Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 28

Discussie: My Autoplay 10

Threaded View

  1. #21
    carfran
    Gast
    Even verduidelijken !
    Je moet eens naar apparaatbeheer gaan en daar 6 apparaten verwijderen en windows herstarten . Wat gebeurt er ?
    Onderaan in de systeembalk zul je te zien krijgen, nieuwe hardware gevonden , stuurprogramma's worden geïnstalleerd .
    Telkens een stuurprogramma geïnstalleerd werd krijg je te lezen , stuurprogramma geïnstalleerd , apparaat is klaar voor gebruik .
    Eén voor één zullen die stuurprogramma's geïnstalleerd worden .
    Eigenlijk kun je ook de vraag stellen, ik heb 6 nieuwe programma's gekocht . Kan ik door op één knop te klikken die 6 programma's in één keer installeren . Ik denk niet dat dit zal lukken .
    Net hetzelde als bij de afbeelding van Kaiser , zou je kunnen vragen . Kan ik die 6 muziekstukken door op één knop te klikken tegelijk laten afspelen . In theorie zou dat kunnen, als je zelf een scriptje schrijft , klik op één knop en laat die zes muziekstukken tegelijk afspelen . Je kan altijd zelf eens proberen een scriptje te schrijven .
    Wat je wel kan, klik op één knop en laat de zes muziekstukken één voor één na elkaar afspelen .

    Dit zou dus veel geschikter zijn dan My Autoplay
    http://decomputer.be/windows-drivers...en-en-updaten/
    Laatst gewijzigd door carfran; 5 October 2017 om 21:46

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 2 gebruikers deze discussie. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •