Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Discussie: EDPnet ervaringen

  1. #1
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts

    EDPnet ervaringen

    Na ruim 10 jaar Dommel als internetprovider gehad te hebben ben ik er helemaal klaar mee.
    De klantonvriendelijkheid, de slechte bereikbaarheid van de helpdesk (die alleen maar tickets aanmaakt, maar daarmee nog geen problemen oplost) en momenteel het een stille dood laten sterven van de gratis nieuwsserver (die natuurlijk niet gratis is maar in het tarief is verdisconteerd) heb ik besloten om over te gaan stappen naar EDPNET.
    Heeft iemand hier ervaringen mee?
    Zowel positieve als negatieve reacties zijn van harte welkom.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  2. #2
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.177
    Bedankjes
    16.841
    Bedankt
    17.654 keer in 7.877 posts
    Ik ben, een 8-tal jaren geleden, van EDPnet terug naar Telenet gegaan.
    Ik had destijds al verschillende tickets bij hen aangemaakt om het steeds maar trager wordende internet aan te klagen, telkens met screenshots van de vaak erbarmelijke speedtesten.
    Telkens liet men me simpelweg weten dat er geen problemen waren bij hen maar dat het aan mijn lokale netwerk lag.

    Dat is dan ook de reden van mijn overschakeling.
    Toch raar dat, zodra ik overging naar Telenet, niks problemen meer had
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  3. De volgende gebruiker bedankt Obsessed voor deze nuttige post:

    Torro124 (17 September 2018)

  4. #3
    kaisersoze
    Gast
    Na ruim 10 jaar Dommel als internetprovider gehad te hebben ben ik er helemaal klaar mee.
    Je hebt wel lang volgehouden bij Dommel(rommel),ben er sneller gaan lopen om de zelfde reden helpdesk echt hopeloos!!!
    Maar maak je geen illusies als je niet bij de hoofd provider bent zo als Proximus of Telenet die nu ook Orange op het kabel moeten toelaten.Is de de helpdesk hopeloos denk ik,want ze hebben geen techniekers!ging van Dommel naar Scarlet binnen de week geen internet meer hahah !Heeft 14 dagen geduurd voor het opgelost werd,ja ken die verhalen zijn je kabels je moden je computer en je weet ik wat veel !Probleem was nochtans heel simpel technieker van Proximus had in de verdeelkast mijn kabel uit getrokken om een of andere reden en niet trug aan gesloten lol.Scarlet kan zo iets niet testen!
    Veel succes Torro met EDPNET
    Kaiser

  5. De volgende gebruiker bedankt kaisersoze voor deze nuttige post:

    Torro124 (17 September 2018)

  6. #4
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Wat hulp betreft is Proximus toch de beste. Altijd gratis bereikbaar en echt, desnoods uren, hulp.

  7. #5
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Dat mag ook wel als je die tarieven ziet. Maar hulp moet in feite niet nodig zijn. Een stabiele verbinding dat is alles waar men voor moet zorgen. Hoe moeilijk kan dat zijn?
    Ik zou niet weten waar men mij mee zou moeten helpen als men gewoon levert wat men dient te leveren.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  8. #6
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Hier kan ik wel inkomen. Wanneer ik bij Proximus een probleem heb bel ik niet meer, ik weet toch wat ze gaan zeggen. Herstarten modem, decoder .... Maar altijd beleefd en geduldig. Waar ze mij wel al twee keer mee geholpen hebben is met hun systeem om thuis eens te komen checken. Happy house geloof ik. Wat ook zeer vlug helpt is een brief schrijven naar de CEO, onmiddellijk reactie van een van haar assistenten. Maar ik doe dat enkel indien de normale hulp niet werkt, bvb bij een verhuis en de nieuwe installatie wil niet lukken.

  9. #7
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Heel leuk allemaal wat Proximus en misschien ook wel Telenet allemaal doen voor het dure geld wat zij betaald krijgen.
    Ik heb geen tv nodig (want daarvoor ben ik vanwege mijn camper aan een satellietabonnement gebonden) maar alleen maar internet en telefonie.
    EDP is hierin goedkoop en ik ben eigenlijk alleen maar benieuwd naar ervaringen met EDP, zowel positief als negatief.

    Dat Proximus en Telenet beter zijn wil ik wel geloven, dat mag ook wel voor dat geld.
    Maar is EDP werkelijk zoveel minder?
    Daar ben ik benieuwd naar.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  10. #8
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.177
    Bedankjes
    16.841
    Bedankt
    17.654 keer in 7.877 posts
    Ik had destijds de indruk dat ze gestaag de internetsnelheid verlaagden.
    Vooral als er een nieuw abonnement met hogere downloadsnelheden in hun repertoire kwam.
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  11. De volgende gebruiker bedankt Obsessed voor deze nuttige post:

    Torro124 (19 September 2018)

  12. #9
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    @ Obsessed.
    Dank je, ik zal het in mijn achterhoofd houden.
    Snelheid is voor mij niet echt belangrijk. Wij maken geen gebruik van streamingdiensten om films of series te kijken.
    Wel download ik via nieuwsgroepen, maar daar heb ik nooit geen enkele haast mee.
    Dus of dat ding op de achtergrond nu 6 uur aan het downloaden is of slechts 1 uur, dat boeit mij niet zo erg.
    Hoofdzaak is dat het stabiel is.
    Ik start bij EDP met een VDSL XS, dat zou al een stuk sneller moeten zijn dan mijn huidige ADSL bij Dommel. Als dat niet genoeg is kan ik altijd nog overstappen naar VDSL XL.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  13. #10
    Gevorderd   Torro124's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 February 2008
    Locatie
    Kinrooi
    Berichten
    125
    Bedankjes
    39
    Bedankt
    38 keer in 29 posts
    Ik ben nu een maand bij EDP-net
    Tot volle tevredenheid. De overstap is probleemloos gegaan. Keurig op afgesproken tijd monteur van Proximus aan huis om adsl om te zetten in vdsl en de verbinding te testen. Een uur later was de verbinding met EDP actief. Via de telefoon (gsm) door de EDP helpdesk geholpen met de configutatie van mijn Fritz Box en ik was vertrokken.
    Download en Uploadsnelheid het 5-voudige van wat ik met adsl gewend was.
    Als je al die horror verhalen ooit leest over problemen met migratie, totaal geen last van gehad.
    Erg vriendelijke lui daar bij EDP-net.
    Duidelijke facturatie, prima dashboard waar je je verbruikskosten (telefonie) in de gaten kan houden.
    Wat een luxe na die rommel van Dommel.
    Groet,
    Torro124

    Een gezonde mens heeft soms wel honderden wensen, een zieke meestal maar één.

  14. De volgende gebruiker bedankt Torro124 voor deze nuttige post:

    Obsessed ( 2 November 2018)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. [Huawei P9] Ervaringen
    Door Bartmen in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 11 December 2016, 12:54
  2. Ervaringen met MSI-laptops ?
    Door Geertvde in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 20 September 2013, 23:47
  3. Paranormale ervaringen ...
    Door Phil O'Sophe in forum De Lounge
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 17 March 2008, 14:11
  4. Nokia 6234: ervaringen?
    Door kurt002 in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 10 July 2007, 00:53
  5. Ervaringen met Edpnet
    Door maro in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 2 July 2006, 10:50

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •