Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 31
  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    12 January 2006
    Berichten
    19
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    PC valt door een virus uit en soms als ik de pc aan doe krijg helemaal geen beeld

    nIk heb een AMD 64 3000+ 2.05 GHZ 1 GB DDR ram Windows Xp profesional Service pack 2
    nNadat ik een popup kreeg van een bestand)klikte ik erop om het te downloaden net toen het klein bestand voltooid was viel mijn PC helemaal uit ( dus niet opnieuw opstarten.
    nDaarna heb ik opnieuw paar keer aangedaan maar valt daarna gewoon weer uit als ik een minuutje ingelogd ben. Als ik ga scannen met sbypot ( ofso) en de map zoekt van Windows system 32 valt ie uit. Als ik daarna met MCaffee anti virus ga scannen en scant ie weer in die map valt de PC weer uit. Daarna heb ik gehad dat ik de PC aandeed en helemaal geen beeld kreeg. Soms heb ik de andere Schijf '' D ''eruitgehaald en ook gebrobeerd maar hij blijft uitvallen. C formateren lukt me niet en als ik Windows Xp opnieuw instaleer valt ie ook uit als tie bij de 39 minuten is. Als ik updates wil downloaden valt ie ook uit. Kan iemand mij alsjeblieft hiermee helpen want heb deze pc een weekje geleden gekocht heb. Zou u heel dankbaar zijn als u een oplossing weet.
    nEn weet zeker dat het niet aan de voeding licht enso

  2. #2
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts

    Re: PC valt door een virus uit en soms als ik de pc aan doe krijg helemaal geen beeld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjrief
    C formateren lukt me niet en als ik Windows Xp opnieuw instaleer valt ie ook uit als tie bij de 39 minuten is. Als ik updates wil downloaden valt ie ook uit.
    Even voor alle duidelijkheid:
    Je hebt op uw harddisk als laatste opnieuw XP willen installeren, maar dit lukt niet. Hij valt uit na 39 minuten na start van installatie?
    Uw Hd is dus nu niet meer met een volledige installatie van xp?

    Steek uw cd van xp in de pc en start op van deze cd. Tijdens opstart van de installatie van XP kan je kiezen om uw schijf in partities te delen. Op dat punt kan je ook bestaande partities wegvegen. Verwijder alle partities op uw schijf (let wel op alle gegevens gaan verloren!!!!!) Maak terug een nieuwe primairy partitie aan en kies voor uitgebreid formateren in NTFS. Probeer daarna verder te installeren.

    Als hij uitvalt, let eens op wanneer? Tijdstip, maar ook wat hij op dat moment bezig is.
    Is je installatie cd van xp niet beschadigd?

  3. #3
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    12 January 2006
    Berichten
    19
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: PC valt door een virus uit en soms als ik de pc aan doe krijg helemaal geen beeld

    ok bedankt peter ik zal het proberen maar me XP cd is in orde
    als het nog niet lukt seg ik het wel weer in deze topic

  4. #4
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    12 January 2006
    Berichten
    19
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: PC valt door een virus uit en soms als ik de pc aan doe krijg helemaal geen beeld

    ik heb hem nu wel geformateerd maar als ik XP ga instaleren valt ie nu uit bij de 34 minuten ALS die bezig is met apparaten instaleren

    daarna heb ik het nog een twee keer gebobeerd toen viel die weer uit bij de 39 minuten het is voor mij een raadsel?

    weetje mischien nog iets laat het me dan aub weten

  5. #5
    Gevorderd   W1nD0wS 3x P33's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 December 2005
    Locatie
    Liedekerke
    Berichten
    328
    Bedankjes
    8
    Bedankt
    57 keer in 48 posts

    Re: PC valt door een virus uit en soms als ik de pc aan doe krijg helemaal geen beeld

    ik zou aanraden om een bootdisk ( floppy) van win98 se te gebruiken bij het opstarten , en via fdisk u hd te partitioneren indien u die keuze nie krijgt op u XP cd .
    Daarmee wil ik zeggen , u primaire partitie verwijderen , en ndain een primaire partitie terug aanmaken . Nadat dit gebeurt is , zou ik pc terug heropstarten met XP cd

  6. #6
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    12 January 2006
    Berichten
    19
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: PC valt door een virus uit en soms als ik de pc aan doe krijg helemaal geen beeld

    en hoe doe ik dat
    en wat heb ik daar allemaal voor nodig
    want dat begreep dat effe niet wat u net zei ( sorry )

  7. #7
    Expert   grabber's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    634
    Bedankjes
    10
    Bedankt
    60 keer in 56 posts

    Re: PC valt door een virus uit en soms als ik de pc aan doe krijg helemaal geen beeld


  8. #8
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    12 January 2006
    Berichten
    19
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: PC valt door een virus uit en soms als ik de pc aan doe krijg helemaal geen beeld

    hoi ik heb geprobeerd C partitie te verwijderen maar kreeg dit en wist niet zeker alsof ik het zou doen ofniet dus ik vraag u raad?<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o></o>
    <o></o>
    __________________________________________________ ______________________<o></o>
    Windows xp home edition setup<o></o>
    <o></o>
    de partitie die u wilt verwijderen is een systeempartitie.<o></o>
    <o></o>
    Om systeempartitites kunnen diagnostische of hardwareconfiguratieprogramma’s staan, programma’s staan, programma, programma’s om besturingsystemen (zoals Windows XP) te starten of andere, door fabrikanten geleverde programma’s<o></o>
    <o></o>
    Verwijder een systeemparititie alleen als u er zeker van bent dat deze dergelijke programma’s niet bevat of wanneer het geen bezwaar is als deze worden verwijdert <o></o>
    Het verwijderen van een systeempartitie kan betekenen dat uw computer niet meer vanaf de laatste schijf kan opstarten totdat de installatie van uw Windows XP is voltooid<o></o>
    <o></o>
    · Druk op enter als u deze partie wilt verwijderen. Setup zal u om bevestiging vragen voordat de partitie wordt verwijdert<o></o>
    <o></o>
    · Druk op esc als u naar het vorige scherm wilt<o></o>
    <o></o>
    ENTER = DOORGAAN ESCH = ANNULEREN <o></o>

  9. #9
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts

    Re: PC valt door een virus uit en soms als ik de pc aan doe krijg helemaal geen beeld

    Ja, dat is het punt wat ik bedoelde in bovenstaande berichtje. Hier kan je uw primary partitie verwijderen. Dit is de partitie waar uw windows opkomt. Je kan deze dus verwijderen. Let enkel op dat alle gegevens die op deze hd staan verloren gaan. Dus zorg dat je een backup hebt van uw data. Na het verwijderen kan je terug een partitie aanmaken. Deze nieuwe partitie moet je uitgebreid pre formateren in ntfs als hij dat vraagt.

  10. #10
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    12 January 2006
    Berichten
    19
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: PC valt door een virus uit en soms als ik de pc aan doe krijg helemaal geen beeld

    hoe maak ik zo'n back-up van me data

    terwijl ik niet op windows bureablad komen?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Computer valt op standby door Driver Grafische kaart
    Door DlennartD in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 10 February 2006, 18:48
  2. beeld valt buiten beeldscherm
    Door toni796 in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 5 February 2006, 13:36
  3. Beeld blijft soms hangen bij CS
    Door flup in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 23 July 2005, 19:54

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •