Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: Website informatie

  1. #11
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Eerlijk gezegd, ik heb niet echt intensief gezocht, via de klantendienst van Versio vind ik wel een manier om een ssl-certificaat aan te kopen, maar die gratis ssl vind ik daar niet. Het zou ook nog maar een beta-versie zijn. En eigenlijk heb ik het niet echt nodig gezien de aard van mijn site. Maar alle bijkomende info is welkom, iets bijleren kan nooit kwaad.

  2. #12
    kaisersoze
    Gast
    @Berger,
    Met deze link zou het moeten..zo heeft hij het ook gedaan!
    Succes....
    Kaiser

  3. #13
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Na Login in Directadmin zie ik helaas geen Domeinnaam, dat klopt dan blijkbaar niet met de info van Versio. Ik zie allerlei dingen over bvb "My Account" en ook allerlei "Advanced Features". Ik ga dan zoals aangeraden naar mijn klantenpaneel en mijn producten. Onder webhosting geen SSL te zien, dat staat wel een beetje verder waar ik moet vaststellen dat ik geen SSL heb, maar dat wist ik al. Dan stuurt men mij naar de mogelijkheden van SSL en kom ik terecht op de pagina waar al hun SSL - prijzen staan. De goedkoopste is nog altijd 4.95 euro. Maar de gratis versie niet te zien. Dus dank zij de link van Versio kom ik tot de vastelling dat het artikel van Versio eigenlijk niet (meer) klopt. Het wordt dan voetbal deze avond hé, dat is ook plezant. Toch bedankt voor de tip.

  4. #14
    carfran
    Gast
    @berger als je in Directadmin op "Home" klikt , krijg jij dan je domeinnaam niet te zien met een knop "Domain Administration" ?

    Of maak jij gebruik van de Sitebuilder ? Dan vind je inderdaad in DirectAdmin je domeinnaam niet terug .

  5. #15
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Mijn domeinnaam zie ik wel zelfs zonder op "Home" te klikken, ik zie de (current) domeinnaam al na directloging.
    Sitebuilder gebruik ik niet.
    Voor zover ik weet heeft uw site ook geen SSL en ben je klant bij Versio : alle voorwaarden zijn dus eigenlijk vervuld om het zelf te proberen. Voor mij is die SSL niet echt belangrijk.

  6. #16
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik ken nu zeker één website met een Let's Encrypt SSL-certificaat, en ik moet helaas vaststellen dat enkel de homepagina is beveiligd, de andere pagina's blijkbaar niet. Dat kan toch ook de bedoeling niet zijn; Ik dacht dat zo'n certificaat toch zorgde voor de beveiliging van het ganse domein, incluis afbeeldingen. Of kijk ik scheel? Of ligt het toch aan de Bêta methode van Let's Encrypt. Of aan de gebruiker?

    En ook vastgesteld dat sporza van de vrt werkt met een niet beveiligde verbinding alhoewel je daar de mogelijkheid hebt om zekere persoonlijke gegevens in te vullen om regelmatig een nieuwsbrief te krijgen.
    Laatst gewijzigd door berger; 19 August 2017 om 12:28

  7. #17
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    En via een gunstige wind kreeg ik twee links te pakken van sites die door Let's Encrypt correct werden beveiligd.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Opladen website
    Door berger in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 21 June 2017, 21:57

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •