Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Vaarwel

  1. #1
    carfran
    Gast

    Vaarwel

    Daar er hier een paar mensen zijn, die echt denken dat ik een pipo ben , heb ik hier dan ook niets meer te zoeken en kan me elders zoals hier nuttig maken . Salut en het beste . Er heeft daar een pipo probleem voorgelegd omdat hij een virus probleem met zijn windows computer heeft of had !Haha en gaat er mij zelfs bij betrekken .

  2. #2
    kaisersoze
    Gast
    Er heeft daar een pipo probleem voorgelegd omdat hij een virus probleem met zijn windows computer heeft of had !Haha en gaat er mij zelfs bij betrekken .
    Hallo Carfran,
    Hier is de pipo,altijd goed opletten wat je schrijft hoor!
    Punt één je verdraait mijn woorden,heb geen virus probleem.
    Punt twee heb gewoon gemeld bij het lezen van een topic,dat MBAM melding gaf en niet kon volgen,want snapte niet in de verste verte wat er mis was.Door wat te zoeken, wist ik het wel,gaat over een rekenblad met upload van een website.
    Punt drie denk wel dat je testcees kent heb je ook gelezen wat die schrijft?
    Heel fijn dat Nemo doorgeeft dat er een malwaremelding is bij het bekijken van dit Ubuntu-nl forum. Gelukkig was deze melding te verklaren.
    Dit forum (voor zover ik de beheerders ken) wil in geen geval meewerken aan het verspreiden van malware, ook niet voor andere besturingssystemen. Bedankt Nemo voor het starten van dit topic.
    Punt vier heb je helemaal niet erbij betrokken, je leest iets van malware....ja dan ben je daar.
    Waarschijnlijk topic niet goed gelezen...of je bent verkeerd!
    Kaiser

  3. #3
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.177
    Bedankjes
    16.841
    Bedankt
    17.649 keer in 7.877 posts
    Kom jongens, even relativeren a.u.b.

    We mogen er niet meteen van uitgaan dat de andere het niet, of minder goed, weet.
    Ik observeer jullie al eventjes en inderdaad, jullie willen elkaar wel eens overklassen en dat gaat dan ook soms wel eens samen met kritische opmerkingen.
    Daar moeten we toch mee kunnen omgaan en het positieve van mekaar eruit halen
    Iedereen heeft zijn kennis en ervaringen, ook al stroken die niet steeds met datgene dat we zelf voor correct aannemen.

    Wat discussie is toch niet mis mee.
    Als we er wat voor openstaan kunnen we allen van elkaar leren hoor.

    Jullie botsen volgens mij gewoon door jullie uiteenlopende opvattingen.
    De ene is wat kritischer en meer wantrouwend dan de andere, maar ook daar is niks mis mee.
    Integendeel, je kan tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn.
    De andere heeft dan meer vertrouwen in zijn medemensen en dat is evengoed een positieve eigenschap.

    Ik kan hier maar één ding zeggen om de plooien wat gladder te krijgen, en dat is dat we elkaars meningen en opvattingen moeten respecteren en proberen van elkaar te leren. Het moet eveneens kunnen om open te staan voor, al dan niet opbouwende, kritiek. Ook al zien we het zelf zo niet.
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  4. De volgende 6 gebruikers bedanken Obsessed voor deze nuttige post:

    compuchrisje (30 September 2017), Fakke_Berto (30 September 2017), Lies54 (30 September 2017), Phil O'Sophe (29 September 2017), salmax (30 September 2017), Vincent (30 September 2017)

  5. #4
    kaisersoze
    Gast
    Ga kort antwoorden.
    Daar er hier een paar mensen zijn,
    Zal wel bij het paar horen!
    Overklassen ,nee gaat over feiten!zo als over webshops,als je tot nu toe blijft beweren dat die shop weet ik wat veel is,en al maanden bewezen is dat het onwaar is(zacht uit gedrukt)schrijf ik iets,want onnodig de mensen bang maken is niet nodig.
    In dit topic lees dan ook iets totaal van de pot gerukt,waar geen van letter klopt wat de heer Carfran schrijft.
    Kaiser

  6. #5
    Teamlid   vdhee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 January 2008
    Berichten
    485
    Bedankjes
    485
    Bedankt
    348 keer in 219 posts
    beste carfran, waarschijnlijk hebt ge eea. zelf ingeleid.
    alleszins wens ik u heb beste op de andere fora waar ge aktief zijt.

  7. #6
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.177
    Bedankjes
    16.841
    Bedankt
    17.649 keer in 7.877 posts
    Om onnodige reacties te vermijden sluit ik deze af.
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  8. De volgende gebruiker bedankt Obsessed voor deze nuttige post:

    compuchrisje (24 October 2017)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •