Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    8 February 2006
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Muziek van DVD kopieren ??

    Ik heb een vraag naar aanleiding van de handleiding op deze site hoe je muziek van een DVD kunt kopieren. Daarin wordt beschreven dat je met behulp van DVD Decrypter en BeSweetGUIv0.6b77 muziek van een DVD kunt omzetten naar MP3.
    In mijn geval lukt het allemaal perfect met de DVD Decrypter, maar met de BeSweetGUI wil maar niet lukken. Het enige wat er gebeurd is dat deze urenlang aangeeft dat hij met de transcoding bezig is. Omdat dit voor mij toch een eerste keer is weet ik eigenlijk ook niet hoe lang hij daar over zou moeten doen, maar om uren te doen over een bestandje van 18 Mb lijkt mij toch een beetje te veel van het goede.
    Wat betreft BeSweet speelt daar ook dat de versie in de handleiding nog niet als stabiel wordt aangemerkt, dus heb ik maar een andere gebruikt, die wel als stabiel wordt beschouwd. Vreemd daarbij blijft toch wel dat ook deze versie van BeSweet een tweede applicatie opstart.
    (Her)kent iemand deze problemen en weet een oplossing? Ik probeer dus VOB om te zetten naar MP3. Misschien kent iemand een andere applicatie die dat ook kan?

    Ronald

  2. #2
    PC-Freak   cruwero's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    10
    Bedankt
    240 keer in 217 posts

    Re: Muziek van DVD kopieren ??


Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. cd kopieren !
    Door gentle suzy in forum Opslagmedia
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 28 January 2006, 21:11

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •