Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    7 September 2006
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    ps2 aansluiten op mijn laptop

    Hey iedereen,

    Ik ben nieuw op dit forum en kwam hier telkens terecht als ik op google een antwoord zocht op mijn vraag dus heb ik mij onmiddellijk geregistreerd.
    Ik heb namelijk een probleem met het aansluiten van mijn ps2 op mijn laptop. Ik heb een tv-tuner van dell (een usb analoge) met de rode, witte en gele ingang net zoals op tv maar als ik het aansluit krijg ik geen reactie. Volgens mij moet ik op het av-kanaal geraken maar hoe doe je dat want krijg enkel vtm, één en alle andere kanalen die je via de kabel kunt ontvangen (allé de namen toch want heb geen kabel op mijn kamer) maar geen enkel externe zoals av. Hoe komt dat? Het is toch mogelijk om via een externe tv-tuner ps2 te spelen op de laptop?

    Alvast bedankt!

  2. #2
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    Om het exact te weten: kijk eens in de handleiding van het toestel, dit lijkt me iets dat er vast en zeker in zal staan.

    Bij de meeste moet je de zenders in het begin instellen en worden ze zo vast ingesteld (gebeurt tegenwoordig meestal automatisch). Misschien is zo de externe AV overgeslagen doordat er niets op was op dat moment. Ik zou dus eens proberen de zenders opnieuw vast te leggen met aangesloten/actieve PS2.

    Heb je eventueel het juiste type van de Dell tv-tuner?

  3. #3
    Beginner  
    Geregistreerd
    7 September 2006
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Hey,
    allereerst bedankt voor je reactie! Euhm ik heb ni echt een handleiding gekregen want die laptop is zelf samengesteld op de site van dell en heb enkel een handleiding van media center waar niet zo veel in staat. En heb de zenders altijd gezocht met de ps2 aangesloten. Nu kreeg ik wel mijn ps2 te zien in een klein schermpje wanneer ik aanvink dat ik een set-top box heb (maar heb er eigenlijk geen) en dan vindt hij mijn ps2 terug via de composiete ingang maar als ik dan op next druk, zegt hij dat hij geen set-top box terug kan vinden (wat zeer logisch is aangezien ik er geen heb). De zoektocht continous ghehe...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. laptop aansluiten op mengpaneel
    Door olingo in forum Audiovisueel
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 25 August 2006, 19:21
  2. Problemen met laptop aansluiten op tv
    Door Frisbie in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 2 June 2006, 13:40
  3. laptop op tv aansluiten
    Door kevke in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 21 December 2005, 00:25
  4. Laptop aansluiten op TV
    Door Tibo in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 22 November 2005, 18:58

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •