Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Hot Topics

  1. #1
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts

    Hot Topics

    Hey iedereen,

    Nu ik hier al enkele dagen terug rondzwerf kan ik zien dat er vooral activiteit is in het PsP gedeelte van het forum. Nu ik zie ook dat er elke keer ik kom kijken dat er veel mensen online zijn, maar het grootste deel altijd gasten zijn en geen leden.

    Ik denk dat we deze gasten moeten omzetten in leden (als ze dat nog niet zijn), dus ik wil even vragen aan jullie om hieronder te schrijven welke onderwerpen jullie het meeste kunnen boeien (buiten PsP).

    Ik stel deze vraag omdat ik hier terug content zal gaan brengen in de vorm van artikels en dossiers, en zou dus graag weten met welke onderwerpen ik jullie het meeste plezier kan doen. Zelf ben ik door heel het multimedia en ict gebeuren wel aangesproken, hardware is de moeilijkste denk ik voor mij want daar heb ik het minste kaas van gegeten. Maar ik hoor het dus graag van jullie.

    Enkele dingen waar ik aan dacht zijn:
    - Smartphone (tips en trics, apps de de moeite zijn, nieuwigheden die op de markt zullen verschijnen)
    - Privacy en veiligheid online
    - Software (algemeen)
    - Tips en trics in het algemeen

    ..... vul gerust verder aan, bovenstaande onderwerpen kunnen breed gezien worden. Bijvoorbeeld onder Privacy en veiligheid zou ik gerust een werk durven maken over Cyberpesten, ik heb zelf 2 opgroeiende tieners en merk dat dit een hot onderwerp is op school. Thuis praten we hier ook vaak over. Graag jullie meningen dus.

    Grtjs Nightraver.
    Only great minds can afford a simple style.

  2. De volgende 3 gebruikers bedanken nightraver voor deze nuttige post:

    compuchrisje (15 November 2018), Phil O'Sophe (15 November 2018), Typetje (15 November 2018)

  3. #2
    Gevorderd   Lies54's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 September 2017
    Locatie
    Twente
    Berichten
    456
    Bedankjes
    748
    Bedankt
    1.272 keer in 490 posts
    Ik mag ook nog wel graag in het topic ''fun'' zitten.
    Kan alleen niet zoveel als ik zou willen met dingen mee doen.

  4. De volgende gebruiker bedankt Lies54 voor deze nuttige post:

    nightraver (14 December 2018)

  5. #3
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Natuurlijk Lies54, het topic fun moet zeker ook in beweging blijven. Al is dat iets minder aan mij besteedt om aan dat topic mee te doen. Niet dat ik niet van fun houdt hoor, is gewoon niet echt mijn ding.

    Maar goed dat jullie hem opgang houden.
    Only great minds can afford a simple style.

  6. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Fun is niet enkel een grapjestrommel, maar wel degelijk quizmateriaal, dat telkens weer door Philo en Obsessed voor onze leden werd opgesteld. Hun inspiratiebron is zowat eindeloos.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  7. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    nightraver (15 November 2018)

  8. #5
    kaisersoze
    Gast
    Fun is niet enkel een grapjestrommel, maar wel degelijk quizmateriaal,
    Tis maar een gedacht,waar om geen split tussen grappen en qiuz?
    Grappen en grappige video's is toch anders?Of is de quiz van Philo en Obsessed in de styl van de slimste mens?
    Kaiser

  9. De volgende gebruiker bedankt kaisersoze voor deze nuttige post:

    nightraver (15 November 2018)

  10. #6
    kaisersoze
    Gast
    @Nightraver
    Ik denk dat we deze gasten moeten omzetten in leden (als ze dat nog niet zijn), dus ik wil even vragen aan jullie om hieronder te schrijven welke onderwerpen jullie het meeste kunnen boeien (buiten PsP).
    Vind je voorstel heel goed!
    Wat ik nu schrijf is helemaal niet negatief bedoeld!
    Denk je zelf niet dat de tijd van fora's voorbij is?Denk van wel.
    Zeg nu iets over me zelf..13 jaar geleden stelde ik mijn aller eerste vraag in verband met virus hier .
    Ben super geholpen geweest echt waar!Kwam ik nog op het fora nee hoor!Wil maar zeggen denkdat 95% van de leden zo zijn gelijk waar!de andere 5% ja select clubje die helpen , iets wat ik naar jaren ook doe.
    Wat zjn de vragen op de meeste fora's nu , malware/virus..zelfde verhaal mensen worden gratis geholpen en oeps je ziet ze niet meer!
    Kaiser
    Laatst gewijzigd door kaisersoze; 15 November 2018 om 23:16

  11. De volgende gebruiker bedankt kaisersoze voor deze nuttige post:

    nightraver (15 November 2018)

  12. #7
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Dat klopt Kaiser. De tijd is veranderd en fora zijn lang zo populair niet meer dan toen. Maar ik ben dr van overtuigd dat wanneer we volharden en ervoor zorgen dat er genoeg interessante informatie naar boven komt in google dat er zeker nog mogelijkheden zijn. Kwestie van het juiste publiek bereiken.

    Als ik kijk hoeveel beweging er bijvoorbeeld nog is op forums van WordPress, of van enkele sites waar ik mijn SEO cursussen voor, en mijn plug-ins kocht daar is ook nog genoeg beweging.

    Bepaalde delen zullen hier waarschijnlijk verder uitsterven zoals denk ik (jammer genoeg) de game afdeling daar ga je volgens mij in tijden van YouTube geen mens nog voor gemotiveerd krijgen. Maar andere zaken zoals bijvoorbeeld de grafische gedeeltes, genoeg wedstrijden, genoeg uitdagingen...... En dat trekt denk ik wel volk op zeker ogenblik. In combinatie met de juiste info op de home en we maken nog wek kans.

    In elk geval ik denk dat het de moeite is om te proberen. En als iedereen hier aanwezig zich mee inzet zie ik mogelijkheden
    Only great minds can afford a simple style.

  13. #8
    kaisersoze
    Gast
    Maar ik ben dr van overtuigd dat wanneer we volharden en ervoor zorgen dat er genoeg interessante informatie naar boven komt in google dat er zeker nog mogelijkheden zijn. Kwestie van het juiste publiek bereiken.
    Volledig met eens,maar heb ook zo iets van hoe meer info..ja mensen komen lezen en denken ja super, en hebben er geen respect ervoor maken zich geen lid! Is mes dat langs twee kanten snijd!Spreek van ondervinding ben moderator bij Zorin(linux)enkel voor onze taal klein fora (208) leden)ook kun je met geen andere vragen afkomen van andere distro's of Windows!!!
    Soms zegt de beheerder ook,amaai tis stil.Antwoord alijd heel normaal want je handleidingen zijn super goed,daarmee bedoel ik iemand die op het fora komt en handig is.ja installeert Zorin!Zonder vragen!
    Dit ter zijde waardeer zeker je inzet !Doe het ook bij Zorin,maar mindert !
    Kaiser

  14. De volgende gebruiker bedankt kaisersoze voor deze nuttige post:

    nightraver (16 November 2018)

  15. #9
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Ik begrijp u helemaal Kaiser. Maar ik denk dat we daar oplossingen voor kunnen vinden. Je hebt mij in elk geval aan het denken gezet.

    Nu op zich denk ik nog altijd dat met genoeg goede content van genoeg verschillende mensen die bijdragen dat je zoiezo al mensen naar hier trekt. Ik denk dat wanneer je genoeg volk blijft trekken dat die registraties van zelf zullen komen, als ik bijvoorbeeld zie hoeveel leden een tweakers heeft. Natuurlijk zij werken op een totaal andere basis dan wij hier, maar het bewijst wel dat het nog kan. Ik ben inderdaad ook destijds hier terecht gekomen met een virusprobleem, heb toen ook de oplossing gelezen, en ben er vandoor gegaan. Maar toen ik een tijdje daarna een nieuw probleem ging oplossen en zocht op Google kwam ik weer hier terecht, en dat enkele malen na elkaar. Wat mij uiteindelijk overtuigd heeft om te registreren.

    Begrijp je wat ik wil zeggen? Ik denk dat mensen inderdaad zoals jij zegt niet na één keer registreren, maar wel als je ze blijft voorzien van oplossingen. Dus het komt er in de eerste plaats op aan om terug gevonden te worden in Google. Ik heb hierover met CompuChrisje reeds gesproken en ik denk dat daar inderdaad nog veel verbeterd kan worden. Natuurlijk zijn we met een beperkt aantal mensen, dus moeten we roeien met de riemen die we hebben, en ik denk vooral eerst terug leren stappen, om dan terug te gaan lopen.

    Het zal tijd nodig hebben, dat is wel zeker. Maar ik geloof er nog altijd in. Als ik online kom op dit forum scrol ik standaard altijd eerst naar onder om te kijken wie er online is. En weet je wat? Elke dag zie ik daar een massa mensen staan, op de moment dat ik dit schreef zijn er 141 mensen online, jammer genoeg maar 2 leden. Maar je ziet dus duidelijk dat het hier nog gelezen wordt? Dus ik denk als we genoeg content brengen......
    Only great minds can afford a simple style.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Toch gesloten topics :-(
    Door Mimosa in forum Feedback
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 26 July 2007, 17:45
  2. knopjes van gesloten topics
    Door Yelleken in forum Feedback
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 21 August 2006, 09:34
  3. 5 laatste topics tonen
    Door zodiac in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 30 July 2006, 11:30
  4. Sluiten topics
    Door Licorne in forum Feedback
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 April 2006, 08:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •