Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: [Nieuwe gsm] Welke

  1. #1
    Gevorderd   Bartmen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2005
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    480
    Bedankjes
    76
    Bedankt
    28 keer in 22 posts

    [Nieuwe gsm] Welke

    Hello allemaal

    Ik heb een tijdje geleden na veel klagen en zagen mijn LG G5 bij Vanden Borre kunnen inruilen voor een waardebon gezien ze het toestel na drie keer niet gemaakt gekregen. Ook bij de vorige LG was dat het geval dus of dit nu aan mij lag of niet, liever geen LG meer. Toevallig kreeg ik nu een tijdje geleden een Huawei van mijn werk maar ook deze is qua prestaties zeer ondermaats. Het is ook maar een goedkoop toestel dus veel moet je er niet van verwachten. In het begin (en na elke update) werkt het als een klok maar een paar dagen later hangt hij constant vast.

    Bijgevolg op zoek naar een nieuw toestel maar ik heb al eens wat opties bekeken op Cool Blue en Vanden Borre maar ik vind eigenlijk geen goed toestel. Wat ik zoek, is een deftig en betaalbaar toestel (tot +- 500, meer mag als ECHT een goed toestel waar ik zeker 2 jaar mee verder kan) en intensief gebruikt kan worden, dus goede batterij (voor zover dit kan ), RAM-geheugen, 8GB opslag en extra opties (niet verplicht): fingerprintsensor en een goede camera.

    Wie helpt?!

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik doe het al vele jaren met een Nokia 610, en mijn vrouw nog met een ouder model, dat na tien jaar blijkbaar terug mode wordt. Zo eentje met weinig functies en grote toetsen. Telkens we daarvoor een bedrag bijladen krijgt ze 3000 berichtjes cadeau, maar ze stuurt er hooguit 5 per jaar. Ik zou wel maagpijn krijgen om 500 euro uit te geven voor een gsm. Liever vijf keer iets gaan eten. Als het natuurlijk voor je job is ... Mijn kleinkinderen willen zo'n dure iphone en ze kloppen daar zodanig veel op tot de toetsen los beginnen komen. Dat wordt dan weer een halve maand studentenjob. Hun vader wil maar 200 euro bijleggen. En ik heb een slimme zoon.
    Laatst gewijzigd door berger; 13 June 2017 om 23:46

  3. #3
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Nokia is bezig met een reeks nieuwe toestellen, oh pardon, nu is het AMD Global die enkel de merknaam gebruikt. De 3310 die mevrouw Berger gebruikt komt daar niet eens meer ter sprake. Drie versies smartphone, van goedkoop naar duur(der), kies maar uit welke je wil hebben.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. #4
    carfran
    Gast
    Ik denk dat Bartmen geen gewone GSM bedoelt maar een smartphone . Met een GSM kan men telefoneren, sms'en, met sommige ook foto's maken en verzenden . Met een smartphone kan men ook surfen , facebooken , e-mailen , fotos en filmpjes maken, apps installeren en gebruiken .
    Als men echt een goed toestel wilt dan mag je gauw 800 - 900 euro gaan rekenen , maar als je daar zorg voor draagt ga je hiermee langer dan twee jaar doen . Fabrikanten leveren zelfs geen updates voor die goedkope smartphones .
    Op de site van test aankoop kun je een koopgids lezen waar je aandacht moet aan schenken .
    https://www.test-aankoop.be/hightech...s/koopgids-gsm
    Laatst gewijzigd door carfran; 14 June 2017 om 00:41

  5. #5
    Gevorderd   Bartmen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2005
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    480
    Bedankjes
    76
    Bedankt
    28 keer in 22 posts
    Ik bedoel inderdaad een nieuwe smartphone, excuses! Ik zoek wel specifiek iets wat op Android werkt, voor het gebruiksgemak en gewoonte. Wat stellen jullie dan voor op basis van bovenstaande verwachtingen?

  6. #6
    PC-Freak   Fakke_Berto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 June 2005
    Berichten
    1.319
    Bedankjes
    934
    Bedankt
    943 keer in 643 posts
    Ik heb een tijdje geleden opgevangen dat de telefoons van Motorola wel goed zijn. Moto G of zoiets.

  7. #7
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.177
    Bedankjes
    16.841
    Bedankt
    17.654 keer in 7.877 posts
    Ikzelf ben supertevreden van mijn Huawei P9 Lite.
    Zoals je via de link ziet hebben ze hem ook bij Vanden Borre zodat uw waardebon al meteen in aanmerking kan komen
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  8. #8
    Gevorderd   Bartmen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2005
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    480
    Bedankjes
    76
    Bedankt
    28 keer in 22 posts
    Fakke_Berto Motorola is inderdaad niet slecht maar ze hebben geen echte toestellen die echt snel gaan, of mis ik daar ergens iets?

    Obsessed, bedankt voor de tip maar Huawei ga ik eerlijk gezegd voor passen. Ik heb er momenteel zo een en ben hier zeer teleurgesteld over. Ofwel heb ik weer de pech om een slecht toestel te krijgen?

  9. De volgende gebruiker bedankt Bartmen voor deze nuttige post:

    Obsessed (16 June 2017)

  10. #9
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.177
    Bedankjes
    16.841
    Bedankt
    17.654 keer in 7.877 posts
    Zojuist een artikel gelezen bij HLN online dat van toepassing is op dit topic.
    Misschien heb je er wat aan

    http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multim...e-letten.dhtml
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  11. De volgende 2 gebruikers bedanken Obsessed voor deze nuttige post:

    Bartmen (17 June 2017), berger (16 June 2017)

  12. #10
    Gevorderd   slijkdabberke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Berichten
    368
    Bedankjes
    37
    Bedankt
    64 keer in 41 posts
    bekijk de oneplus is hier vrij content van
    https://oneplus.net/be_nl

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Nieuwe items
    Door falco in forum Windows
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 8 April 2017, 12:13
  2. Nieuwe items
    Door falco in forum Windows
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 23 February 2017, 13:31
  3. [8] Nieuwe Items
    Door falco in forum Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 14 February 2017, 18:09

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •