Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22
  1. #11
    Expert   teken's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    791
    Bedankjes
    199
    Bedankt
    111 keer in 79 posts
    de 4 bovenste posten zijn juist wat ik wil. Mensen moeten kunnen een fotoke posten.
    met " commentaar en reactie "
    MAAR ! geen foto van zich zelf....zich zelf komt er nooit op. ( wordt dan ook delete - verwijderd)
    het gaat om iets dat ik wil op zetten.. maar ik kan hier jammer geen info geven.. ( de concurrentie is te groot )

    ja Vroeger werkte ik met php... ik kon veel opzetten , naar nu :/ ben het verleerd.
    Laatst gewijzigd door teken; 9 June 2017 om 18:59

  2. #12
    Expert   teken's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    791
    Bedankjes
    199
    Bedankt
    111 keer in 79 posts
    als je het kan maken.. pm je me uw nr ik bel gratis of skype nog beter mss

  3. #13
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Als ik in google "gastenboek met foto op website" intik dan zie ik tientallen oplossingen.
    Bekijk er eens een paar.
    Maar ik blijf een beetje sceptisch omdat een gastenboek maken voor een website wel wat kennis vraagt oa van html. Of je moet een script vinden dat zoiets doet. Ik wil wel helpen om dat te vinden. Maar dan moet je toch dat script of een paar lijnen code kunnen inlassen in een bepaalde website, en dan die nieuwe pagina terug opladen. Je moet dus over de nodige middelen beschikken om de broncode te kennen van uw site (ik kan dat met Firefox) , je moet die broncode kunnen veranderen (dat gaat met bvb kladblok maar je moet weten waar die veranderingen moeten komen) , en de nieuwe pagina terug kunnen opladen op uw site (dat deed ik lange tijd met Nvu, of met Filezillla. Maar ondertussen zijn er waarschijnlijk moderner programma's, dat volg ik niet meer.
    Laatst gewijzigd door berger; 9 June 2017 om 19:19

  4. #14
    carfran
    Gast
    @berger
    Zo een script zou ik dan toch maken in PHP hoor . HTML , XHTML , Javascript kun je de broncode bekijken in elke browser . PHP daartegenover kun je de broncode niet lezen .
    Het lijkt allemaal simpel, maar moeilijker dan men wel eens zou kunnen denken .

    https://www.phphulp.nl/php/forum/top...k-maken/49350/

    Ook een zeer intressant .
    https://www.w3schools.com/

  5. #15
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Vroeger deed teken alles met php maar hij heeft het verleerd. Ik heb het nooit gekend, maar als ik eens de documentatie van carfran doorneem dan ben ik dood wanneer ik dat zal kunnen toepassen hé. Ik weet hoegenaamd niet in welke omstandigheden teken die website gemaakt heeft en hoe hij die onderhoudt, ik zou 300 euro betalen voor een goede cursus, maar ik mag geen reklame maken hé. Het begint met een W, is niet van Microsoft, en ze hebben een paar manieren om een een gastenboek te maken. Maar studeren is toch wel een voorwaarde om dat zelf te doen.

  6. #16
    Expert   teken's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    791
    Bedankjes
    199
    Bedankt
    111 keer in 79 posts
    ik kon php de basis... en ik wil geen gasten boek. ik wil een page"site" waar ze iets kunnen op posten..
    vb: 2dehands kan je iets posten... maar kost soms ook..
    ik vraag geen kost zeker niet in het begin

  7. #17
    carfran
    Gast
    Ik weet niet of je al een domeinnaamnaam en een webhosting hebt waar je een webpakket aangekocht hebt . Er zijn applicaties genoeg , zoals wordpress . hiermee kun je onmiddelijk aan de slag .
    https://nl.wordpress.com/

    Als ik een beetje meevolg wil je een soort webshop online zetten of begrijp ik het verkeerd ,

  8. #18
    Expert   teken's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    791
    Bedankjes
    199
    Bedankt
    111 keer in 79 posts
    ik wil :
    - iemand meld zich aan op de site en kan een fotoke plaatsen met tekst.
    - waarop gereageerd kan worden.

    het gelijkt aan een verkoop site of wat dan ook maar dan Totaal Gratis ( in het begin toch )

    ik zou heel graag uitleggen wat ik van plan ben...
    maar zoals al ik zei..... de concurentie is te groot......


    moet je verstaan......
    Laatst gewijzigd door teken; 15 June 2017 om 22:45

  9. #19
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik snap het al langer hoe minder. Als er al concurrentie is kun je toch wel een voorbeeld geven. Ik geloof niet dat er nog iets is wat nog niet is gemaakt.

  10. #20
    carfran
    Gast
    - iemand meld zich aan op de site en kan een fotoke plaatsen met tekst.
    Je bedoelt waarschijnlijk iets zoals dit .
    http://www.gratisforums.com/

    Dit heeft het voordeel dat het gratis is , maar heeft ook zijn nadelen .
    Zulke sites worden gesponsord met reclameadvertenties . Telkens als er iemand een reactie zal plaatsen zal daar een stukje reclame aan toegevoegd worden wat bezoekers van je site gaan vervelend vinden .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Kan niet aanmelden met EID bij overheid
    Door scorpio_charly in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 24 March 2017, 18:01

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •