Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts

    mp3 plakprogramma gezocht

    Nu ik goldwave begin te kennen heb ik de smaak van knippen etc. te pakken,blijft echter nog één probleem:ik heb nu verschillende stukjes mp3 staan die ik terug wil samenvoegen tot één mp3,een mix maken eigenlijk.
    Wie kan me een simpel te gebruiken programma aanbevelen (freeware of een gekreukt)dat doet wat ik graag zou willen zonder dat er nog 100 andere mogelijkheden mee zijn.(maakt het alleen maar moeilijker)
    Ik gebruik goldwave om te knippen en je kan daar nog een rits andere zaken mee doen maar enkel geknipte stukken terug aan elkaar plakken gaat er niet mee.(mocht het toch kunnen hoor ik graag hoe dan wel!)

  2. #2
    Gevorderd   marco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    336
    Bedankjes
    171
    Bedankt
    45 keer in 33 posts

    Re: mp3 plakprogramma gezocht

    Ik gebruik daarvoor AtomixMP3 voor,je kan zelf je mix samenstellen en terwijl opnemen op je schijf en daarna op cd zetten.
    succes.
    Groetjes marco

  3. #3
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts

    Re: mp3 plakprogramma gezocht

    Marco,bedankt,dit is wel een leuk programma om te oefenen in het mixen maar opnemen gaat hier lang mee duren vermits je opneemt wat je afspeelt.
    Mijn bedoeling is om zoals je tracks in Nero zet om een audio cd te maken ik dit nu zou kunnen doen met al die stukjes die ik her en der uitgeknipt heb.Met Nero is dit ook niet mogelijk omdat je altijd een kleine pauze tussen de nummers hebt,ook al zet je de pazetijd op 0 sec.
    De stukken zijn klaar om aan elkaar te worden geplakt zonder dat er hoeft gemixt te worden.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •