Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 46
  1. #31
    kaisersoze
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salmax Bekijk bericht
    De licentiecode is aangepast in bestaande eset smart security en werkt werd ook aanvaard.
    Dus voor mij is dit opgelost .
    Hopelijk moet ik niet ooit heropenen
    Heel fijn te lezen dat alles in orde is!Was daar 100% zeker van!
    Dit is nu eenmaal de digitale wereld,op ieder fora heb je één fantast ,die indianen verhalen verteld,waar geen letter van klopt
    Veel succes met je aankoop!Ben ook Eset gebruiken heel goed AV!
    Kaiser

  2. De volgende 2 gebruikers bedanken kaisersoze voor deze nuttige post:

    salmax (19 May 2017), vdhee (19 May 2017)

  3. #32
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaisersoze Bekijk bericht
    Heel fijn te lezen dat alles in orde is!Was daar 100% zeker van!
    Dit is nu eenmaal de digitale wereld,op ieder fora heb je één fantast ,die indianen verhalen verteld,waar geen letter van klopt
    Veel succes met je aankoop!Ben ook Eset gebruiken heel goed AV!
    Kaiser
    Inderdaad , en nu maar hopen dat salmax geen crack gekocht heeft hé Kaiser !!!

  4. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    salmax (19 May 2017)

  5. #33
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Carfran, ooit moet je toch eens kunnen stoppen hé. Anders krijg je nog een hartaanval.

    Als Salmax het zegt dat het allemaal OK is, dan is het toch ook wel OK. Hij heeft het dus met zijn eigen ogen gezien.

  6. De volgende 2 gebruikers bedanken berger voor deze nuttige post:

    salmax (19 May 2017), vdhee (19 May 2017)

  7. #34
    Teamlid   vdhee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 January 2008
    Berichten
    485
    Bedankjes
    485
    Bedankt
    348 keer in 219 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaisersoze Bekijk bericht
    Heel fijn te lezen dat alles in orde is!Was daar 100% zeker van!
    Dit is nu eenmaal de digitale wereld,op ieder fora heb je één fantast ,die indianen verhalen verteld,waar geen letter van klopt
    Veel succes met je aankoop!Ben ook Eset gebruiken heel goed AV!
    Kaiser
    Dat is nu eens een zinnig antwoord. Bedankt Kaiser - of....?

  8. De volgende gebruiker bedankt vdhee voor deze nuttige post:

    salmax (19 May 2017)

  9. #35
    PC-Freak   salmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 February 2008
    Locatie
    Absurdistan en beschamend om te zeggen waar ik vandaan kom
    Berichten
    1.998
    Bedankjes
    9.559
    Bedankt
    3.146 keer in 1.918 posts
    #31
    En waar koop jij?

    Ik heb alleen de licentie code in de al draaiende eset smart security ingetypt.
    niet de downloads geinstalleerd wel 2 zip bestanden geopend maar had niet het juiste programma om ze te draaien.
    Het kan wel nooit geen kwaad het te laten controleren.
    Ben ook vrij parionide omdat ik ooit 1 maand na aankoop problemen had 10 jaar of zo terug.
    Ben daarna hier gekomen heb al wel wat geleerd.

  10. #36
    kaisersoze
    Gast
    En waar koop jij?
    Nu bij Bolcom.Hopelijk geen geparkeerde webshop
    Ben ook vrij parionide
    Niet teveel zijn
    Kaiser

  11. De volgende 2 gebruikers bedanken kaisersoze voor deze nuttige post:

    salmax (23 May 2017), vdhee (20 May 2017)

  12. #37
    Beginner  
    Geregistreerd
    20 May 2017
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    5 keer in 2 posts
    Goedendag allemaal.

    Ik ben Peter Wekker, mede-eigenaar van Wekker Automatisering welke veelvuldig onderwerp is van deze discussie.
    Ik ben hierop attent gebracht door een lezer van dit forum waarvoor ik erg dankbaar ben. Omdat wij veel Belgische klanten hebben wil ik graag reageren op een aantal zaken die ik heb gelezen in deze forumpost. De website zou bijvoorbeeld onbetrouwbaar zijn en geen https hebben. Zodra men persoonsgegevens moet invullen op onze website is het https. Veilig dus. Wij verkopen de ESET viruscanner al meer dan 10 jaar en zijn ESET's grootste reseller in Nederland. Mocht iemand dit willen verifiëren dan kan dit gerust nagevraagd worden bij ESET Nederland in Sliedrecht (wij zijn zelf inderdaad gevestigd in Arnhem) door te bellen met +31(0)184-647730 of dit contactformulier in te vullen: https://www.eset.com/nl/klantenservice/stel-een-vraag/. Ook wordt er beweerd dat onze bedrijfsgegevens ontbreken op de site. Ook dit is niet waar. Die staan gewoon online: http://www.wekkerautomatisering.nl/contactopties.html. Verder wordt er ook gezegd dat wekkerautomatisering.nl een geparkeerd domein zou zijn. Ook dit klopt niet. Dit kunt u navragen bij onze hosting provider in Nederland, Hosting XS: https://www.hostingxs.nl/contact/. Onze webwinkelbouwer is Myshop.com. Ook daar kunt u navragen of wij legitiem zijn. Verder wil ik ook reageren op de Trustpilotbeoordelingen. Daar hebben wij inmiddels er meer dan 5000 van verzameld door de jaren heen. In de categorie software staan wij op de 5e plaats: https://nl.trustpilot.com/categories/software. Verder willen wij een aantal forumleden hier bedanken voor het ontkrachten van de vele onwaarheden. Maar aan de andere kant zijn wij als Wekker Automatisering ook blij met dit forum want het aantal nieuwe bestellingen uit België zijn flink gestegen de afgelopen periode en het kan haast niet anders of deze forumpost heeft hier mee te maken. Slechte reclame is ook reclame wordt er wel eens gezegd en dat klopt dus. Voor vragen zijn wij doordeweeks van 09.00 uur tot 22.00 uur telefonisch bereikbaar op +31(0)26-3793187. In het weekend en op feestdagen is dat van 13.00 uur tot 17.00 uur.

    Met vriendelijke groet

    Peter Wekker
    Wekker Automatisering

  13. De volgende gebruiker bedankt Wekker voor deze nuttige post:

    salmax (23 May 2017)

  14. #38
    kaisersoze
    Gast
    Ter info ik ben de lezer die e-mail heeft gestuurd en om info gevraagd.
    Denk dat nu alles klaar en duidelijk is,en de kwakkels voor goed de wereld uit zijn!
    Peter bedankt voor 1 jaar licentie
    Kaiser

  15. De volgende 3 gebruikers bedanken kaisersoze voor deze nuttige post:

    ghost (20 May 2017), salmax (23 May 2017), vdhee (20 May 2017)

  16. #39
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Zo zie je maar, niet altijd afgaan op vermoedens en wat je misschien ergens diagonaal hebt gelezen. De meeste fabrikanten (ook van software) hebben hun erkende verdelers. Meestal kan je die via de website van de aanbieder opzoeken en krijg je een kaartje te zien waar de dichtstbijzijnde verdeler is in jouw buurt.
    Meneer Wekker is dus zo een verdeler, alle herrie hier heeft veel stof gemaakt, maar slechts voor twee mensen profijt geleverd: Salmax die nu gerust kan slapen en kaizersoze die nu lekker een jaartje gratis beschermd is.
    Hierbij dus in naam de ongelovige portie leden onze excuses dat we uw zaak in vraag stelden, Wekker. Je mag gerust die andere verdedigers van jouw zaak ook nog een bedankje sturen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  17. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    salmax (23 May 2017)

  18. #40
    kaisersoze
    Gast
    kaizersoze die nu lekker een jaartje gratis beschermd is.
    Daar heb ik het echt niet voor gedaan hoor.
    In eerste plaats ook voor Salmax!
    Omdat Carfran maar bleef schrijven(topic truccen van de foor leuke titel) dat het echt niet koosjer was.Las dat Ghost Berger en Vdhee andere gedachten hadden,heb ik zelf wat onderzoek gedaan,voor mij leek het toch ook voor 99% ok.Dan probeert een mens ,bewijs te vinden voor de waarheid,iets wat Carfran niet echt kon voor het tegenoverstelde,is persoonlijke mening!
    Dan maar eens contact genomen met de webshop,rest van het verhaal is gekend!
    Kaiser

  19. De volgende 2 gebruikers bedanken kaisersoze voor deze nuttige post:

    salmax (23 May 2017), vdhee (21 May 2017)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •