Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: wifi op gsm

Hybrid View

  1. #1
    Gevorderd   druppeltje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 January 2008
    Locatie
    oost-vlaanderen beveren
    Berichten
    124
    Bedankjes
    137
    Bedankt
    60 keer in 59 posts

    wifi op gsm

    hoi
    sinds een week heb ik problemen met mijn wifi op mijn gsm samsung s5
    ik zet wifi uit en paar seconde later staat wifi terug aan
    heb al zitten zoeken n de gsm naar een oplossing en ook op google maar vind niet echt iets
    wie kan hepen want ik word daar zot van
    druppeltje

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Ik ben niet thuis met smartphones, maar voor zover ik kan denken, is er een toepassing die nog actief staat en die om de zoveel tijd naar een connectie zoekt. Dat kan Facebook zijn of Skype of één of ander online spel. Kijk maar bij de instellingen van de apps die je meestal online gebruikt.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #3
    carfran
    Gast
    ik zet wifi uit en paar seconde later staat wifi terug aan
    Bedoel je niet Wi-fi uitschakelen voor bepaalde netwerken ? ik denk dat je wi-fi voor openbare netwerken op ingeschakeld staat .
    https://www.madformobile.com/samsung...gen-instellen/
    Laatst gewijzigd door carfran; 5 June 2017 om 22:52

  4. #4
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Vroeger had ik dat ook op een Windows smartphone. En dat kwam omdat "Een melding weergeven wanneer nieuwe netwerken zijn gevonden" stond aangevinkt. En bij het uitzetten van wifi vond die dan onmiddellijk een netwerk en werd er verbonden. Nu dat uitgevinkt staat heb ik daarvan geen last meer. Maar van uw GSM weet ik eigenlijk niet wat daar de instellingen zijn.

  5. #5
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Vroeger had ik dat ook op een Windows smartphone. En dat kwam omdat "Een melding weergeven wanneer nieuwe netwerken zijn gevonden" stond aangevinkt. En bij het uitzetten van wifi vond die dan onmiddellijk een netwerk en werd er verbonden. Nu dat uitgevinkt staat heb ik daarvan geen last meer. Maar van uw GSM weet ik eigenlijk niet wat daar de instellingen zijn.
    En dat zijn openbare netwerken die niet beveiligd zijn , en je geen paswoord nodig hebt om je kunnen op aan te melden . Als jij bijv. naar een ziekenhuis gaat kun je ook met je toestel op hun wi-fi netwerk, maar dat is beveiligd en niet openbaar, en geven ze jou aan de balie een paswoord waarmee je dan op het wi-fi netwerk van het ziekenhuis kan aanmelden .

  6. #6
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Of het netwerk van mijn buurvrouw, dat is niet echt openbaar, maar ze heeft haar modem niet beveiligd. Maar dat weet ze nog niet en ik ga het haar geen tien keren zeggen hé.

  7. #7
    carfran
    Gast
    Ik ben bij telenet en mijn draadloze modem is ook niet beveiligd . Mijn draadloos netwerk dat is dan wel beveiligd .
    Als jij uw draadloze modem uitschakeld als homespot , dan kun jij als telenet klant ook nergens op de homespots surfen . Het verbruik word wel aan u gerekend en niet op wiens draadloze modem men gaat surfen zoals velen denken .
    Als men op je onbeveiligd draadloos netwerk (ingebouwde router) gaat surfen dan word het verbruik wel aan u gerekend .
    https://www2.telenet.be/nl/ontdek/wi...A&gclsrc=aw.ds

  8. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 6 June 2017)

  9. #8
    Teamlid   vdhee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 January 2008
    Berichten
    485
    Bedankjes
    485
    Bedankt
    348 keer in 219 posts
    Carfran, wil On Topic blijven aub. De Topic starter heeft geen boodschap aan jouw commentaar die niet terzake doet.

    Dit is waar het over gaat : sinds een week heb ik problemen met mijn wifi op mijn gsm samsung s5
    ik zet wifi uit en paar seconde later staat wifi terug aan
    heb al zitten zoeken n de gsm naar een oplossing en ook op google maar vind niet echt iets
    wie kan helpen want ik word daar zot van

    Ik heb zelf niet onmiddellijk een antwoord dat terzake doet dus onthoud ik mij van verdere (onnodige) commentaar, maar ben er zeker van dat anderen je hierbij kunnen helpen.

  10. #9
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdhee Bekijk bericht
    Carfran, wil On Topic blijven aub. De Topic starter heeft geen boodschap aan jouw commentaar die niet terzake doet.

    Dit is waar het over gaat : sinds een week heb ik problemen met mijn wifi op mijn gsm samsung s5
    ik zet wifi uit en paar seconde later staat wifi terug aan
    heb al zitten zoeken n de gsm naar een oplossing en ook op google maar vind niet echt iets
    wie kan helpen want ik word daar zot van

    Ik heb zelf niet onmiddellijk een antwoord dat terzake doet dus onthoud ik mij van verdere (onnodige) commentaar, maar ben er zeker van dat anderen je hierbij kunnen helpen.
    Ja chef ! zeker weeral niet alles gelezen . Lees eens #3 kun je nog iets uit leren .

  11. #10
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Licht Het probleem is gekend voor je toestel

    Ga naar deze webpagina
    https://forums.androidcentral.com/sa...tay-off-2.html

    Op dit forum-topic wordt het identiek probleem aangekaart (in het Engels).

    Tussen de vele posts van de conversatie zal je wel een paar oplossingen vinden welke gewerkt hebben.

    Bij de laatste posts lees je hoe een eenvoudige hardware reset het kan verhelpen.
    Als dit niet lukt moet je de andere oplossingen uitproberen.
    Laatst gewijzigd door Merel; 11 June 2017 om 21:04
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •