Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts

    Even iets voorstellen

    Ik heb geen idee hoe jullie al jullie creatieve maaksels opslaan. Op een stick, pc of in de cloud, misschien printen jullie die kunstwerkjes zelfs af.

    Omdat ik hier eens gebladerd heb in onze Minatica-pagina's, zie ik dat er heel veel van die online gehoste uitwerkingen zijn verdwenen, zij het door het weghalen van de website, of omdat er geen ruimte weer was of omdat gratis niet meer kon.

    Ik heb me geruime tijd bezig gehouden met powerpoints maken, vandaar ook de lessen hier elders op het forum. In een powerpoint kan je een fiks aantal van die maaksels bij elkaar zetten, misschien zelfs chronologisch en er muziek bijzetten. Alles bij mekaar kan dat flink wat megabytes geven, maar je kan bv zo'n powerpoint klaarmaken om op CD te branden en die te laten afspelen op je laptop of pc. Als er niet teveel toeters en bellen bij moeten komen kan je makkelijk een massa van die plaatjes samenvoegen tot één grote tentoonstelling om te laten zien aan vrienden of familie.

    Er zijn nog andere toepassingen die een voorstelling kunnen maken in de vorm van video. Hierin ben ik niet zo thuis. Zo is er Faststone Image Viewer die een diashow kan geven als uitvoerbestand.

    Kan je zelf powerpoints of dergelijke filmpjes maken... DOEN! Want het is zo zonde van de moeite en de tijd en creativiteit die je in die plaatjes hebt gestopt om zomaar verloren te laten gaan.

    Voor wie het niet kan, wil ik graag wel iets doen, als het jullie tenminste interesseert. Ik kan geen perfectie garanderen, maar mijn best kan ik wel doen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  2. De volgende 7 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    Adnilleke (26 October 2018), Obsessed (26 October 2018), Phil O'Sophe (26 October 2018), salmax (26 October 2018), Typetje (30 October 2018), Vincent (28 October 2018), yol (30 October 2018)

  3. #2
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    Het is inderdaad heel jammer dat veel werkjes verloren gegaan zijn door online hostings die niet mer werken of andere regels hanteren. Ik zelf ben onlangs mijn pc aan het opschonen geweest en heb eens alles bij elkaar in een mapje gezet toen, nog niet nagedacht wat ik ermee ga doen, wel leuk om te zien hoe ik begon. Misschien dat ik hier ook nog een topic zet om alles een zo bij elkaar te zien, dan kan ik ook alles weer eens opnieuw hosten ook alle verloren linkjes weer vernieuwen.

    Maar jouw idee om de dingen die je doet in een verzameling te zetten heeft me aan het denken gezet, ook voor bepaalde fotoverzamelingen die maar in mapjes zitten, waar ik ook nog steeds iets mee moet doen.

    Ik kan verschillende kanten op om iets te doen, nu nog tijd dat is wel de het punt hier, maar ik ga er wel eens serieus voor zitten.
    Het is ook leuk om van sommige dingen iets te delen.
    Ik ga kijken
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  4. De volgende 5 gebruikers bedanken Typetje voor deze nuttige post:

    Adnilleke ( 1 November 2018), compuchrisje ( 2 November 2018), Obsessed ( 2 November 2018), Phil O'Sophe ( 1 November 2018), yol ( 3 November 2018)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Nog iets over RAW
    Door Phil O'Sophe in forum Fotografie
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 10 May 2012, 07:46
  2. iets mis?
    Door elmago in forum HijackThis
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 10 March 2006, 17:41
  3. is er zo iets ???
    Door Sp@rk in forum Overige software
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 7 March 2006, 18:52
  4. PC:is dit iets?
    Door maro in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 21 October 2005, 21:18

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •