Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: hotmail

  1. #1
    Up-to-date   barthez's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    poperinge (wvl)
    Berichten
    64
    Bedankjes
    13
    Bedankt
    14 keer in 14 posts

    hotmail

    ik kan niet binnen bij hotmail om mijn mails te bekijken terwijl anderen dat wel kunnen
    wie weet meer?
    barthez

  2. #2
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    3 June 2005
    Locatie
    Linden
    Berichten
    1.466
    Bedankjes
    48
    Bedankt
    166 keer in 150 posts

    Re: hotmail

    Krijg je een melding ? Probeer dit eens :
    U kunt zich niet aanmelden?
    Als u problemen hebt bij het aanmelden, moet u de onderstaande opmerkingen eens bekijken:

    Zorg dat in het vak E-mailadres het juiste domein staat. Met de functie AutoAanvullen wordt mogelijk het verkeerde domein ingevoerd. Zo kan door AutoAanvullen bijvoorbeeld als domein hotmail.com worden ingevoegd, terwijl het juiste domein voor uw e-mailadres hotmail.co.nl of hotmail.co.be is.
    Ga na of Microsoft Passport Network niet tijdelijk onbeschikbaar is. Controleer de status van Passport Network als volgt: ga naar de statuspagina van Passport Network.
    Controleer of u de browser zo hebt geconfigureerd dat cookies (Een klein tekstbestand dat wordt samengesteld door een website en waarmee gegevens worden opgeslagen op uw computer (zoals uw voorkeuren bij het bezoeken van deze website).) zijn toegestaan. Als u zich wilt aanmelden bij Passport Network of als u wilt dat Passport Network uw e-mailadres automatisch invult of u automatisch aanmeldt, moet u uw browser zo configureren dat cookies zijn toegestaan. Zie De browser zo configureren dat cookies zijn toegestaan voor meer informatie.
    Controleer of de site waarbij u zich aanmeldt het Microsoft Passport Network-symbool heeft.
    Controleer of u bent aangemeld bij Passport Network. Zie Controleren of u al een account hebt voor meer informatie.
    Controleer of u het wachtwoord correct hebt ingevoerd. Wachtwoorden zijn hoofdlettergevoelig (In staat onderscheid te maken tussen hoofdletters en kleine letters. Zo is A niet hetzelfde als a. Als gegevens hoofdlettergevoelig zijn, moeten ze met een juist hoofdlettergebruik worden ingevoerd.) . Typ het wachtwoord dus exact zo in als u het de laatste keer hebt ingesteld, en controleer of de Caps Lock-functie van uw toetsenbord uit staat.
    Als u meer accounts hebt, controleert u of het wachtwoord overeenkomt met het e-mailadres voor de account waarmee u zich aanmeldt.
    Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u het mogelijk opnieuw instellen. Zie Uw wachtwoord opnieuw instellen voor meer informatie.
    Als u uw e-mailadres bij Hotmail of MSN lange tijd niet hebt gebruikt, kan het zijn dat uw account is gedeactiveerd. In dat geval moet u wellicht een nieuwe Hotmail-account aanvragen.
    Als in uw Passport Network-gebruiksnaam het woord MSN of Hotmail niet voorkomt na het teken @, en u de account langer dan een jaar niet hebt gebruikt, is de account mogelijk niet meer beschikbaar. Ga naar de website van Microsoft Passport Network om een nieuw Passport Network-profiel aan te vragen.
    BRON: hotmail.com

  3. #3
    Up-to-date   barthez's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    poperinge (wvl)
    Berichten
    64
    Bedankjes
    13
    Bedankt
    14 keer in 14 posts

    Re: hotmail

    komt gewoon na een tijdjeagina kan niet worde'n weergegeven kan de server niet vinden
    barthez

  4. #4
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    3 June 2005
    Locatie
    Linden
    Berichten
    1.466
    Bedankjes
    48
    Bedankt
    166 keer in 150 posts

    Re: hotmail

    Heb je al geprobeerd de pagina te vernieuwen ? Heb je een adsl modem zoja laat deze dan eens even afkoelen.

  5. #5
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.842
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts

    Re: hotmail

    Snap niet wat de modem ermee te maken heeft. 'k Weet dat hotmail/msn bezig is met het verwisselen van server en dat dit nogal wat gevolgen heeft voor chatters en hotmailgebruikers. Ik denk eerder dat er iets mis is met het account.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  6. #6
    Up-to-date   zotter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 July 2005
    Berichten
    25
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    1 keer in 1 post

    Re: hotmail

    ik kom dat nu en dan es tegen,het kan gebeuren dat je na 5 min er toch in kunt,en soms moet je wachten tot de dag erna,zelfs op dezelfde pc mn dochter kan na haar mails kijken en ik kan het ni openen

  7. #7
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    3 June 2005
    Locatie
    Linden
    Berichten
    1.466
    Bedankjes
    48
    Bedankt
    166 keer in 150 posts

    Re: hotmail

    @compuchrisje: Omdat ook meestal gebeurt wanneer je modem oververhit. Maar ik gebruik zelf geen hotmail. Die mogelijke oorzaak is idd meer logischer.

  8. #8
    Up-to-date   barthez's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    poperinge (wvl)
    Berichten
    64
    Bedankjes
    13
    Bedankt
    14 keer in 14 posts

    Re: hotmail

    kheb nu na een dag wachten weer geprobeerd en nu kon ik mijn mailtjes lezen
    thx iedereen voor de reacties mag een slotje op
    barthez

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Foutmelding in Hotmail
    Door ikbenben in forum Internet
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 14 February 2006, 13:25
  2. hotmail ontvangen met hotmail popper
    Door fujitsi in forum Internet
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 12 February 2006, 16:32
  3. hotmail hoax?
    Door Mosquitos in forum Internet
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 19 August 2005, 18:24

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •