Hey mensen, 'k heb een vraagje. 'k wilde een hdd van een andere pc formatteren, maar aangezien het om een trage pc ging, heb ik de HDD eruit genomen en in mijn pc gestoken. Windows xp erop geinstalleerd en de HDD terug in de tragere pc gestoken. Opgestart en hij werkte. Bij iemand anders de pc opnieuw opgestart en ik kreeg enkel het beginscherm waar alles aan het inladen was en dan 1 seconde een blauw scherm en begon hij met opnieuw opstarten. 'k heb de pc dan opengedraaid om te kijken of alles wel juist was aangesloten, maar dat was al het geval. Daarna startte ik de pc op maar kreeg geen beeld meer, enkel zwart. Eens naar de kabel van de monitor gekeken, maar deze stak in. De pc nogmaals opgestart en toen maakte de hDD een heel raar geluid, net zo het geluid van een laserprinter, even geluid, dan weer niet, even geluid, dan weer niet en zo de hele tijd ... maar nog steeds zonder beeld. 'k heb de HDD dan nogmaals in mijn snellere pc gestoken, maar ook hier krijg ik dan geen beeld en maakt de HDD hetzelfde geluid. Ook een andere HDD in de trage pc gestoken en krijg geen beeld ... Volgens mij dus, HDD stuk en beeldkaart stuk ... of iemand een andere uitleg?
Alvast bedankt!