Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Scarlet ADSL

  1. #1
    Up-to-date   HeDu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    25
    Bedankjes
    12
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Scarlet ADSL

    Hallo
    Zijn er Scarlet abonnees die problemen hebben met Scarlet, en/of met het contacteren van Scarlet??

    Mijn probleem is nl het volgende: Vorige week kreeg ik een HERINNERING van een factuur. Ten eerste had ik voordien nog nooit een factuur gekregen. Ten tweede, voorheen, gebeurde alles via domiciliëring. Ten derde: staat er op dat je via telefoon, fax, mail, of via de website contact met hen kan opnemen. Wel, ik heb deze 4 mogelijkheden geprobeerd, en dit zonder succes.

    De service, lijkt mij dus zeer laag

    Nu, een week verder, heb ik hen nog altijd niet kunnen bereiken, en ben van zin om over te stappen naar een andere provider, tenzij iemand mij kan zeggen hoe ik Scarlet wel kan contacteren, om toch op mijn onbeantwoorde vragen een antwoord te krijgen.

    Met dank.

  2. #2
    Up-to-date   ivesd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    12
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    1 keer in 1 post

    Re: Scarlet ADSL

    Ik heb gewoon ingelogd op www.scarlet.be en een mail verzonden.Enkele dagen later krijg je dan wel antwoord.Ze zijn mischien wel wat traag met respons te geven maar uiteindelijk krijg je toch wel antwoord.

  3. #3
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.847
    Bedankjes
    15.658
    Bedankt
    37.039 keer in 15.355 posts

    Re: Scarlet ADSL

    Scarlet was voorheen Planetinternet. Daar had ik mijn eerste internetaansluiting via gewone telefoonlijn. Omdat dat te zwaar woog op de portemonnee toen de dochter in 't middelbaar vaak internet nodig had, zijn we overgeschakeld naar adsl bij skynet. Ruim 18 maand later komt er een faktuur van een volgens hen niet betaalde rekening, van 11 maand ervoor. Klopte dus al niet want toen hadden we al een half jaar skynet. Bij verdere contacten via mail (mét bevestiging!) kwamen er telkens andere bedragen en andere datums tevoorschijn, allemaal buiten de abonnementsperiode. Bij nazicht van mijn bankuittreksels bleek dat ik de laatste 11 dagen van die vroegere aansluiting nog niet had betaald. Het verjaringsrecht lijkt alleen maar te gelden voor privé personen, want ik heb het verschuldigd bedrag wél betaald, maar dan zonder de door Scarlet bijgevoegde intresten en boetes. Mijn fout niet dat hun boekhouding zo knudde in elkaar hangt.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. #4
    Gevorderd   reddragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 October 2005
    Locatie
    Eeklo
    Berichten
    288
    Bedankjes
    96
    Bedankt
    22 keer in 20 posts

    Re: Scarlet ADSL

    Toen ik problemen had met scarlet one(nl internet valde steeds uit)
    heb ik gebeld naar scarlet zelf 022752727 en dan gewoon de intructies volgen .

  5. #5
    PC-Freak   zariash's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    1.223
    Bedankjes
    111
    Bedankt
    271 keer in 218 posts

    Re: Scarlet ADSL

    scarlet heeft tiscali overgenomen .
    tik gewoon bij google maar eens probleem scarlet factuur je bent niet de enige ik heb hetzelfde meegemaakt ken zelfs iemand die nog 850 euro moet betalen aan openstaande facturen bellen heeft geen zin heb zelf uren geprobeerd
    mailen is inderdaad de beste oplossing .
    ik heb daarom mijn abbonement ook opgezegd bij scarlet.

  6. #6
    Expert   whoopie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 July 2005
    Locatie
    somewhere over the rainbow
    Berichten
    511
    Bedankjes
    59
    Bedankt
    39 keer in 29 posts

    Re: Scarlet ADSL

    850 € ??? dat is toch van onbetaalde rekeningen ? of ......?

  7. #7
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.847
    Bedankjes
    15.658
    Bedankt
    37.039 keer in 15.355 posts

    Re: Scarlet ADSL

    @whoopie: of van verméénde onbetaalde rekeningen, met een hoog percentage boete en werkingskosten, terwijl het enkel aan tekort van werking ligt. In mijn geval was ik toen al anderhalf jaar weg bij planetinternet alias nu scarlet en vielen die facturen na mijn abonnementsperiode.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  8. #8
    Expert   whoopie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 July 2005
    Locatie
    somewhere over the rainbow
    Berichten
    511
    Bedankjes
    59
    Bedankt
    39 keer in 29 posts

    Re: Scarlet ADSL

    dit zijn toch zaken die meer ruchtbaarheid moeten krijgen, test aankoop ??? zodanig dat de mensen op voorhand weten waarmee ze beginnen ! ik weet het, dat het overal wel iets is, maar dit zijn toch bedragen en of zaken die niet door de beugel kunnen.

  9. #9
    Up-to-date   PintSki's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 September 2005
    Locatie
    zelzate
    Berichten
    52
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    4 keer in 3 posts

    Re: Scarlet ADSL

    lange uitleg, maar ff volgen...

    Scarlet was idd PI of heeft ze overgenomen, ik ben bij PI vertrokken omdat de verbinding op niks trok en ze dan nog eens duurder werden erbij, ben naar wanadoo gegaan, geen probs meer, wanadoo werd tiscali, geen probs, tiscali werd scarlet, misere terug begonnen, verbindingen vallen weer weg.

    Wat de facturen betreft: ik betaal via overschrijving, ze slaagden er echter in die telkens te doen toekomen op of na de uiterste betaaldatum! dit al sinds de tijd van wanadoo, blijkbaar is dit algemene procedure bij providers! Mails gestuurd, als er binnen de 14d gereageerd werd was het al een succes en was het antwoord (hoe zeg ik dit deftig..ahja) nutteloos.
    UITEINDELIJK heb ik dus mail naar scarlet+ombudsdienst voor telecom gestuurd hieromtrent + het feit dat ze 2euro per maand meer vroegen omdat ik geen domiciliering had, wat toch wel extreem veel is vind ik, ombudsdienst vond klacht niet ontvankelijk, scarlet????
    Dag erop de reply van ombudsdienst doorgestuurd naar consumentenzaken (freya vandenbossche destijds ) , die ze doorstuurden naar ombudsdienst nog dezelfde dag, dag daarop O WONDER de klacht was ineens WEL ontvankelijk, dag erop reply van ombuds+scarlet, 2euro extra moet ik niet meer betalen+ sturen ze nu via mail de facturen. Hun antwoord op de te late bezorging was dat ik er niet moest op letten , maar de wettelijke termijn van 14d moest naleven (wel leuk dat er geen datum op de enveloppes staan, hoe doe je dat dan???)

    Nb. 3 weken later kreeg ik antwoord van scarlet op de originele mail die ik verzond !!!
    One beer a day keeps the doctor away

  10. #10
    Up-to-date   PintSki's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 September 2005
    Locatie
    zelzate
    Berichten
    52
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    4 keer in 3 posts

    Re: Scarlet ADSL

    gescheiden post, want compleet ander verhaal..

    Maat pakt tiscali (nu scarlet dus), blijkbaar zit hij net te ver van de centrale want de verbinding viel constant uit, na 3 maand problemen en bellen zegt tiscali helpdesk zelf dat ze best de overeenkomst gaan verbreken en hij beter naat telenet ofzo uitkijkt, want het probleem is niet op te lossen, zo gezegd zo gedaan, stapt over naat skynet (waar alles wel perfect werkt), krijgt na enkele weken een rekening van zijn eerste 3 maanden (die gratis waren wegens een actie, en aangezien hij niet het contract heeft verbroken, kunnen ze hem niks aanrekenen, niet ?) , heb geen idee of hij nu uiteindelijk betaald heeft of niet, maar zegt genoeg over de manier van werken vind ik
    One beer a day keeps the doctor away

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Scarlet One
    Door totoje5 in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 21 December 2005, 18:04
  2. retentie nieuwsgroepen scarlet
    Door trapezium in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 4 November 2005, 07:42

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •