Ik heb twee avi bestanden omgezet met WinAVI Video Converter en wil die op één dvd plaatsen.
Ik werk met Nero Premium.
Ik heb het reeds geprobeerd maar krijg de melding dat de bestanden er reeds op staan niettegenstaande het een andere film is.

Hieronder de handleiding die ik heb gevolgd, voor één film lijkt het ok, maar een tweede erbij plaatsen lukt niet

Dank bij voorbaat
Yvan


<H2 class=heading-2>Een DVD-Video maken

Met Nero Burning ROM 7 kunt u een dvd branden als de dvd-videotitel al beschikbaar is. Als u videobestanden wilt converteren naar een dvd-videotitel, kunt u Nero Vision 4 gebruiken. Nero Burning ROM 7 kunt u hiervoor niet gebruiken.

  1. Start Nero Burning ROM 7.
  2. Klik op de vervolgkeuzelijst en selecteer het mediatype DVD.
  3. Selecteer het compilatietype DVD-Video. Hiermee opent u het tabblad ISO.
  4. Klik op de knop Nieuw om het selecteren van een compilatie te voltooien. De bestandsbrowser van Nero Burning ROM 7 wordt geopend. Hier kunt u de bestanden selecteren die u wilt branden.
  5. Selecteer alle beschikbare bestanden van de dvd-videotitel aan de rechterkant van de bestandsbrowser en sleep deze naar de linkerkant.
  6. Klik op het pictogram om te schakelen naar het brandgedeelte. U kunt nu de dvd branden. Raadpleeg het hoofdstuk 'Een schijf branden' voor meer informatie.
</H2>