Beste,

Als ik op mijn vaste pc naar mijn facebook-account ga, dan speel ik zo nu en dan ook eens tegen enkele van mijn vrienden het spelletje "songpop". Sinds enkele weken kan ik dit echter niet meer spelen. Telkens ik het spelletje aanklik begint het te laden maar daar blijft het ook bij. Of ik nu 5 - 10 - 15 - 20 minuten wacht, het spelletje blijft staan op laden en gaat niet meer verder. Ik heb me al suf gezocht op het internet en reeds verschillende dingen gevonden en uitgeprobeerd maar tot op heden zonder resultaat. Ik dacht eerder aan iets van programma's op mijn pc (type flashplayer en dergelijke) die ge-updated zijn en daardoor een probleem geven maar ben niet zeker. Ik heb wel al adobe reader en flash player terug van mijn pc gezwierd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat. Heb ook al internetgeschiedenis en dergelijke meer eens leeggemaakt (vond dat op het internet als een mogelijk probleem) maar ook zonder resultaat. Iemand een idee wat wel het probleem zou kunnen zijn en hoe het is op te lossen?

Alvast bedankt!

Greetz,

Mr. Badness