Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    24 November 2008
    Berichten
    96
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    5 keer in 4 posts

    Geen spraakbegeleiding "Here we go"

    Ik krijg geen spraakbegeleiding bij een uitgestippelde route op mijn Samsung smartphone ondanks het downloaden van een Nederlandstalige stem . Is het omdat ik deze app offline gebruik ? Bij vertrek hoorde ik de stem wel zeggen " sla links af " maar eenmaal verder de route volgend , geen stem meer . Voor de rest werkte alles perfect .

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Kijk toch eens voor de zekerheid dat voor het stemgebruik de optie "geen" niet is aangevinkt.
    Bij andere gebruikers lees ik dat er geen stem is bij fietsroutes, bij uitbreiding is dat misschien ook zo bij uitgestippelde routes.
    Download anders eens een andere nedelandstalige stem: je hebt zeker voor de dame gekozen, kies eens voor de man, en deze ook aanvinken bij de instellingen.
    Laatst gewijzigd door berger; 22 June 2018 om 11:38

  3. #3
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    24 November 2008
    Berichten
    96
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    De optie
    "geen" niet aangevinkt " vind ik niet terug . Ik heb wel mijn vrouwelijke stem verandert naar een mannelijke . Bij gelegenheid eens uittesten . Het eigenaardige aan de zaak is dat wanneer ik wil vertrekken de stem wel een commando geeft maar eens aan het rijden is het gedaan .

  4. #4
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Je kunt toch bij de instellingen ergens de taal kiezen, zeker tussen nl man en nl vrouw. Een andere aanwezige mogelijkheid is "geen".

  5. #5
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Gewoon de toepassing starten, tikken op de drie streepken links boven, klikken op Instellingen, en vervolgens op spraakdingens.
    Laatst gewijzigd door berger; 22 June 2018 om 15:28

  6. #6
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    24 November 2008
    Berichten
    96
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Taal kiezen is geen probleem . Het probleem is als de auto de weg op gaat de spraakbegeleiding niet meer werkt enkel in het begin .

  7. #7
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Je spreekt wel van een uitgestippelde route, probeer eens ergens naartoe te rijden via een route berekend door de applicatie.
    En zeker zijn dat het volume hoog genoeg staat.

  8. #8
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    24 November 2008
    Berichten
    96
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Volume staat hoog genoeg want de stembegeleiding werkt dus wanneer ik vertrek met de auto na een route berekend door de app zelf . Verleden jaar heb ik gans Nieuw Zeeland rond gereden en de stembegeleiding heeft mij nooit in de steek gelaten .

  9. #9
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Dan denk ik toch dat er een softwarebug zit in dat programma. Ik zag op internet een gelijkaardige opmerking met een fietsroute. Die is ook uitgestippeld. Wat kun je nog doen? Kijken of er geen recentete versie van die software bestaat. En het probleem melden aan de firma die de software ontwikkelt.

  10. #10
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Dan denk ik toch dat er een softwarebug zit in dat programma. Ik zag op internet een gelijkaardige opmerking met een fietsroute. Die is ook uitgestippeld. Wat kun je nog doen? Kijken of er geen recentete versie van die software bestaat. En het probleem melden aan de firma die de software ontwikkelt.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 1
    Laatste bericht: 2 March 2013, 20:28
  2. Reacties: 5
    Laatste bericht: 28 March 2008, 15:12
  3. Reacties: 4
    Laatste bericht: 28 February 2006, 20:15
  4. "Neovo F417BS 17"" TFT zw/zil (12ms) - 3 j on-site - BESTE KOOP PC Magazine!"
    Door eventure in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 24 November 2005, 12:45

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •