Pagina 25 van 35 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 343
  1. #241
    Expert   sniffer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Tielt, West-Vlaanderen
    Berichten
    739
    Bedankjes
    93
    Bedankt
    31 keer in 25 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    je moet niet gaan oppassen wat je zegt maar lees deze topic zelf eens opnieuw bv post nr 121 dan zie je wel hoe jij je uit over medion en gsc. en ook 22/49/100/104/112/118/132/162/204
    En dan hoor ik hier van anderen dat je op de forum van gsc ook zo bezig bent.

    Vergeet niet dat de mensen je hier alleen maar proberen te helpen. Dat is een voorrecht om in zo'n situatie geholpen te worden.
    Dit is hier geen helpdesk die verplicht direct de correcte antwoorden moet geven é ! Wees blij dat er zoveel zijn die het proberen.

    En wees een beetje vriendelijk als het kan, kost toch geen geld ?
    Als ik domme vragen stel, probeer aub geduld te hebben, ik probeer dat ook

  2. De volgende gebruiker bedankt sniffer voor deze nuttige post:

    Clioke16V ( 1 January 2006)

  3. #242
    Geband   c3ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    198
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sniffer
    En wees een beetje vriendelijk als het kan, kost toch geen geld ?
    Ik probeer vriendelijk te doen,maar als je al 5 weken aan het sukkelen bent met een pc begint het wel deftig op je zenuwen te werken!
    En uit het verleden heb ik geleerd (en ik trek ermij nog steeds niks van aan)eens je een te grote mond hebt open gedaan,je voor eens en altijd de slechte bent!
    En beweer niet het tegendeel,heb het al meermaals ondervonden.
    Van pc weet ik,dat ik het nu zeker 100% bij het rechte einde heb,en dat het niet om een software probleem gaat,of het nu een legale of illegale versie is,het probleem blijft!
    Men schoonbroer heeft daarnet +/ een uur nfsmw gespeeld,zonder dat de pc maar 1 maar problemen gaf.
    Toch raar,een videokaart van iemand anders zijn pc in en geeft geen problemen,videokaart de zogezegde nvidia 6700xl terug in de pc,en terug prijs.Dan krijg je een legale versie blijven de problemen,wordt de legale versie nogmaals op een andere pc gezet,en weer geen probleem!
    En dan durven er hier sommige beweren dat het om een software probleem gaat.
    Maar nu is een domme vraag,waar ik waarschijnlijk geen antwoord op krijg.
    Waarom,als ik met een software probleem zit ivm nfsmw,heb ik geen problemen met het spel,als er een andere videokaart in de pc wordt geplaatst?Ik kan nu mss dom overkomen,maar ik vermoed als je een software probleem hebt,en je veranderd je videokaart in een andere,dat dit probleem er nog steeds zou moeten zijn!Maar ik zal mis zijn zeker?

  4. #243
    Expert   greg's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2005
    Locatie
    Izegem
    Berichten
    623
    Bedankjes
    83
    Bedankt
    174 keer in 131 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    zit een punt in

  5. De volgende gebruiker bedankt greg voor deze nuttige post:

    c3ke ( 1 January 2006)

  6. #244
    Geband   c3ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    198
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door greg
    zit een punt in
    Dank u wel.
    Maar ja zoals er al andere zeiden moet ik dus met men blokskes gaan spelen he!
    De logica ivm pc's is dus ver te zoeken blijkbaar.
    Ook al doet het spel met een andere videokaart alles goed,en met de 6700XL niet,en ook al gaat het spel op een andere pc uitstekend en op de medion 8800 niet,het is en blijft (uiteraard) een SOFTware probleem.En op de legale (illegale) versie kunnen we het ook al niet meer steken vermoed ik!Of ben ik hierin ook mis?
    Laatst gewijzigd door c3ke; 2 January 2006 om 00:02

  7. #245
    Geband   c3ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    198
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c3ke
    Dank u wel.
    Maar ja zoals er al andere zeiden moet ik dus met men blokskes gaan spelen he!
    De logica ivm pc's is dus ver te zoeken blijkbaar.
    Ook al doet het spel met een andere videokaart alles goed,en met de 6700XL niet,en ook al gaat het spel op een andere pc uitstekend en op de medion 8800 niet,het is en blijft (uiteraard) een SOFTware probleem.En op de legale (illegale) versie kunnen we het ook al niet meer steken vermoed ik!Of ben ik hierin ook mis?
    Leuk nieuws.Er is een oplossing van medions zijde!Ze brengen een game pc uit met een videokaart 6800GS.Kostprijs van de pc in duitsland 1399 euro.

  8. #246
    Expert   sniffer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Tielt, West-Vlaanderen
    Berichten
    739
    Bedankjes
    93
    Bedankt
    31 keer in 25 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    ik denk ook niet dat er iemand geweest is die zegt dat het zeker dit of dat is. Iedereen suggereert maar wat het zou kunnen zijn en wat je zou kunnen doen om het op te lossen.

    maar genoeg daar over want het is voledig
    Als ik domme vragen stel, probeer aub geduld te hebben, ik probeer dat ook

  9. #247
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    114 keer in 112 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c3ke
    Raar maar waar,maar na een defrag is het probleem weer eens van de baan.Toch heel raar!
    dit kan onmogelijk... het ligt aan de hardware van de pc dus dit kan niet helpen.. defrag is alles terug bij elkaar plaatsen... dit gebeurt door Windows... en dit is bij mijn weten toch nog steeds software...

    het zou ook kunnen dat je ne format bedoelt.... maar dit kan ook niet ...het ligt aan de hardware dan helpt een format ook niet...

    je hebt nochthans de oplossing binnen handbereik... steek de superkaart van jou neef enkele dagen in jou pc ... en zie wat er gebeurt... en steek jou "brol" kaart eens in zijn super pc voor enkel dagen ( je zegt zelf dat het bij jou ook af en toe werkt)

    wat die blokskes betreft ... dit heb ik gezegd...( nadat jij het volgende allemaal zei) ... incestmanneke .. dat ik iemand in zijn kont moet nemen enz.... en ik verander ook niet van nic om tegen iemand mijn gedacht te zeggen of iemand lafaard te noemen...

    groeten Nico...



    de pc die jij opnoemt is geen oplossing ... deze pc komt 9/10 nooit naar België ze hadden zo'n 4 maand terug een budget pc voor 599 in Duitsland... deze
    hebben we hier nooit gezien...


    edit: verdorie ik heb nu toch weer geantwoord...
    edit2: dan blijft uiteraard nog het mysterie van het wel werken op de pc van jou collega... of zou in zijn pc een andere kaart zitten...
    Laatst gewijzigd door vanic; 2 January 2006 om 12:28

  10. #248
    Geband   c3ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    198
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanic
    edit2: dan blijft uiteraard nog het mysterie van het wel werken op de pc van jou collega... of zou in zijn pc een andere kaart zitten...
    Nee daar steekt geen andere kaart in!Hij heeft de drivers van medion afgehaald en bij hardware het stuurprogramma bijgewerkt en daar de 6600GT van nvidia genomen.
    En dit heb ik ook gedaan,maar zonder succes dus maw.En vanic waarom lig er iemand anders wel van zijn gat te geven op het gsc forum ivm die videokaart dat er iets niet pluis mee is?
    Volgens mij durf je het gewoon niet te zeggen dat de oorzaak 9/10 de videokaart is!
    Want tot op heden heb je ook nog geen verklaarbare reden gegeven op hetvolgende :
    Als je als mogelijk oorzaak de software noemt van mijn probleem,waarom werkt het spel dan 100% met mijn neef zijn videokaart in mijn pc,en eens de 6700XL terug in de pc komt is het naar de knoppen?Volgens mij is een videokaart hardware (kan me vergissen)en geen software.
    Want volgens mij (en hierin kan ik me weer vergissen)als ik een andere videokaart in de pc steek,en er blijkt toch een software probleem te zijn,kan het niet zijn dat dit opgelost is door een andere videokaart heeft in de pc te steken,want dan veranderd er niks van software buiten de drivers van de videokaart.En volgens mij (en ik kan me weer vergissen natuurlijk)wordt een defrag uitgevoerd op de hd,en zet hiermee alles dichter op elkaar zoals je zegt.Maar wat is een hd?Hardware toch of vergis ik mij?
    Laatst gewijzigd door c3ke; 2 January 2006 om 14:12

  11. #249
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c3ke
    Nee daar steekt geen andere kaart in!Hij heeft de drivers van medion afgehaald en bij hardware het stuurprogramma bijgewerkt en daar de
    Als je zo nieuwe drivers installeer vraag je achter problemen maat.



  12. #250
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    114 keer in 112 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    heb je nu al eens jou kaart in de super pc van jou neef gestoken??? en enkel dagen in jou pc laten zitten?
    en vica versa... dan moeten er problemen zijn op de pc van jou neef... als het aan de kaart ligt...

    als het hardware zou zijn... dan gaat het ook niet op de pc van jou collega...

    ik heb eens gekeken op de support site van ea games... er kunnen problemen zijn met achtergrondprogramma's( virusscanners) ... zelfs als ze aanliggen tijdens de installatie ... misschien kun je ook eens kijken ... ik heb ook een e-mail gestuurd naar hun support... heb jij dit al gedaan???
    ( in godsnaam waarom doe ik dit toch... als je al zo'n verwijten naar je kop hebt gekregen)


    ja .... je moet ook nog weten wat een defrag is.... dit is inderdaad alles terug bij elkaar plaatsen wat de programma's door elkaar plaatsen ( doordat je besturingssoftware het deze plaats aanbied) ... wat dit met hardware te maken heeft is mij een compleet raadsel... wat is een eventueel voordeel ... dat de programma's hun " onderdelen" sneller terug vinden...



    als jij kan zeggen dat het 100% zeker aan de kaart ligt( en dit kun je nog steeds niet mocht het hardware zijn dan werkt het gewoon nooit ) ... waarom zou ik dan niet DURVEN zeggen dat het aan de kaart ligt???????? maar ik vind het dan nog steeds vreemd dat jij "2 slechte pc's" had en jou collega direct ne goeie...
    maar dit kan uiteraard wel aan mij liggen

    drivers van een kaart zijn uiteraard software... trouwens we weten nu nog steeds niet welke kaart er in die super pc zit van jou neef...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •