Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Wordpress thema

  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    27 August 2018
    Berichten
    6
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Wordpress thema

    Beste forumlezers,

    Ik weet niet of dit bericht hier gepast is, sorry daarvoor.

    Ik zou graag een eigen website willen hosten. Het hosten zelf is geen probleem maar ik heb een volgend probleem.

    Ik zou graag het thema van https://www.surfplaza.be/webgids/autonieuws/ willen namaken, niet 100% (want dat is illegaal) hetzelfde.Het is namelijk een overzichtelijk thema. Iemand die mij daarmee kan helpen?

    Als je mij hiermee niet kan helpen, zou ik graag het thema van deze website willen downloaden als dat er is op wordpress. Dus ik wil de naam er van weten.

    Gelieve mij te helpen dan kan ik er zo rap mogelijk aan beginnen.

    Bedankt!!

    Mvg,
    Renetsen

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Uw vraag is raar. Wat wilt u eigenlijk. Iets kopieren zonder dat men het te veel ziet. Er dan geld aan verdienen? Maak iets origineels, daar gaat u veel meer plezier aan beleven.
    Of keer trrug naar school, u bent nog jong genoeg. Daar kunt u ook van alles leren, ook worldpress.
    Laatst gewijzigd door berger; 27 August 2018 om 10:50

  3. #3
    Beginner  
    Geregistreerd
    27 August 2018
    Berichten
    6
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    ik zou graag de 'opsomming' willen maken dus als je op die website van surfplaza gaat, dan zie je een afbeelding en daarnaast wat tekst, dat zou ik willen doen. Ook wil ik mijn pagina in wordpress niet over de volledige pagina zetten maar gecentreerd in het midden en links en recht genoeg witruimte. Net zoals surfplaza. Ik wil niet alles hetzelfde maar de indeling wel.

  4. #4
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Kijk dit is mijn mening, als ik er naast zit moet je het maar zeggen. Op een ander forum zeg je dat je al veel geld verdiend hebt door veel te klikken op een bepaalde link. Ik vind dat een gast van 20 jaar eerst zelf eens een inspanningske mag doen om geld te verdienen. Begin met wat te studeren, iets zoals html en css, en dan een dag les over wordpress of een ander proramma.

  5. #5
    Beginner  
    Geregistreerd
    27 August 2018
    Berichten
    6
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    ja klopt, ik heb al wat onderzoek gedaan maar steeds loop ik op een einde. Vandaar dat ik hier eens vraag voor wat extra uitleg enzo. Ik kan het maar vragen he. Dit is toch een forum om uitleg te krijgen en/of een antwoord te krijgen? Begrijp me niet verkeerd dat ik u aanval....

  6. #6
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Onderzoek, zeg je denkt dat ik naief ben.

    Hier wat hulp om te beginnen : https://www.learnit.nl/gratiscursus/html-en-css

    En kom eens terug als je dat allemaal een beetje kent.

  7. De volgende gebruiker bedankt berger voor deze nuttige post:

    renetsen (27 August 2018)

  8. #7
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Er is ook het volwassenenonderwijs, een voorbeeldje hier in mijn eigen regio.
    Nog even terug naar je starttopic, je spreekt over zelf hosten? Hoe ga je dat doen? Een website maken kan je op je eigen pc-systeem, maar die online krijgen is een andere zaak. Hoe zie je die hosting dan? Heb je een eigen server?

    Wat ik zelf al heb ervaren met templates is, dat er altijd wel iets is dat tegenvalt. Bovendien moet je de originele maker/eigenaar ook in die pagina's laten staan. Zo krijgt die dan zijn beetje toelage voor zijn/haar werk.

    Als je een cursus volgt, leer je hoe je alles zelf zijn plekje kan geven. Het duurt wel iets langer, maar je houdt er meer aan over qua kennis.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  9. #8
    PC-Freak   salmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 February 2008
    Locatie
    Absurdistan en beschamend om te zeggen waar ik vandaan kom
    Berichten
    1.998
    Bedankjes
    9.559
    Bedankt
    3.146 keer in 1.918 posts
    Is freecodecamp.org een bijdrage in deze topic
    En w3schools.com waar je ook oefeningen kan maken om te zien je het goed begreep.
    Ik zag in één van de broncode dat er html css en javascript verwerkt is op deze sites kan je het ook leren.
    Indien geen goede hulp hou je niet tegen me er op te wijzen.

  10. #9
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    Registreer je een domeinnaam bij een webhosting en installeer Wordpress of andere CMS webapplicatie .
    In Wordpress vind je honderden thema's en templates .Betalende en niet betalende.
    Wil jij geld aan je site verdienen dan installeer je hiervoor de nodige plug-ins .
    Voor de rest log je dagelijks als administrator even aan in Wordpress om te controleren of er updates zijn voor je thema en plug-ins . Doe je dat niet zal je Wordpress site snel gehackt zijn .
    Wil jij zelf een site bouwen , vroeger was dat makkelijk , om een webpagina weer te geven op een computerscherm. Hedendaags zijn er ook Tablets, Android telefoons , I-phones , Windows Phones en worden allemaal verschillend weergegeven . Aan zulke sites werken meerdere developers . De eentje aan een template voor de desktop, de andere werkt dan aan een template voor tablet enz.....
    https://nl.wordpress.com/create/?sgm...SAAEgKHYvD_BwE

    Er bestaan nog andere webapplicaties zoals Drupal
    https://www.drupal.be/
    Joomla
    https://www.joomla.org/

  11. #10
    Geband  
    Geregistreerd
    28 August 2018
    Berichten
    55
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    16 keer in 15 posts
    Nog iets vergeten.
    installeer je wordpress , Joomla of Drupal zelf , moet je ook kennis hebben van PHPMyAdmin, SQL, en MySQL want er moet eerst een databank en gebruiker aangemaakt worden .
    Of als je hosting gebruik maakt van de automatische installer kan het zo ook
    https://softaculous.com/

    Ik zou graag het thema van https://www.surfplaza.be/webgids/autonieuws/ willen namaken, niet 100% (want dat is illegaal) hetzelfde.Het is namelijk een overzichtelijk thema. Iemand die mij daarmee kan helpen?
    Bestudeer de broncode en daaruit kun je ook al veel leren !
    Laatst gewijzigd door Swaken; 28 August 2018 om 12:15

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. menu veranderen in wordpress is dat mogelijk !!
    Door max1974 in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 13 April 2014, 01:01
  2. event calender in wordpress !!
    Door max1974 in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 14 November 2013, 16:54
  3. wordpress via mail
    Door Paranorma in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 26 December 2012, 18:11
  4. WordPress artikel vastzetten
    Door butskristof in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 8 May 2011, 19:56

Tags voor deze discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •