Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 28

Discussie: My Autoplay 10

  1. #11
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    2 October 2017
    Berichten
    10
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Geachte kaiseroze, dat van de cd van ASUS was maar een voorbeeld. Ik wil een cd maken voor een HP laptop.

  2. #12
    kaisersoze
    Gast
    Ik wil een cd maken voor een HP laptop.
    Glazen bol heb in nog niet
    Wat wil je dan allemaal op die cd voor HP krijgen?
    Kaiser

  3. #13
    carfran
    Gast
    Ik snap de bedoeling nu .
    Maak op je harde schijf mapjes aan, HP, Acer, ASUS enz..... en download de drivers per fabrikant naar de juiste mapjes .
    Brand die mapjes naar een schijfje .
    Nu wil je drivers installeren op een ASUS laptop , schijfje in de brander en je selecteert het mapje ASUS om in dat mapje de juiste drivers te zoeken en te installeren .
    Daar had je nu echt dat programmatje MY Autoplay niet voor nodig!
    Laatst gewijzigd door carfran; 5 October 2017 om 17:34

  4. #14
    carfran
    Gast
    Dat is wat ik bedoel, een cd maken met autorunmenu's.
    Een autorunmenu is , een cd/dvd in de lezer leggen, en automatisch naar het juiste programma word gezocht om de muziek/film of ....... automatisch af te spelen . Het juiste programma koppelen aan het type bestand . Kun je ook in windows door je standaardprogramma's in te stellen .

    Voor drivers kun je dan automatisch op een schijfje laten zoeken naar de juiste drivers waardoor die dan geïnstalleerd zullen worden .

  5. #15
    kaisersoze
    Gast
    Daar had je nu echt dat programmatje MY Autoplay niet voor nodig!
    Klopt natuurlijk.
    Maar ben nog beetje gaan lezen in de handleiding(mijn engels is slecht)denk wel dat het mogelijk is met drivers en tools.
    Denk dat TS zo iets wil,jaren geleden ooit met zo iets gewerkt,cd ligt al meer als 10 jaar in de kast en hij doet het nog!

    [IMG][/IMG]
    Kaiser

  6. #16
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    2 October 2017
    Berichten
    10
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Wat bedoeld u met glazen bol heb ik niet, ik reeds eerder heb gemeld wat de bedoeling is. Dat ik met behulp van dit programma een cd kan maken die als ik een knop indruk dat hij alle drivers automatisch een voor een gaat installeren en dit zonder dat hij vraagt waar hij dit moet installeren e.a. Zodat ik dit niet meer manueel en een voor een moet doen.

  7. #17
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flipper52 Bekijk bericht
    Wat bedoeld u met glazen bol heb ik niet, ik reeds eerder heb gemeld wat de bedoeling is. Dat ik met behulp van dit programma een cd kan maken die als ik een knop indruk dat hij alle drivers automatisch een voor een gaat installeren en dit zonder dat hij vraagt waar hij dit moet installeren e.a. Zodat ik dit niet meer manueel en een voor een moet doen.
    Bekijk eens dat van kaiser , dat is een menuutje als hij op een vakje klikt "geript nummer" dat nummer automatisch gaat afspelen met het juiste programma.
    Bij u is het helemaal anders , daar moet gezocht worden naar de juiste drivers op het schijfje .
    Je moet drivers installeren op een ASUS voor een nieuwe geluidskaart bijv .
    Schijfje in de lezer , mapje selecteren op het schijfje en laten zoeken naar juiste driver . Wanneer de driver gevonden is zal die automatisch geïnstalleerd worden .

  8. #18
    kaisersoze
    Gast
    @Flipper,
    Nog vraagje je hebt de pro versie(aangekocht)niet echt goedkoop denk ik.
    Hebben ze geen helpdesk of forum?Zou je vraag daar eens stellen!
    Kaiser

  9. #19
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    2 October 2017
    Berichten
    10
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Dan blijf ik wel de handleiding (72 bladzijden) die ik gevonden heb verder vertalen met google, hopelijk dat ik het zo vindt en anders is het ook zo. Wat jij vraagt i.v.m. hebben zij geen helpdesk of forum, ja dat hebben zij maar alleen in het Engels, en zo goed is mijn Engels nu ook weer niet.

  10. #20
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    2 October 2017
    Berichten
    10
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Hallo carfran, even ter verduidelijking, achter elke knop zit een driver gekoppeld dus deze wordt geïnstalleerd nadat je op de gewenste knop hebt gedrukt, bv op het scherm staan zes knopen voor zes drivers.
    Maar wat ik nu graag zou willen is dat je die zes drivers ook automatisch kunt instaleren door op één knop te drukken.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •