3
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Als vergisssen menselijk is, dan is M$ een bijzonder menselijk bedrijf.

    Een klein stapje vooruit : ik heb nu het profiel kunnen bereiken van de gebruikte standaard account.

    Wat die popup tracht uit te leggen (het profiel bekijken) is wellicht de juiste manier om het probleem trachten op te lossen. Maar de opgegeven methode is foutief ! Men kan in W10 inderdaad niet via gebruikersaccount naar E-mail profiel en configuratie. Goed bekeken J.W , bedankt.

    Het eerste punt is om Outlook het juiste pst bestand te laten vinden bij het start venster (Profiel wordt geladen)
    Maar het zal wellicht niet zo eenvoudig zijn om het juiste .pst bestand te laten "vinden" .
    Ik ken alle locaties en ik ken alle pst bestanden welke beschikbaar zijn , en toch nog ....
    Mogelijk heeft Win10 (System) weeral eens speciale "rechten" nodig ; en daar gaan we weer.
    Misschien haal ik beter een iets oudere backup.pst terug want nu heb ik zolang ook geen Contacten meer.

    En dan bedenken dat ik voor die brol betaalde, terwijl Thunderbird het gratis beter en eenvoudiger doet !
    Uiteindelijk moet wellicht een nieuwe her-installatie van Outlook2010 module uitkomst bieden. pffff

    UPDATE : Ik had wat zitten zaken veranderen in het profiel (maar zonder veel hoop) vooraleer hier vorige tekst te schrijven. Ik wilde net daar verder aan te sleutelen, maar tracht zopas toch maar eens Outlook2010 op te starten.
    Tja, nu is de frustratie 180° omgedraaid omdat ... het nu TOCH wel werkt zeker !
    Heb eigenlijk niet veel anders veranderd dan het Telenet wachtwoord ingevoerd (wat trouwens bij aanmaken van account toch al moest geweten zijn door het profiel !) Voor woorden te gek.
    Laatst gewijzigd door Merel; 14 May 2017 om 22:17
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Media player classic home geen geluid meer
    Door ward in forum Audiovisueel
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 28 April 2017, 11:14
  2. IKKE niet!!
    Door Obsessed in forum Fun
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 20 March 2017, 19:58
  3. Kan niet booten van HDD
    Door Qbek in forum Opslagmedia
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 1 March 2017, 13:48

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •