Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Up-to-date   KingKong's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 February 2006
    Berichten
    33
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Problemen na format C

    Hallo iedereen
    1. Deze week pcke geformatteerd. Tijdens de format kwam er een venster op met als tekst om naar www.regfixit.com te gaan met een melding dat er fouten in mijn registry zijn???? Tijdens een format dan nog??
    Alles hier terug opgezet, maar heb het gevoel dat pc 'traag' en onstabiel werkt op sommige momenten. Ik vind dat pcke snel 'blokkeert'.
    Heb hier alles al gescand met ad-aware, spybot, bitdefender 9, registryhealer etc. toch vind ik pc soms trager werken dan voor de format C.
    Pcke is pentium 4, 60gb HD, 512 mbram merk compaq pressario 6000.

    2. Met bitdefender 9 heb ik nu ook een firewall (vroeger altijd zonealarm gebruikt), en als ik mijn poorten ga scannen bij 'shields up' geeft die aan dat verschillende poorten closed zijn, nu zou ik die graag manueel sluiten, maar ik vind dit nergens weer bij die bitdefender.

    Weet er soms iemand een oplossing, heb niet veel zin om terug formatje te doen :(
    Bedankt op voorhand

    Ps: Toen ik format C gedaan heb, heb ik mijn fiche van Telenet niet uitgetrokken, zou dat er iets mee te maken hebben?

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.843
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    'k Denk dat je verbinding met het internet je wel even een loer heeft gedraaid, en systeemherstel zal dus ook niet veel opbrengen vanwege de format. Heb je nergens een backup of een image opgeslagen? Dan kan je die eventueel terugzetten om daarna te doen wat je van plan was, maar dan wel zonder internet.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #3
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKong Bekijk bericht
    Hallo iedereen
    1. Deze week pcke geformatteerd. Tijdens de format kwam er een venster op met als tekst om naar www.regfixit.com te gaan met een melding dat er fouten in mijn registry zijn???? Tijdens een format dan nog??
    Dat is niet verdacht, dat kan gewoon niet. Wat bedoel je met geformateerd? Als je uw windows terug vers wilt installeren doe je gewoon de cd van windows in de cdrom, je start vandaar op en je delete tijdens het installatie proces eerst alle partities en maakt ze terug aan. Dwz alle data op hd verloren !!!!
    Als je tijdens zo'n proces zo'n melding krijgt (www.regfixit.com) is er wel iets serieus mis hoor

  4. #4
    Up-to-date   KingKong's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 February 2006
    Berichten
    33
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Bedankt voor de reactie alleszins.
    Dit is idd heel raar, en idd ik doe hier alle jaren ongeveer ne format C.
    Maar ik denk dat mijn connectie met Telenet, had de fiche niet uitgetrokken, mij idd wel deze keer parten gespeeld heeft.
    Heb daar ook al info gezocht op internet, de ene zegt dat het spam is van msn, de andere zegt dat het spam is van die site zelf die je registry repair wil aansmeren.
    Daar kan ik nu nog inkomen se, maar dat dit gebeurt TIJDENS EEN

  5. #5
    Up-to-date   KingKong's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 February 2006
    Berichten
    33
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Oeps, te snel geweest sorry!
    Daar kan ik nu nog inkomen se, maar dat dit gebeurt TIJDENS een format, daar kan ik nu niet bij se.

    Toch bedankt

  6. #6
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    6.700
    Bedankjes
    1.651
    Bedankt
    8.252 keer in 3.245 posts
    Leg eens uit hoe (wanneer) dat juist gebeurde. Tijdens een format van je C:\ zit je toch niet in een windowsomgeving dus kan je toch geen popup of dergelijke krijgen...vreemd...
    Beter ten halve gekeerd dan helemaal verkeerd.

  7. #7
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    114 keer in 112 posts
    dus ' tis ne compaq... dus merk pc... ben je zeker dat je ne format doet... dat je niet gewoon de recover procedure start...

    moet je achteraf alles zelf ( software en drivers) installeren ?

  8. #8
    Up-to-date   KingKong's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 February 2006
    Berichten
    33
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Ja, ik doe dus wel degelijk ne format C.

    Ik heb gisteren dan toch maar opnieuw een format C gedaan, deze keer wel de fiche van Telenet uitgetrokken en... geen 'berichten' meer gehad.
    Alle software geïnstalleerd en nu het volgend probleem......

    Bitdefender werkt niet meer naar behoren, hij start niet meer op met windows, hij scant geen inkomende of uitgaande mail meer, en de antispam toolbar vind ik niet meer terug bij outlook express (6.0) Alle functies die ik daarnet opnoemde staan wel aangevinkt bij de opties. Het betreft bitdefender 9 pro. Ik heb hier al zitten zoeken in het boekje van bitdefender (ja, ik heb die gekocht en niet gedownload maar ik vind nergens de oplossing.
    Ook heb ik bitdefender al uninstalled, alles van softwin uit het register verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft bestaan. Moet er nu wel bij vermelden dat ik ZoneAlarm Free er ook heb opgezet, omdat mijn poorten met de firewall van bitdefender bij shields up niet 'stealth' waren toen ik die ging scannen.

    Weet soms iemand een oplossing?

    Ik word hier een beetje

    Bedankt op voorhand.
    Groetjes

  9. #9
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    114 keer in 112 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKong Bekijk bericht
    Ja, ik doe dus wel degelijk ne format C.

    Ik heb gisteren dan toch maar opnieuw een format C gedaan, deze keer wel de fiche van Telenet uitgetrokken en... geen 'berichten' meer gehad.
    en ik maar denken dat een netwerkkaart drivers nodig heeft... die na ne format terug moeten worden geïnstalleerd ... net als de instellingen van Telenet ( tenzij je met ne router werkt)

  10. #10
    Up-to-date   guyke25's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    tienen
    Berichten
    84
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    nee Vanic
    Als u hardware herkent word door windows
    moet je geen extra drivers instaleren.
    En dit is met compaq wel dikwijls het geval

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Programma's na format?
    Door Nikolas in forum Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 21 April 2006, 18:25

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •