Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Gevorderd   bieke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    belgie-geel
    Berichten
    125
    Bedankjes
    51
    Bedankt
    17 keer in 8 posts

    probleem met outlook expres ???

    heb sinds enige dagen een vervelend probleem kan geen emails meer verzenden met outlook expres soms lukt het me een te sturen naar mijn zus
    maar de volgende gaat niet meer krijg .dan steeds de melding dat die server te lang inactief is geweest .ben nu al van het weekend bezig om een cd te versturen ben nog maar aan eerste liedje geraakt.heb hem zelfs al als rar bestandjes zoeken door te sturen
    maar krijg steeds de zelfde melding .ook dat het emailtje niet verstuurd ,en dat het bericht niet gelezen kan worden.
    moet wel er bij vermelden dat ik nu ongeveer iets meer dan een week bitdevender 9 heb geinstalleerd omdat mijn virus scanner verlopen was wat kan hier de problemen geven iemand raad

    cd moest doorgestuurd worden in mp3 voorop zo'n mp3 spelertje met usb kreeg ze van cd niet er op geplaats

    alvast bedankt voor alle raad

  2. #2
    Up-to-date   Berre's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    53
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    5 keer in 4 posts

    Re: probleem met outlook expres ???

    dit kan te wijten zijn aan het feit dat je " uitgebreide beveiliging" hebt aangevinkt.
    Greetz Berre

  3. #3
    Gevorderd   bieke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    belgie-geel
    Berichten
    125
    Bedankjes
    51
    Bedankt
    17 keer in 8 posts

    Re: probleem met outlook expres ???

    weet je waar ik dit moet vinden om dit uit te schakelen,mijn bitdevender is in het engels ,en ken deze taal niet al te goed .moest normaal een nederlandse versie zijn die ik gedownload heb maar is zo dus de verkeerde taal

  4. #4
    Up-to-date   Berre's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    53
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    5 keer in 4 posts

    Re: probleem met outlook expres ???

    http://www.secyber.net/antiviral/bit...rsupport.shtml

    maar om een volledeige cd door te sturen (al is het in afzonderlijke tracks) zoek je wel best een andere manier dan te emailen........................
    Greetz Berre

  5. De volgende gebruiker bedankt Berre voor deze nuttige post:

    bieke ( 1 December 2005)

  6. #5
    In memoriam   Nostradamus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 October 2005
    Locatie
    Deurne, Antwerpen
    Berichten
    4.194
    Bedankjes
    6.360
    Bedankt
    8.279 keer in 3.229 posts

    Re: probleem met outlook expres ???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bieke
    heb sinds enige dagen een vervelend probleem kan geen emails meer verzenden met outlook expres soms lukt het me een te sturen naar mijn zus
    maar de volgende gaat niet meer krijg .dan steeds de melding dat die server te lang inactief is geweest .ben nu al van het weekend bezig om een cd te versturen ben nog maar aan eerste liedje geraakt.heb hem zelfs al als rar bestandjes zoeken door te sturen
    maar krijg steeds de zelfde melding .ook dat het emailtje niet verstuurd ,en dat het bericht niet gelezen kan worden.
    moet wel er bij vermelden dat ik nu ongeveer iets meer dan een week bitdevender 9 heb geinstalleerd omdat mijn virus scanner verlopen was wat kan hier de problemen geven iemand raad

    cd moest doorgestuurd worden in mp3 voorop zo'n mp3 spelertje met usb kreeg ze van cd niet er op geplaats

    alvast bedankt voor alle raad
    Dag Bieke, om grote bestanden te versturen tot 1 Gb is dit misschien ook een goede oplossing: http://www.yousendit.com/

    Het versturen van grote bestanden
    ----------------------------------------------------------------
    Yousendit.com is een gratis dienst die je o.a. kunt gebruiken om bestanden te versturen die te groot zijn om te mailen.

    Het verzenden van grote bestanden via e-mail wil nog wel eens een probleem zijn. Veel mailboxen hebben een beperking waardoor er niet meer dan enkele mb’s opslagruimte beschikbaar is. Ook stellen veel mailproviders een beperking aan de maximum grootte van de bijlage. Het via e-mail verzenden van bestanden of programma’s die enkele tientallen mb’s groot zijn is in beide gevallen niet mogelijk.


    De webdienst Yousendit.com is dan een oplossing. Hier kun je geheel gratis bestanden van maximaal 1 gigabyte naar iemand toesturen.

    Het versturen van deze bestanden gaat niet via e-mail zelf. Als verzender geef je op de website het mailadres op van de persoon aan wie je het bestand wilt versturen. Vervolgens selecteer je het bestand op je computer of netwerk wat je wilt versturen. Het betreffende bestand wordt dan geupload naar de servers van Yousendit.com.

    De “geadresseerde” krijgt vervolgens een mailtje met een hyperlink waar hij het bestand kan ophalen. Hiervoor heeft hij zeven dagen de tijd. Na een week wordt het bestand namelijk weer automatisch verwijderd.

    Yousendit is een zeer handige dienst waarmee je razendsnel bestanden kunt verpreiden. Ook andere toepassingen zijn te verzinnen zoals het tijdelijk opslaan van bestanden (maximaal een week) en het transporteren van bestanden van de ene naar de andere computer. Hoewel de dienst dagelijks al meer dan 432 gigabytes te verwerken krijgt is het gebruik geheel gratis en vrij van reclame. Het bedrijf belooft ook je privacy te respecteren en de mailadressen niet door te verkopen.


    en hier tot 2 Gb : http://www.sendover.com/
    Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
    Breng ons hier ook eens een bezoekje:
    Fotografie - Paint-Shop-Pro-(PSP) - Animation-Shop - Powerpoint - Photoshop

  7. De volgende gebruiker bedankt Nostradamus voor deze nuttige post:

    bieke ( 1 December 2005)

  8. #6
    Gevorderd   bieke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    belgie-geel
    Berichten
    125
    Bedankjes
    51
    Bedankt
    17 keer in 8 posts

    Re: probleem met outlook expres ???

    bedankt Berre zal me deze avond na het werk eens aan't lezen zetten
    en Nostradamus bedankt voor de linken
    zeker die van 2gb maar mijn cd's is maar 46.mb groot en had rar bestandjes gemaakt van een 3mb groot zodus normaal kon ik die verzenden als norton er nog op stond

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. werkbalk in outlook expres 6
    Door torro in forum Internet
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 31 January 2006, 00:27
  2. Outlook-Expres
    Door MartinSr in forum Internet
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 25 January 2006, 20:29
  3. Outlook Expres
    Door Den Jappe in forum Internet
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 22 January 2006, 14:32
  4. outlook expres
    Door bieke in forum Internet
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 28 December 2005, 08:43
  5. outlook expres
    Door freak in forum Internet
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 26 December 2005, 10:12

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •