Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    6.700
    Bedankjes
    1.651
    Bedankt
    8.252 keer in 3.245 posts

    Nieuw venster opent...

    Sinds kort heb ik het probleem dat in IE een nieuw venster (via link of zo)opent in een bepaald formaat, dat niet kan gewijzigd worden en waar je niet in kan scrollen.
    Wanneer je dus lager in de pagina moet zijn, lukt dit dus niet.
    Ik weet zeker dat dit begonnen is na de installatie van NOD32 en Kerio Firewall,...dus het moet met 1 van beiden te maken hebben. Ik herinner mij ook iets van een instelling van het openen van een nieuw venster maar vind daar niets van terug in beide programma's.
    Iemand die weet waar ik dat kan veranderen??
    Beter ten halve gekeerd dan helemaal verkeerd.

  2. #2
    Expert   strikerfox's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 May 2005
    Locatie
    wervik
    Berichten
    581
    Bedankjes
    125
    Bedankt
    292 keer in 202 posts
    ja, ik denk bij mij was het ook dat probleem met andere woorden wanneer mijn explorer opend lijkt alles normaal en enkele seconden later verschijn een soort popup rechts op mijn scherm en wordt het moeilijk om te scrollen op uw start pagina, wat heb ik gedaan klik rechts op die soort popup kies eigenschapen dan zie je staan bijvoorbeeld www.ivanhoejupiler.com, kopieer de naam die je ziet staan pas op enkel de naam,ga naar uitvoeren tik regedit dan opend zich een nieuw venster en ben je in uw register, klik boven op bewerken +op zoeken en plak daar de naam die je heb gekopieerd in en klik op zoeken als je iets zult het aan de rechterzijde van uw pagina staan klik er rechts op verwijderd alles wat er mee te maken.

    veel suc6
    Laatst gewijzigd door Martijnc; 12 May 2006 om 06:51

  3. #3
    Up-to-date   jeannineg's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 October 2005
    Berichten
    93
    Bedankjes
    115
    Bedankt
    24 keer in 12 posts
    Ik had enorme problemen met internet explorer en heb dan de volgende oplossing gevonden op de site van microsoft zelf :
    Invoegtoepassingen uitschakelen door bij internet explorer op extra>invoegtoepassingen beheren te klikken daar kan je dan zien welke er bij staan ik schrok mij een hoedje wat daar allemaal zich ingenesteld had heb alles afgezet en dan één terug moeten inschakelen nl de sun java compiler was voor op een spelletjes site de rest staat nog steeds uitgeschakeld en mijn explorer werkt perfekt!
    groetjes
    J

  4. #4
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    6.700
    Bedankjes
    1.651
    Bedankt
    8.252 keer in 3.245 posts
    Hmmm, 'k heb het gevonden... Ik moet op 'F11' (volledig scherm) drukken, pas dan kan ik in mijn nieuw venster werken en scrollen...
    Welke instelling is dit??? Kan ik dit terug veranderen??
    Beter ten halve gekeerd dan helemaal verkeerd.

  5. #5
    Geband  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    980
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    300 keer in 212 posts
    hey g-man
    ik vemoed dat je hier niets kan aan veranderen , het is gewoon aan de website die dit vraagt , of de instelling ervan , heb ook enkele sites met hetzelfde , scrollen gaat niet zonder f11 te drukken

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. java toepassing opent niet meer ?
    Door Ludanto in forum Overige software
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 26 November 2005, 01:38
  2. m3u opent niet
    Door novice in forum Audiovisueel
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 2 September 2005, 20:17

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •