Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Up-to-date   Mister-Bean's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 November 2005
    Berichten
    52
    Bedankjes
    11
    Bedankt
    3 keer in 2 posts

    Ongelukkig Harry Potter de vuurbeker

    Heb deze film kunnen rippen en branden op dvd voor reservekopie maar helaas kan ik geen taal aanpassen .
    Als ik in menu op dvd speler taal kies NL gesproken zegt hi ok en als film start dan is het steeds Engels .
    Wat heb ik verkeerd gedaan ?
    Heb het zo gedaan :

    Tools dvd decrypter & DVD43Free
    installeer dvd decrypter & dvd43free klik hier boven op de link

    STAP 1: start DVD Decrypter op en zorg dat uw film-dvd in het station zit. Open het menu mode en selecteer de optie File. Selecteer alle bestanden van de dvd (met CTRL+A) en zoek een geschikte bestemming uit voor het imagebestand. Druk op de knop Decrypt. Het proces kan een hele tijd in beslag nemen. Sluit na afloop DVD Decrypter af.

    STAP 2: Start DVD Shrink op. Ga naar het Edit-menu, klik de optie Preference aan, open het tabblad File I/0 en verwijder eventueel het vinkje naast Enable burning with Nero (tenzij u uiteraard dat programma verkiest). Klik op de knop Open Files in de taakbalk en navigeer naar het pad waarnaar u zojuist de image hebt geript. Klik op Open. Na de analyse verschijnt de structuur van de ontsleutelde dvd-bestanden. Om (alleen) de hoofdfilm te kopiëren drukt u vervolgens op de knop Re-author op de taakbalk, waarna u op het tabblad DVD Browser, Title 1 (bij Main Movie) naar het linkerveld (onder DVD) versleept. Past uw film niet op 4,35GB dan wordt die standaard gecomprimeerd. Op het tabblad Compression Settings kunt u eventueel de vinkjes verwijderen naast audiosporen en subtitels om de compressie nog verder te verhogen.

    STAP 3: Stop een lege dvd in het station en druk op de knop Backup in de taakbalk. Bij Select Backup Target kiest u ISO Image file and burn with DVD Decrypter. Kies een geschikte bestemming voor het ISO-bestand. Bevestig met OK. Zodra dit proces achter de rug is, wordt DVD Decrypter gestart en zal die tool image naar schijf branden. Desnoods start u het programma zelf op en vinkt u de optie Iso, Write aan in het menu Mode, waarna u naar het ISO-bestand bladert. Zodra de dvd is gebrand, kunt u de kopie weer wissen.

  2. #2
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.631 keer in 1.038 posts
    Heb je ook op stream processing geklikt en daar alles aangevinkt ? Zoniet zo dan doen Zie pic
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  3. #3
    Up-to-date   Mister-Bean's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 November 2005
    Berichten
    52
    Bedankjes
    11
    Bedankt
    3 keer in 2 posts
    Thx maat maar dat heb ik niet gedaan want stond er niet bij .
    Heb hem nu nagezien en aangevinkt maar steeds het zelfde probleem ?
    Ik denk dat het aan de dvd player moet liggen : instellingen ergens ofzo maar welke ?
    Ik heb hem getest op de dvd speler van de auto en daar speelde hij wel af in Nederlands !
    Terug thuis in de Home dvd en weer taal gekozen maar steeds Engels ondanks ik Nederlands aanklik ?
    Ik heb een Philips DVD Player/Recorder DVDR610/00 .

    Laatst gewijzigd door Mister-Bean; 20 May 2006 om 21:58

  4. #4
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.631 keer in 1.038 posts
    Anders boekje eens tegoei lezen misschien heb je iets gemist
    Als hij het ook doet met andere films dan zou ik hem toch terug brengen zenne
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  5. #5
    Up-to-date   Mister-Bean's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 November 2005
    Berichten
    52
    Bedankjes
    11
    Bedankt
    3 keer in 2 posts
    Nee met andere heb ik nog niet getest die ik zelf brande maar met origineel geen enkel probleem .
    Dat boekje heb ik ook gelezen maar helaas geen duidelijke info over gevonden .
    Speelt alles af zowel + als - en heb alle instellingen gezet zoals ze zeggen .
    Wat er wel te lezen valt is dat als je iets wil opnemen van tv (film bvb die auteur beschermd isà hij deze niet zal opnemen .
    Zou het daaraan kunnen liggen dat hij die taal niet wil aanpakken ?
    Alhoewel ik het niet kan begrijpen dat hij hem toch laat afspelen dan ?

  6. #6
    Expert   sniffer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Tielt, West-Vlaanderen
    Berichten
    739
    Bedankjes
    93
    Bedankt
    31 keer in 25 posts
    wij hebben dat soms ook voor dat je een bepaalde taal of ondertiteling niet kan kiezen in het menu maar dan lukt het wel door die te veranderen met de geschikte knoppen van de afstandsbediening eens de film afspeelt
    Als ik domme vragen stel, probeer aub geduld te hebben, ik probeer dat ook

  7. #7
    Up-to-date   Mister-Bean's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 November 2005
    Berichten
    52
    Bedankjes
    11
    Bedankt
    3 keer in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sniffer
    wij hebben dat soms ook voor dat je een bepaalde taal of ondertiteling niet kan kiezen in het menu maar dan lukt het wel door die te veranderen met de geschikte knoppen van de afstandsbediening eens de film afspeelt
    Ja dat heb ik ok al gehad maar dat is het nu niet hoor

    Dit is de gebruikers gids en kan echt niet zien wat er moet aangepast worden ?

    http://www.p4c.philips.com/files/d/d...00_dfu_nld.pdf

  8. #8
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.631 keer in 1.038 posts
    Je hebt twee opties zo tezien op die pdf file namelijk op pagina 32 en 37 , kan goed zijn dat je er maar één van hebt gedaan en de andere nog niet hebt uitgeprobeerd . Het rare is dat het u lukt in de auto en bij u thuis binnen niet. Of je hebt u een klein beetje miskeken op pagina 25 want dat dient namelijk voor uw menu in andere talen te krijgen en dient niet voor de audio van uw dvd
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  9. #9
    Up-to-date   Mister-Bean's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 November 2005
    Berichten
    52
    Bedankjes
    11
    Bedankt
    3 keer in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghost
    Je hebt twee opties zo tezien op die pdf file namelijk op pagina 32 en 37 , kan goed zijn dat je er maar één van hebt gedaan en de andere nog niet hebt uitgeprobeerd . Het rare is dat het u lukt in de auto en bij u thuis binnen niet. Of je hebt u een klein beetje miskeken op pagina 25 want dat dient namelijk voor uw menu in andere talen te krijgen en dient niet voor de audio van uw dvd
    Nee maat ik heb dat allemaal al nagezien en gedaan

  10. #10
    Up-to-date   Mister-Bean's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 November 2005
    Berichten
    52
    Bedankjes
    11
    Bedankt
    3 keer in 2 posts
    Dit is dus de oplossing :

    UpdateSoftware en firmware van DVD speler .

    Hoe kan ik de software van mijn DVD-recorder bijwerken?

    Antwoord
    Voor uw gemak heeft Philips software beschikbaar gesteld die kan worden bijgewerkt.
    STAP 1 - controleer uw huidige versie
    Controleer eerst uw huidige firmwareversie om te zien of u een upgrade nodig hebt:
    1. Als er zich een disc in de recorder bevindt, verwijdert u deze en sluit u de lade.
    2. Druk op de knop SYSTEM MENU op de afstandsbediening. De systeemmenubalk wordt weergegeven.
    3. Druk op . Het menu met gebruikersvoorkeuren wordt weergegeven.
    4. Druk op tot aan het eind van het menu Version Info (Versie-informatie) wordt weergegeven.
    5. Druk op OK.
    6. De softwareversie wordt op het TV-scherm weergegeven. Vergelijk de op het scherm weergegeven versie met deze upgradeversie van de firmware (BTI_35). Als deze niet overeenkomen, gaat u verder naar stap 2. Als de versies wel overeenkomen is een upgrade niet nodig.
    STAP 2 - download de upgrade voor de firmware

    Klik onder de bijlage (dvdr61x_software_BT1_35.zip) om de firmware op te slaan op uw computer.

    STAP 3 - brand de upgrade op een CD-R/CD-RW
    1. Haal de bestanden uit het gezipte bestand door dit bestand uit te pakken.
    2. Schrijf de bestanden die u uit het gezipte bestand hebt gehaald, en dus niet het gezipte bestand, naar een lege CD-R- of CD-RW-disc. Gebruik hierbij de volgende instellingen:
      • Bestandssysteem: CD-ROM Joliet
      • Lengte bestandsnaam: max. 31 tekens (ISO-niveau 2)
      • Modus: 2/XA
      • Tekenset: ASCII
      • Eén sessie
      • Schrijfsnelheid: laag
    3. Finaliseer de disc. (Mogelijk doet de toepassing dit automatisch.)
    Tip: voor meer informatie over het branden van software verwijzen we u naar twee veelgebruikte softwareprogramma's voor branden

    STAP 4 - pas de upgrade toe op uw DVD-recorder
    1. Druk op OPEN/CLOSE om de lade te openen.
    2. Plaats de CD-ROM-disc met de upgrade in de lade, met het label naar boven.
    3. Druk op OPEN/CLOSE om de lade te sluiten. Eerst wordt READING (BEZIG MET LEZEN) op het display weergegeven, gevolgd door DOWNLOAD (DOWNLOADEN).

      OPMERKING: dit onderdeel van de procedure duurt ongeveer 10 minuten.
      Als de firmware al was bijgewerkt, wordt binnen enkele seconden UP TO DATE (BIJGEWERKT) op het display weergegeven. Een upgrade is niet nodig.
    4. Als de upgrade is voltooid, wordt de lade automatisch geopend. Op het display wordt REMOVE DISC (DISC VERWIJDEREN) of TAKE DISC (DISC UITNEMEN) weergegeven.
    5. U kunt nu de disc verwijderen.
    6. Druk op STANDBY-ON om de recorder uit te schakelen.
    Uw product is bijgewerkt!



    Ik hoop dat andere mensen dit ook lezen en weten voor als ze zelf ook problemen hebben .
    Kijk op de site van de toestellen die je koopt voor updates !

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. harry potter de vuurbeker
    Door antje in forum Audiovisueel
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 2 February 2006, 18:10
  2. harry potter
    Door frietje in forum Audiovisueel
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 30 November 2005, 23:23

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •