Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Beginner   miamorris's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 May 2005
    Berichten
    7
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Wave schuivertje verloopt...

    Probleempje !
    Telkens ik een liedje beluister op de laptop moet ik in die volumeregelaar het schuivertje van wave terug naar boven schuiven anders heb ik geen geluid . Zelfs als ik een volledige cd beluister staat dat ding terug beneden . Ik zie nergens de mogelijkheid om dat vast te zetten ofzo...

    Ik werk onder windows xp . Voor het afspelen van het geluid maakt hij gebruik van SoundMAX digital audio en voor het afspelen van MIDImuziek van Microsoft GS Wavetable software...

    Kan iemand me helpen ?

  2. #2
    Geek   Nikolas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 September 2005
    Locatie
    OCMW v/d Wereld
    Berichten
    2.061
    Bedankjes
    224
    Bedankt
    517 keer in 317 posts

    Re: Wave schuivertje verloopt...

    Klinkt stom, maar lig je niet met je handen op de volumeregelaar van je laptop? Of gebruik je die volumeregelaar op de laptop voor het geluid, dat is namelijk hetzelfde...

  3. #3
    Beginner   miamorris's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 May 2005
    Berichten
    7
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: Wave schuivertje verloopt...

    Nee Nikolas , dat is het probleem niet denk ik... Telkens ik naar een liedje luister staat dat domme ding terug beneden . Dus ook als ik niets aan het doen ben en de laptop staat op de kast... Aan het begin van elk liedje moet ik dat schuivertje terug naar omhoog zetten of het is noppes . De volumeregelaar van de laptop zelf staat steeds volopen !

  4. #4
    Geek   Nikolas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 September 2005
    Locatie
    OCMW v/d Wereld
    Berichten
    2.061
    Bedankjes
    224
    Bedankt
    517 keer in 317 posts

    Re: Wave schuivertje verloopt...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miamorris
    Nee Nikolas , dat is het probleem niet denk ik... Telkens ik naar een liedje luister staat dat domme ding terug beneden . Dus ook als ik niets aan het doen ben en de laptop staat op de kast... Aan het begin van elk liedje moet ik dat schuivertje terug naar omhoog zetten of het is noppes . De volumeregelaar van de laptop zelf staat steeds volopen !
    Met welk programma luister je naar muziek? Staat het schuivertje van het programma niet telkens op nul?

  5. #5
    Beginner   miamorris's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 May 2005
    Berichten
    7
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: Wave schuivertje verloopt...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nikolas
    Met welk programma luister je naar muziek? Staat het schuivertje van het programma niet telkens op nul?
    Met Winamp maar het is dus echt het schuivertje van wave in de volumeregeling van windows die steeds terug op 0 staat telkens er een ander liedje begint of ik zelf een ander liedje aanklik . Het is zelfs zo dat als ik het venstertje van de volumeregeling laat openstaan (als ik beneden op dat luidsprekertje klik)dat het schuivertje wel op zijn plaats blijft maar dat ik toch geen geluid heb totdat ik op het schuivertje klik
    Ik weet het niet meer...

  6. #6
    Geek   Nikolas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 September 2005
    Locatie
    OCMW v/d Wereld
    Berichten
    2.061
    Bedankjes
    224
    Bedankt
    517 keer in 317 posts

    Re: Wave schuivertje verloopt...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miamorris
    Met Winamp maar het is dus echt het schuivertje van wave in de volumeregeling van windows die steeds terug op 0 staat telkens er een ander liedje begint of ik zelf een ander liedje aanklik . Het is zelfs zo dat als ik het venstertje van de volumeregeling laat openstaan (als ik beneden op dat luidsprekertje klik)dat het schuivertje wel op zijn plaats blijft maar dat ik toch geen geluid heb totdat ik op het schuivertje klik
    Ik weet het niet meer...
    Drivers eens opnieuw installeren?

  7. #7
    Beginner   miamorris's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 May 2005
    Berichten
    7
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: Wave schuivertje verloopt...

    Mijn probleem is opgelost !
    Bleek dat de volumeregelaar in winamp op 'mute' stond :verlegen: Telkens er een nieuw nummer begon te spelen zette winamp de volumeregelaar in windows ook terug laag omdat winamp dat zo vroeg. Ik had een heel onduidelijke skin opstaan maar dat is geen excuus natuurlijk

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. nero wave editor en soundtrax
    Door louisa29 in forum Audiovisueel
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 25 July 2005, 21:30

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •